...

„Boom! Burgers“ įkūrėja: „Mėsainių verslas pereina į gurmanišką lygį“

Verslas

2015.05.27

Autorius: Julija Kurilaitė

Temos: .

„Boom! Burgers“ įkūrėja: „Mėsainių verslas pereina į gurmanišką lygį“

Restorano „Boom! Burgers“ įkūrėja - Dovilė Saldienė. Arny Jack nuotr.

Birželį sueina lygiai metai, kai pačiame Vilniaus centre – Gedimino prospekte priešais katedrą įsikūrė gurmaniškų mėsainių, rankų darbo bulvyčių ir ledų kokteilių restoranas „Boom! Burgers“. Tai šeimos verslas, kurį įkūrė iš Šiaulių kilusi jauna pora, tačiau kiekvieną dieną jame sukasi ir verslui diriguoja Dovilė Saldienė (28). Tiek ji, tiek jos vyras Artūras su restoranų veikla iki šiol nebuvo susidūrę. „Tai nauja patirtis mums abiem“, – šypsosi moteris.

Verslo idėja gimė grįžus iš užsienio

Finansų ir draudimo matematikos bakalauro bei finansų magistro studijas baigusi D. Saldienė iki „Boom! Burgers“ įkūrimo dirbo banke. Vieną dieną jos vyrui pasitaikė galimybė išvykti studijuoti į užsienį, tad nieko nelaukusi jauna šeima susikrovė daiktus ir išvyko metams į Norvegiją. Vėliau dvejus metus praleido Bulgarijoje. Čia gimė ne tik antroji poros atžala, bet ir idėja įkurti savo verslą Lietuvoje. Kaip tik tuo metu Sofijoje ėmė kurtis mėsaininės. Šeima pamėgo lankytis vienoje jų – „Boom! Burgers“ – ir po kiekvieno vizito vis dažniau galvoje ėmė suktis mintis, kad kažką panašaus galima parvežti į Lietuvą. „Mums patiko mėsaininės koncepcija, kainos ir kokybės santykis, valgiaraštis, atmosfera, aplinka ir, žinoma, pati idėja. Lietuvoje kaip tik tuo metu buvo prasidėjęs mėsainių bumas“, – pasakoja pašnekovė.

„Mūsų valgiaraštis telpa į vieną lapą, bet mes to ir siekiame – norime išlaikyti mėsainių restorano vardą, tad kol kas sriubų ar kitų patiekalų siūlyti neplanuojame“

D. Saldienė

Aplinkybės susiklostė palankiai – verslininkės vyras susipažino su „Boom! Burgers“ Sofijoje savininku ir pusiau juokais sutarė bendradarbiauti. Kaip viskas susiklostė, matome dabar: šeima įsigijo dalinę franšizę ir pradėjo veiklą Vilniuje. Beje, keistas ir simbolinis sutapimas – pirmas mėsainių restoranas Vilniuje atidarytas kaip tik tuo metu, kai šeima grįžo į Lietuvą.

Nedidelis restoranų tinklas orientuojasi į kokybišką mėsą

Šiuo metu restoranų „Boom! Burgers“ yra trys – du Sofijoje ir vienas Vilniuje. Įspūdį palikęs restoranas Bulgarijoje įkvėpė šeimą ryžtingam žingsniui. „2013 m. lapkritį grįžome į Lietuvą, vasarį ėmėme ieškoti patalpų ir po keturių mėnesių atidarėme restoraną“, – prisimena įkūrėja. Šis mėsainių restoranas orientuojasi į kokybę ir kruopščiai renkasi produktus mėsainių gamybai. „Norint pagaminti gerą mėsainį, pagrindinis dalykas yra mėsa. Mes labai didžiuojamės ir džiaugiamės, kad ši franšizė leido sudaryti sąlygas iš Airijos atsivežti brandintą jautieną (Black Angus). Pašnekovės teigimu, šią mėsą gana sudėtinga gauti. Verslininkė atskleidžia, kad restorane „Boom! Burgers“ maistas ruošiamas kiekvieną rytą: „Neturime šaldytų produktų ir pusgaminių, orientuojamės išskirtinai į šviežius produktus.“

Iš motinystės atostogų – tiesiai į verslo pasaulį

Nors D. Saldienei dar nėra nė trisdešimties, ji jau gali pasigirti dviejų vaikų mamos ir verslininkės statusu. „Beveik penkerius metus buvau išėjusi motinystės atostogų, todėl man verslo sukūrimas buvo didelis iššūkis: juk reikėjo pačiai samdyti darbuotojus, susirasti tiekėjus, sužinoti veterinarijos sąlygas ir reikalavimus. Ši gyvenimo mokykla yra nereali ir nepakartojama. Galbūt net pati netikėjau, kad galėčiau tiek padaryti“, – sako įkūrėja. Iki verslo įkūrimo, pašnekovė dar mąstė grįžti į bankų sritį ir dirbti pagal specialybę, tačiau dabar džiaugiasi savo bei vyro drąsa ir tikina, kad dirbdamas sau įdedi daugiau širdies ir labiau džiaugiesi rezultatais.

Didėjantis klientų srautas

Anot pašnekovės, maisto tendencijų mada visuomet kito ir kis. „Vienu metu buvo populiarios picos ir meksikietiškas maistas. Savo laiku daug dėmesio buvo skiriama sušių restoranams, o štai dabar atėjo mėsainių eilė“, – teigia D. Saldienė. Todėl jos nestebina tai, kad lietuviai į restoraną užsuka jau ragavę įvairių mėsainių kitur, tačiau dar ieškantys unikalaus skonio. Nemažą dalį klientų sudaro turistai: amerikiečiai, britai, ispanai, italai, vokiečiai, Skandinavijos šalių atstovai. Bendras klientų amžius – nuo 25 iki 40 metų, tačiau užsuka ir vyresnių žmonių, taip pat savaitgaliais čia galima pamatyti mėsainius ragaujančių šeimų su mažais vaikais. „Apyvarta ir klientų atsiliepimai gerėja“, – pastebimais rezultatais džiaugiasi įkūrėja.

Nesveiko maisto stereotipai

Verslininkė pasakoja, kad dažniausiai šiame versle pasitaikanti problema – tvirtas įsitikinimas, kad mėsainiai yra nesveikas maistas. Pašnekovė mano, jog lietuvių virtuvės patiekalai – cepelinai, vėdarai ir kiti riebūs gaminiai – taip pat nėra sveikas maistas. „Kaip ir visos jaunos šeimos, į mitybą žiūrime atsakingai, vengiame šaldyto maisto, gaminamės salotas. Geriau suvalgyti mažiau, bet kokybiškiau“, – įsitikinusi pašnekovė. Būtent dėl unikalios jautienos klientai į „Boom! Burgers“ užsuka jau žinodami, kas jiems bus patiekta. „Mūsų valgiaraštis telpa į vieną lapą, bet mes to ir siekiame – norime išlaikyti mėsainių restorano vardą, tad kol kas sriubų ar kitų patiekalų siūlyti neplanuojame“, – atskleidžia verslininkė.

Ateities vizija

Paklausta apie restorano ateitį ir plėtros planus, D. Saldienė teigia, kad kol kas skubėti nėra reikalo, be to, jų tikslas nėra tapti didelio tinklo restoranu. „Žinoma, turime planų plėstis, tačiau viskas atsiremia į finansus. Kol kas dar norime metus padirbti čia, kad išsiaiškintume klientų lūkesčius ir rinką. Norime ramiai visko išmokti ir kuo daugiau sužinoti, kitaip tariant, apšilti kojas“, – juokiasi verslininkė. Ji neabejoja, kad vienas iš verslo sėkmės veiksnių – tikėjimas savo idėja. „Idėja kainavo tiek, kad ja netikint būtų per drąsu imtis įgyvendinimo“, – tvirtina pašnekovė.

Kokį patarimą ši jauna ir veikli moteris duotų pradedantiesiems verslininkams? „Tie, kurie nori, padaro, taip jau natūraliai susiklosto“, – įsitikinusi ji, todėl, jei abejonių savo idėja nekyla, metas imtis veiksmų. Pokalbio pabaigoje D. Saldienė optimistiškai priduria: „Geriau gailėtis to, ką padarei, negu to, ko nepadarei.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.