...

„Kur.lt“ įkūrėjas: pagrindinė investicija – laikas ir tikėjimas

Verslas

2014.08.18

Autorius: Marija Rudzevičiūtė

Temos: , .

„Kur.lt“ įkūrėjas: pagrindinė investicija – laikas ir tikėjimas

Svetainės kur.lt įkūrėjas - D.Pavliukovičius Asmeninio archyvo nuotr.

Urbanistikos specialistas – pramogų svetainės sūkuryje. Tokį šuolį stryktelėjęs Dalius Pavliukovičius (25) sako daugiausia dirbęs pardavimo srityje ir sėkmingai ją užkariavęs – per trumpą laiką užimta geriausio grupės pardavėjo pozicija, vėliau – vadovavimas komandai. „Supratau, kiek daug lemia gera atmosfera darbe, protingi tikslai, komandinis darbas bei meilė tam, ką darai“, – sako jaunuolis. Tačiau netikėtas veiklos posūkis – svetainės „Kur.lt“ įkūrimas – jį atvedė į dar vieną sritį. Sukaupęs nemažai patirties ir netikėtai svetimšalio minčių pastūmėtas, jis suprato – Lietuvoje trūksta erdvės, kurioje visi – dideli ir maži – renginiai būtų vienoje vietoje. Todėl šią padėtį nedelsiant reikia taisyti. Žinoma, su tokia darbo kultūra, kokios jau išmoko ir nori puoselėti.

Idėją parsivežė iš užsienio

„Mintys apie projektą kilo vienoje iš Lietuvos rinktinės stovyklų užsienyje. Viena įdomi pažintis įkvėpė imtis „Kur.lt“ projekto – kolega iš užsienio paklausė, ar yra kokia svetainė, kurioje jis rastų visą dominančią informaciją apie vietas bei renginius, kai lankysis Lietuvoje. Tada ir susimąsčiau, kad gal ir yra, bet ar tai iš tiesų naudinga ir įdomu?

Taip pradėjau mąstyti apie projekto naudingumą, išskirtinumą ir įgyvendinimą. Žinoma, svarbiausias ir galutinis faktorius buvo pažintis su Pauliumi Didžiuliu – svetainės programuotoju. Pasidalijau su juo mintimis, kartu ėmėme gludinti projekto gaires. Dizainą atidavėme į dizainerio Roko Cechanavičiaus rankas ir ėmėmės darbų“, – trumpai drūtai projekto pradžią pristato jo įkūrėjas. Dalius pasakoja, kad portalo lankytojai – patys įvairiausi žmonės. Mat renginių ten apstu skirtingų pomėgių ir skirtingo amžiaus žmonėms. Tačiau portalas kol kas jungia tik tris didžiuosius miestus.

Mūsų tikslas – visi renginiai vienoje vietoje: mokami, nemokami, maži, dideli. Svarbiausia, kad kiekvienas portalo lankytojas čia rastų renginį pagal savo skonį.

D.Pavliukovičius

Koziris – maži renginiai

Į veiklą pašnekovas sako žiūrintis realistiškai: „Kad ir kokia žavinga būtų idėja, vis dėlto portalų apie renginius Lietuvoje netrūksta, todėl žengiant pirmuosius žingsnius šioje srityje dar anksti kalbėti apie populiarumo viršūnę. Dviračio neišrasim, tačiau gerokai patobulinti žadam. Laikui bėgant pamatysime, ar mūsų idėjos tapo populiarios. Mūsų tikslas – visi renginiai vienoje vietoje: mokami, nemokami, maži, dideli. Svarbiausia, kad kiekvienas portalo lankytojas čia rastų renginį pagal savo skonį.

Bendradarbiaujame su visais bilietų platintojais ir iš jų gauname informaciją apie vyksiančius renginius, tačiau ir patys ieškome renginių ir skelbiame svetainėje. Maži renginiai ir yra mūsų koziris, nes dažniausiai tai būna nemokami, daugelį dominantys renginiai. Kaip patvirtinimą, kad einame teisingu keliu, mums suteikia renginių organizatoriai – kasdien vis daugiau jų kreipiasi dėl renginių skelbimo mūsų svetainėje. Tai mums didelis įvertinimas.“

Investuotojai sėkmės negarantuoja

„Lietuvoje pastaruoju metu labai populiaru kalbėti apie „jauno verslo“ kūrimo skatinimą ir investavimą. Tačiau čia daugiau populizmo nei realios naudos. Pagrindinė investicija – mūsų laikas ir tikėjimas tuo, ką darome. Kol kas turime vieną investuotoją, tikintį mūsų komanda ir idėjomis. Lietuvos auditorija mums ne riba. Tačiau svarbiausia – kartu dirbanti komanda.

Vienam įkurti šį portalą, manau, nebūtų pavykę. Norint būti įsimenamiems neužtenka vien minčių ir idėjų, reikia stiprios IT komandos ir kūrybingų žmonių. Tokia ir yra „Kur.lt“ komanda – aš, Paulius ir Rokas. Paulius atsakingas už programavimo darbus. Roko darbas yra tai, ką mato kiekvienas portalo lankytojas. Originalūs dizaino sprendimai – jo nuopelnas. Nenorime užmigti ant laurų, todėl mums svarbi kiekvieno žmogaus nuomonė, ką tobulinti, ką pridėti, kas būtų naudinga, todėl mūsų trijų branduolį papildo nauji žmonės su naujomis idėjomis“, – apie komandos svarbą pasakoja D. Pavliukovičius.

Anot jo, investicija – tai tik projekto dalis, tačiau jokiu būdu neužtikrina jam sėkmės. Tad ir apie jo atsipirkimą kalbėti dar sunku. Didžiausios pajėgos dabar dedamos į projekto vertės auginimą, bandymą šį portalą padaryti populiariausia vieta ieškantiesiems informacijos, kaip praleisti laisvalaikį. „Svarbiausia kurti projektą ne sau, o vartotojui“, – įsitikinęs „Kur.lt“ įkūrėjas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.