...

Paroda „Vyno dienos“ – tikras aruodas plėtoti verslą ir šviesti vartotojus

Verslas

2012.06.02

Autorius: bzn start

Temos: .

Paroda „Vyno dienos“ – tikras aruodas plėtoti verslą ir šviesti vartotojus

"Vynų dienos", tai puikiausia proga susitikti su pirkėjais, supažindinti juos su naujienomis, papasakoti apie vyno skirtumus, derinimo su maistu galimybes Ritos Bacytės-Starkuvienės nuotr.

Praėjusią savaitę jau aštuntą kartą Vilniuje vyko paroda „Vyno dienos“, kurioje vyno kultūra besidomintys žmonės turėjo puikias galimybes susipažinti su vyno naujienomis, užmegzti naudingų kontaktų. Šią parodą kasmet aplanko apie 3 500 lankytojų. Šiemet pastebėta, kad gerokai daugiau atvyko profesionalų: restoranų, kavinių, vyno parduotuvių, vyninių savininkų bei darbuotojų. „Įvertinti, kiek paroda duoda naudos jos dalyviams, sunku. Tačiau ne vienas importuotojas yra pasakęs, kad būti „Vyno dienose“ yra savotiškas garbės reikalas. Juk tai puikiausia proga susitikti su pirkėjais, supažindinti juos su naujienomis, papasakoti apie vyno skirtumus, derinimo su maistu galimybes. Manau, kad svarbiausias parodos tikslas yra vyno vartotojų švietimas“, – teigia „Vyno dienų“ organizatorius Arminas Darasevičius.Viena šių metų parodos įdomybių buvo „Vynas ir žmonės“, todėl specialioje degustacijoje ragautas įžymybių vynas. Ypač gerai įvertintas garsaus aktoriaus Gérard’o Depardieu vynas iš Bordo ir Langedoko vynuogynų.Ar sūrio ir vyno kultūra jau susiformavusi?Šioje parodoje dalyvauja ne tik vyno importuotojai, bet ir sūrio gamintojai, kavos pardavėjai. Ypač „Vyno dienose“ iniciatyvą rodė Vilkyškių pieninė.„Mums svarbu, kad plėtojantis vyno kultūrai greta žygiuotų ir sūrio kultūra. Lietuvos vartotojams reikia tiek gėrimų, tiek maisto kultūros edukacijos. Todėl šioje parodoje kiekvienas kontaktas yra labai svarbus: restoranų atstovams įsitikinti, kad lietuviškas sūris yra vertas gurmaniškų patiekalų sudedamosios dalies vardo, na, o vyno mėgėjams pristatyti sūrių įvairovę ir pasimėgauti išskirtiniu, gurmanišku skoniu, – teigė Vilkyškių pieninės atstovė Elena Šilovaitė. – Parodos dalyviai smalsavo daugeliu klausimų: kiek laiko koks sūris brandinamas, iš kokios šalies kilusi receptūra, kaip atskirti ilgiau brandinamą sūrį, kokie gi pagrindiniai vyno ir sūrio derinimo kriterijai, neretai klausė, kur yra Vilkyškių miestelis. Be to, lietuviai kasmet tampa vis didesni sūrio gurmanai.Mes atlikome apklausą internete, norėdami tai išsiaiškinti. Paklausti, kokius užkandžius derina prie vyno taurės, du trečdaliai (74 proc.) apklaustųjų teigė prie vyno mielai besirenkantys pelėsinį sūrį, beveik tiek pat simpatijų sulaukė alyvuogės – 72 proc. Kietąjį sūrį su įvairių rūšių vynu renkasi 70 proc. apklaustųjų, o įvairūs kiti gurmaniški skanėstai patenka į beveik pusės apklausos dalyvių racioną. Daug dėmesio sulaukė kietasis sūris „Žalgiris“, sūris su mėlynuoju pelėsiu „Memel Blue“. Daugeliui gurmanų susižavėjimą kelia mūsų gaminamo sūrio „Maasdam“ kokybė.“Kokios vyno mados lietuvių namuose?Pirmą kartą buvo surengtas forumas „Ar lietuviai sėdi prie Europos vaišių stalo?“. Pastebėta, kad lietuviai darosi vis reiklesni, todėl tenka stengtis ir gėrimų tiekėjams, ir restoranams. „Kalbėti apie vyno madas ir tendencijas nėra paprasta. Prieš trejus ketverius metus žmonės rinkosi Naujojo pasaulio vynus, bet dabar jaučiame, kad jie grįžta prie Senosios Europos. Pastebime, kad pavasarį ir vasarą labiau perkamas baltasis ir rožinis vynas, o atvėsus orams didėja raudonojo pardavimas. Vyno mėgėjai vėl atranda „Riesling“ ir „Sauvignon Blanc“ vyną, o kadaise populiarus buvo „Chardonnay“, – pastebi vienas „Vyno dienų“ organizatorių, tituluočiausias Lietuvos someljė A. Darasevičus.Ką mano apie dalyvavimą parodoje dalyviai ir kokią naudą jie gauna?Artūras Skurka, Makedonijos vyno atstovas, minėjo, kad ši paroda yra puiki galimybė supažindinti Lietuvos visuomenę su dar ne visiems atrastu vynu. Tai ne pirmi metai, kai dalyvaujama parodoje.„Kiekvienais metais mūsų stende apsilanko daug smalsuolių, iki šiol dar neragavusių mūsų vyno. Dauguma dalyvių ieškojo gero, kokybiško, dar neatrasto vyno ir tiesiog juo mėgavosi. Be abejo, buvo ir dalyvių, ieškančių potencialių tiekėjų. Tai puiki proga sulaukti bendradarbiavimo pasiūlymų. Populiariausias parodoje buvo „Alexandar“, „Merlot“, „Venus“ ir „Dissan“ vynas. Visos šios vyno rūšys šiais metais pelnė aukso medalius čempionate. Be to, parodos dalyvius labai nustebino mūsų rožinis vynas „Anna Maria Rose“, – dalijosi įspūdžiais A. Skurka.Chrisas Kohlwesas, Kalifornijos „E & C Wine“ atstovas, prisipažino, kad jų dalyvavimo tikslas – rasti potencialių vyno importuotojų. Jis džiaugėsi, kad susidomėjimas buvo išties didelis, tad prisistatymas davė didelę naudą. Didžiausio dėmesio sulaukė vynas „Zinfandel“, kuris ir leidžia Kalifornijai išsiskirti.Garnikui Kazarianui, armėniško vyno gamintojui, ši paroda – jau tradicinė, nes dalyvaujama 7 metus.„Mūsų tikslai – užmegzti naujų kontaktų, parodyti ir papasakoti žmonėms apie seniausią vyną pasaulyje. Daugiausia parodos lankytojai domėjosi raudonuoju vynu. Vis dėlto pirmiausia dėmesį jie atkreipdavo į granatų vyną (tai jau tapo tradicija). Be to, domėjosi vynu, kuris jau pelnė medalius. Klausdavo, ką galime pasiūlyti“, – džiūgavo G. Kazarianas (žemiau nuotr.).

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.