Grįžti

Live Helper Chat

Praktiškos
Sukurta2013-2014, Lietuva
Rekomenduoju

Kam skirta?

Įrankis skirtas visoms įmonės turinčioms puslapius/el. parduotuves ir siekiančioms užmegsti glaudesnį ryšį su savo svetainės lankytojais. Šis nemokamas, atviro kodo įrankis leidžia pilnavertiškai atsakyti į vartotojams iškilusius klausimus realiu laiku.

Kaip galima naudoti

Tai atviro kodo programėlė, kurią lengvai galima įdiegti bet kokioje svetainėje. Ji leidžia interneto parduotuvių, paslaugų platformų ar netgi valstybinių įstaigų darbuotojams gyvai bendrauti su lankytojais tekstinio susirašinėjimo būdu. Klientui parašius klausimą pagalbos laukelyje, tinklalapio administratoriai iš karto gauna pranešimą savo kompiuteryje ir gali pradėti pokalbį.

Pagrindinis „Live Helper Chat“ privalumas verslui – galimybė darbuotojams iš karto atsakyti į lankytojų klausimus, konsultuoti apie parduodamas prekes, paslaugas ir nedelsiant suteikti pagalbą. Taip klientų aptarnavimas internetu tampa beveik toks pat efektyvus kaip ir bendraujant su konsultantu gyvai. Programa veikia ir „iPhone“, „Android“, „BlackBerry“ telefonuose. Vienu metu galima palaikyti neribotą kiekį pokalbių, tad programa tinka ir didelėms įmonėms.

Kūrėjas

Remigijus Kiminas

Rekomenduoju
Rekomenduoju
Rekomenduoju
Rekomenduoju
Rekomenduoju
Rekomenduoju
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai