STUDENTAI SKUBA REGISTRUOTIS Į PIRMĄ KARTĄ LIETUVOJE RENGIAMĄ 24 VALANDŲ VERSLUMO KONKURSĄ (#)

BZN start prieš 4 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 29 s.
Projekto tikslas - suteikti įgūdžių ir perteikti tikrą verslo patirtį jauniems konkurso dalyviams. flickr.com nuotr.
Teorija – sausa šaka, pasak klasiko Getės. 13-oje tarptautinėje mokymosi, žinių ir karjeros planavimo parodoje “Studijos 2015” vyks keliasdešimt renginių, susitikimų ir diskusijų platformų. Tačiau tie studentai, kurie nori realiai ir čia pat, ne rytoj ir ne po diplomo suvokti (ir išmokti) verslumo taisykles, pajusti ir verslo pulsą, ir karštą konkurentų alsavimą į nugarą, dar iki šios savaitės pabaigos registruojasi dalyvauti konkurse “Verslininkas per 24 valandas”.
 
Tai visiškai naujas projektas, kuris parodų ir kongresų rūmuose “Litexpo” vyks jau kitą savaitgalį, vasario 5- 6 d. Šio projekto dalyviai bus suskirstyti į komandas ir per 24 valandas turės įvesti į rinką naują prekę/paslaugą. Labiausiai motyvuoti bus atrinkti siekti dar didesnių iššūkių, apdovanoti vertingomis ir įsimintinomis dovanomis. Projekto vėliavnešys  - “BZN Start”. Projekto tikslas - suteikti įgūdžių ir perteikti tikrą verslo patirtį jauniems konkurso dalyviams.
 
Apie naują įmonės produktą ar paslaugą komanda sužinos projekto pradžioje. Kiekvienai komandai bus pateikta nauja prekė/paslauga, kurią pasiūlys dalyvaujanti įmonė. Dalyvių laukia strateginiai prekės/paslaugos įvedimo į rinką veiksmai, sprendimai, veiksmų planas, kontaktų tinklo išplėtimas, prekės/paslaugos pateikimo strategija, dizaino sukūrimas, reklamos sukūrimas, tinklo išplėtimas panaudojat e.įrankius ir kiti veiksmai. Ant viešai matomų „flipchart” lentų komandos turės rašyti savo veiksmus ir jų rezultatus. Kiekvienai komandai bus paskirtas Startuolio įkūrėjas, kuris suteiks konsultacijas tam tikromis valandomis.
 
Komandoms talkins tokie žinomi Lietuvos verslininkai startuoliai kaip „ShopInn” įkūrėjas Andrius Čepkus,  žaidimų kūrimo studijos “Tag of Joy” bendraįkūrėjas Šarūnas Ledas, pažinčių programėlės „Hunt me" įkūrėjas Viktoras Ivanovas,  vienos stipriausių Lietuvoje Integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ vyresnysis partneris Kęstutis Gečas,  įmonės „Socialus marketingas” ekspertė Simona Vilkaitė.
 
24 valandos – toks laikas laukia tų, kurie suvokia, kad verslas ir jo poreikiai – tai ne ilgi apmąstymai, nesiliaujančios diskusijos be konkrečių rezultatų ir ne darbo grupių, kurios atvėsta vos pakilusios nuo stalo, kūrimas.
 
“Tai laikas, per kurį dalyviai ne tik turės sukurti socialinio tinklo Facebook paskyrą, bet ir pritraukti gerbėjus. Siekdami pritraukti dėmesio ir e-lankytojų, visi galės naudoti tik nemokamus elektroninius įrankius. Laimės komanda, kuri sukvies daugiausiai gerbėjų, surinks daugiausiai “like’ų”. O čia ir prasidės visa kūryba, pasimatys, kas ne tik turi verslo gyslelę ar nuojautą, bet ir žinių bei įrankių, kaip tą verslą padaryti gyvą”, - intriguoja „BZN start” įkūrėja Živilė Baubonienė. Pasak konkurso idėjos autorės ir kūrėjos, “projekto dalyviai turės pasitelkti savo sukauptą patirtį, praktiką, pažįstamų tinklą, kurių pagalba visi kartu komandoje sukurs įėjimo į rinką strategiją ir ją įgyvendins. Neabejoju, jog adrenalino netrūks, o Lietuvo studentai pademonstruos puikius gebėjimus ir rezutatus! Bus be galo įdomu pamatyti rezultatus, ką gali 10 žmonių komanda per 24 valandas. O šis projektas paskatins ne tik atlikti komandines užduotis, bet ir praplės pažintis, kurios neabejotinai padeda plėtojant bet kurį verslą”.
 
Projektą įgyvendinti padeda „Studijos 2015”, AB ”Swedbankas” ir ”Čili pizza”. Visi, norintys registruotis, dar gali spėti padaryti per šią savaitę.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai