„IŠLIKIMO GALIA“ (#)

Michaelas A. Cusumano prieš 7 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 10 s.
„Išlikimo galia“ (angl. Staying Power) bzn start nuotr.
Šeši ilgalaikiai principai, skirti strategijoms ir inovacijoms valdyti abejonių keliančiame pasaulyje (pamokos iš „Microsoft“, „Apple“, „Intel“, „Google“, „Toyota“ ir kt.).
Autorius – Michaelas A. Cusumano, Leidykla– OUP 400 p., Viršelis – minkštas (gali būti ir kietas), Data – 2012 m. liepa, Kalba – anglų, Kaina – 14,99 svaro sterlingų (apie 60 Lt).

Autorius
Michaelas A. Cusumano yra žymus valdymo ir inžinerinių sistemų profesorius Masačusetso instituto Technologijų Sloano valdymo mokykloje. Jis specializuojasi strategijų bei produktų plėtojimo ir programinės įrangos verslo srityse. Profesorius  konsultavo daugiau nei 50 didžiausių įmonių pasaulyje ir yra 8 knygų bendraautoris. „Programinės įrangos verslas“ 2004 m. buvo viena geriausių verslo knygų.

Tarptautinis bestseleris „Microsoft paslaptys“ (1995 m. su Richardu Selby) buvo išverstas į 14 kalbų. „Konkuravimas interneto laiku: pamokos iš „Netscape“ ir jos kova su „Microsoft“ (1998 m. su Davidu Yoffie) buvo nominuota kaip „Top 10“ „Verslo savaitės“ knyga.

Aprašymas
Kadangi gyvename inovacijų ir produktų eroje, kurią įgalina skaitmeninės technologijos, vadovai visame pasaulyje klausinėja savęs, kaip taikyti greitus pokyčius technologijoms ir tuo pat metu uždirbti pakankamai pinigų, kad išgyventų ir klestėtų.

Kad pateiktų atsakymus į šiuos svarbius klausimus, autorius į savo tyrimus įtraukia pasaulinių korporacijų, kurios buvo pripažintos lyderėmis ir etalonais, įskaitant ,,Apple“, ,,Intel“, ,,Google“, ,,Microsoft“, ,,Toyota“, ,,Sony“, ,,Panasonic“ ir kitų, naudojančių aukštąsias technologijas, paslaugų ir gamybos pramonės srityse pavyzdžius.

M. Cusumano teigimu, jeigu pažvelgtume atidžiau, galėtume pamatyti tas idėjas, kurios palaiko vadybos praktiką, prisidedančią prie bendrovių ir keliančią jų strateginį vertinimą bei inovacijų galimybes. Autorius išskiria šešis ilgalaikius principus, kurie įvairiu pavidalu buvo svarbūs jų strategijai, inovacijų valdymo praktikai bei gebėjimui tvarkytis su pokyčiais ir netikrumu. Pirmieji du principai – platformos (ne tik produktai) ir paslaugos (ypač produktų firmoms) – yra santykinai nauji ir platesni mąstymo būdai apie strategiją ir verslo modelius, paremtus naujausiu tyrimu. Kiti keturi – gebėjimai (ne tik strategija ar padėties nustatymas), „traukimo“ sąvoka (ne tik stūmimas), masto ekonomika (ne tik skalė) bei lankstumas (ne tik efektyvumas) – prisideda prie judrumo, kuris yra lankstumo ir greičio mišinys.

Ši knyga patiks rūpestingiems vadovams, „The Economist“, „Harvard Business Review“ ar „Sloan Management Review“ skaitytojams, IT arba automobilių pramonės analitikams bei vadybos ir verslo dėstytojams, verslo, strategijų, inovacijų bei technologijų valdymo magistrantams.


blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai