...

Finansinių paslaugų verslui prireikė drąsos

Verslas

2018.09.02

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: , , .

Finansinių paslaugų verslui prireikė drąsos

Robertas Giedraitis Asmeninio albumo nuotr.

Išėjimas iš samdomo darbo ir nuosavos veiklos pradžia visuomet kelia šiek tiek nerimo. Visgi daug patirties sukaupęs Robertas Giedraitis ryžosi tokiam žingsniui ir įkūrė finansinių paslaugų įmonę „Finway“.

„Finway“ siūlo savo klientams finansines paslaugas, mokestines ir buhalterinės apskaitos konsultacijas. Pašnekovo teigimu, kiekvienas verslo atvejis yra individualus, todėl, neatsižvelgiant į kliento statusą, dydį ar veiklos tipą, kaskart ieškoma optimalaus konsultavimo būdo, kuris būtų kokybiškas, efektyvus ir operatyvus.

„Šiuo metu turime apie 70 įvairią veiklą vykdančių pavienių klientų ir įmonių: tai įvairių konsultacijų teikėjai, gamybos, prekybos, žemės ūkio įmonės, individualią veiklą vystantys asmenys, kuriems padedame tvarkyti finansinius dokumentus, deklaruoti reikiamą informaciją valstybinėms institucijoms ir pan.“, – pasakoja R. Giedraitis.

Verslui subrendo

Finansinėje srityje reikia daug žinių, įdirbio ir pasiruošimo, tad vos baigęs studijas imtis nuosavos veiklos pašnekovas nesiryžo. Kaip pats sako, kaupė patirtį ateities verslui.

„Baigęs studijas kelerius metus dirbau samdomu darbuotoju, kaupiau reikiamą profesinę patirtį. Ilgainiui pradėjau savarankiškai imtis įvairių projektų ir ilgai derinau samdomą bei savarankišką darbą. Ir tik tuomet, kai jaučiausi įsitvirtinęs, užsiauginęs solidų profesinį raumenį, turėjau pakankamai klientų ir kontaktų, ryžausi pereiti vien tik prie savarankiškos veiklos – įkūriau savo finansinių paslaugų įmonę“, – atskleidžia jis.

Susidūrė su iššūkiais

Paklaustas, ar lengvai randa darbuotojų savo įkurtai įmonei, R. Giedraitis pripažįsta, kas tai vienas iš verslo iššūkių, mat būtina patikrinti ne tik darbuotojo kompetenciją, bet ir tarp verslo bei darbuotojo esančią sinergiją geriausiam rezultatui pasiekti.

„Darbuotojų atranka yra nelengva užduotis – reikia tinkamai įvertinti kiekvieną kandidatą, suprasti, ką jis mums ir mes jam geriausio galime pasiūlyti. Šiuo metu dirbame ir su laisvai samdomais, ir su nuolat įmonėje dirbančiais darbuotojais. Vertingiausios dirbančiųjų kartu savybės, mano nuomone, yra savarankiškumas, reikiamų kompetencijų turėjimas, finansų srityje ypač reikalingas kruopštumas bei atidumas detalėms“, – vardija pašnekovas.

Be to, verslininkas atskleidžia, kad iššūkių kėlė ir noras persikelti į naujas biuro patalpas. Tam prireikė papildomų lėšų ir teko pasinaudoti „Invegos“ paslaugomis.

„Prieš kurį laiką nusprendėme, kad metas keltis į naujas patalpas – ieškojome modernesnės, patrauklesnės klientams bei komfortiškesnės erdvės savo darbuotojams. Suradome labai priimtiną variantą ir pasinaudojome UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) suteiktu daliniu paskolos palūkanų kompensavimu. Kadangi mums sugrįžo didžioji dalis faktiškai mokamų kredito įstaigai paskolos palūkanų lėšų, galėjome sutaupyti ir įsigyti naujas, modernias įmonės patalpas labai palankiomis sąlygomis“, – teigia pašnekovas.

Naujoves vertina kritiškai

Finansinių paslaugų sektoriaus inovacijos jau tampa kasdienybe, todėl su jomis susiduria ir finansinių paslaugų įmonę įkūręs pašnekovas. Tiesa, verslininkas tikina, kad aklai nepuola prie kiekvienos finansinių technologijų srities naujovės – jas kritiškai įvertina, kai kurias išbando ir atsirenka geriausias.

„Siekis optimizuoti procesus, žinoma, yra naudingas, tačiau mes visuomet kritiškai vertiname, ar naujausias įrankis arba sukurta sistema yra ekonomiškesnė nei ta, kuria jau naudojamės. Stengiamės visuomet susipažinti su rinkos naujovėmis, įvertinti geriausius įrankius, tačiau reikia pripažinti, kad tai, kas nauja, ne visuomet yra gerai, todėl racionaliai vertiname pasiūlą ir aklai paskui inovacijas nebėgame. Pavyzdžiui, kol kas taip ir neprigijo automatinis skenuotų dokumentų įkėlimas į apskaitos programas, kita vertus, labai sėkmingai naudojamės robotizuota „Sodros“ deklaracijų teikimo sistema“, – pasakoja R. Giedraitis.

Vis dėlto esminiu neseniai įkurtos įmonės siekiu verslininkas įvardija organišką augimą, kurį turėtų lemti kokybiškai atliekamos paslaugos: „Tikiu, kad plėstis reikia tiek, kiek esi pasirengęs kokybiškai susitvarkyti su klientų patikėtomis užduotimis. Turime planą per artimiausius trejus metus išaugti dvigubai: kelis kartus išauginti pajamas bei darbuotojų skaičių.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.