...

„Omnisend“ tapo sertifikuotu „Shopify Plus“ partneriu

Verslas

2020.07.16

Autorius: Ugnė Mažonaitė

Temos: , .

„Omnisend“ tapo sertifikuotu „Shopify Plus“ partneriu

Daugiau nei 60 tūkst. klientų visame pasaulyje turinti elektroninės prekybos rinkodaros automatizavimo platforma „Omnisend“ visai neseniai tapo sertifikuotu „Shopify Plus“ partneriu. „Mums tai buvo labai organiška tąsa jei dirbame su dešimtimis tūkstančių mažesnių parduotuvių, norime dirbti ir su pačiais didžiausiais“, – teigia Omnisend“ bendraįkūrėjis ir direktorius Rytis Laurinavičius bei pasakoja, kaip pavyko tai pasiekti ir nuo ko viskas prasidėjo.

Reikalavimai

„Omnisend“ jau keletą metų glaudžiai bendradarbiauja ir su „Shopify“, ir su įvairiomis kitomis el. prekybos platformomis, tačiau apsisprendimą tapti „Shopify Plus“ partneriais, anot R. Laurinavičiaus, greičiausiai nulėmė tai, kad šiuo metu tai yra lyderių pozicijas pasauliniu mastu užimanti bendrovė.

„Shopify“ vienija ir smulkiojo, ir vidutinio verslo atstovus. Visgi būtent „Shopify Plus“, kurių sertifikuotu partneriu tapo ir „Omnisend“, yra skirtas didelėms verslo kompanijoms bei žinomiems prekių ženklams, tarp kurių yra „Tesla“, „Heinz“ ir daugybė kitų.

Kaip teigia R. Laurinavičius, Lietuvoje taip pat nemažai pardavėjų sėkmingai dirba naudodamiesi „Shopify“ sistema, tačiau tapti sertifikuotu „Shopify Plus“ partneriu yra kiek sudėtingesnis ir daugiau laiko užimantis procesas, kiekvieno segmento paslaugų teikėjams yra keliami atitinkami kokybiniai reikalavimai: „Svarbu, kad būtų oficialiai patvirtinta, jog verslo kokybė, paslaugos, patikimumas, įvairūs vidiniai procesai atitinka lyderiaujančių pasaulio kompanijų keliamus kokybinius reikalavimus.“

Įgauti pasitikėjimą

Sertifikavimas reiškia kokybės ženklo suteikimą, todėl visos, net ir smulkiausios, detalės privalo būti kruopščiai patikrinamos, peržiūrimos ir įvertinamos. Tai tampa savotiška indikacija ir būsimiems partneriams, potencialiems klientams. Nors kompanija jau ir anksčiau sėkmingai bendradarbiavo su „Shopify“ bei teikė paslaugas daugeliui jų klientų, derybos, anot pašnekovo, užtruko apie porą metų, o daugiausia laiko užėmė kriterijai, kuriuos turi atitikti ir įrodyti, kad esi vertas pasitikėjimo, prisimena pašnekovas. 

„Omnisend“ šiandien yra sulaukę daugiau nei 4,4 tūkst. teigiamų įvertinimų ir turi daugiau nei 60 tūkst. klientų visame pasaulyje. Dalies šių įvertinimų sulaukta iš „Shopify“ klientų, o tai buvo ir vienas esminių elementų, leidusių žengti dar vieną svarbų žingsnį bendradarbiavimo link. „Vienas dalykas yra formalūs kriterijai, kitas – pasitikėjimas žmonėmis, komanda, žinojimas, kas mes tokie. „Shopify“ sistemoje turime daugiau nei 3 tūkst. penkių žvaigždučių atsiliepimų, kuriuose mus ir ankstesnieji, mažesni klientai labai gerai įvertino – tai labai svarbus įrodymas, kad viską atliekame tikrai kokybiškai. Tereikia įrodyti, kad vienodai kokybiškai galime dirbti ir su mažesniais, ir su dideliais klientais“, – teigia R. Laurinavičius.

Žingsnis po žingsnio

Vis daugiau lietuviško kapitalo įmonių pavyksta įsilieti į pasaulio rinkas ir tapti didžiausių verslo gigantų partneriais ar konkurentais. Nors kai kuriems tokia galimybė atrodo nepasiekiama svajonė, „Omnisend“ pavyzdys įrodo, kad viskas įmanoma.

Daugiausia sunkumų, anot R. Laurinavičiaus, kyla ne dėl šalies dydžio, bet dėl praktikos tam tikrose veiklos srityse stokos: „Lietuvoje neturime pakankamai patirties, kaip daryti kai kuriuos dalykus. Ne dėl to, kad esame kvailesni – priešingai, mes dažnu atveju daug sunkiau dirbame nei kolegos ir draugai kažkur kitur, kur tos patirties yra daugiau sukaupta.“ 

„Shopify Plus“ rinkodaros optimizavimo kategorijoje šiuo metu yra šeši sertifikuoti partneriai iš trijų šalių: JAV, Didžiosios Britanijos ir Lietuvos. Pašnekovo teigimu, tarp tų kompanijų kelios yra veikiančios po dvidešimt metų, pora jų yra sulaukusios itin gausios finansinės investicijos – po 50 mln. ar net 150 mln. JAV dolerių.

„Na, ir esam mes – jauniausia kompanija tame kolektyve ir be rizikos kapitalo investicijų. Tuo požiūriu esame gana išskirtiniai. Neatsižvelgiant į tai, kokybiškas komandinis darbas, nuoseklus judėjimas užsibrėžtų tikslų link duoda puikių rezultatų. Viskas yra pastangų, užsispyrimo ir noro padaryti klausimas. Be abejo, reikia ir šiek tiek sėkmės“, – įsitikinęs R. Laurinavičius. 

Ekspertai

Rytis Laurinavičius

Rytis Laurinavičius

Bendraįkūrėjis, vadovas / „Omnisend“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.