„KONKURENCIJA KITAIP. KAIP NAUJA STRATEGŲ KARTA KETINA NUGALĖTI KONKURENTUS“ (#)

bzn start prieš 7 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 22 s.
Outthink the Competition. How a New Generation of Strategists Sees Options Others Ignore bzn start
Autorius – Kaihanas Krippendorffas, Leidykla – „John Wiley & Sons“, 256 p., Viršelis – kietas, Data – 2011 m. lapkričio 30 d., Kalba – anglų, Kaina – 18,26 euro (apie 63 Lt)
Jie mato galimybes, kurių kiti nepastebi, jie meta iššūkį dogmoms, kurias kiti priima kaip absoliučią tiesą, jie kuria strategijas, kurios ne juokais supurto rinką. Jie mąsto peržengdami daugeliui įprastus rėmus. Šioje knygoje aprašoma tokių kompanijų kaip „Apple“, „Google“ ir „Roseta Stones“ stulbinama sėkmė, galinti įkvėpti nugalėti konkurentus kitokiu mąstymu, jeigu žinai, nuo ko pradėti...
Autorius

K. Krippendorffas jau daugiau nei dešimtmetį studijuoja korporacijų konfliktus. Pasitelkdamas Rytų filosofiją, karo teoriją ir moderniojo verslo strategiją Kaihanas padeda ambicingoms bendrovėms nugalėti konkurentus.
PATIKO STRAIPSNIS? Balsuok čia

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai