LIETUVIŲ DEBIUTAS NUŠLUOSTĖ NOSĮ PASAULIO MILŽINAMS (#)

BZN start prieš 2 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 26 s.
Programuotojas - Edgaras Vaitkevičius. Asmeninio albumo nuotr.
Jei rinka nepasiūlo tinkamo produkto – kodėl jo nesukūrus pačiam ir nepasiūlius rinkai? Tokia idėja gimė programuotojo Edgaro Vaitkevičiaus galvoje ir taip 2012-taisiais pradėta kurti naujienlaiškių siuntimo sistema Sender.net“. Po ketverių metų, 2016-taisiais, įvyko didysis lietuvių produkto įsiveržimas į itin konkurencingą ir dinamišką IT paslaugų rinką, sulaukęs įvertinimo prestižiniame didžiausio pasaulio programų palyginimo puslapio Capterra.com“ metinių TOP’ų rinkimuose: lietuvių „Sender.net“ pelnė antrąją vietą pasaulio geriausiųjų dvidešimtuke net dviejose kategorijose – pagal kainos ir naudojimo patogumo kriterijus.
 
Nepateisinti lūkesčiai išprovokavo imtis verslo
 
„Galima sakyti, kad paslaugos idėja gimė tuomet, kai man pačiam pabodo dirbti su netobulais, kliento lūkesčių netenkinančiais įrankiais. Todėl subūręs entuziastų komandą ėmiausi kurti savo produktą – tokią naujienlaiškių siuntimo programą, kuri būtų maksimaliai lanksti, prieinama ir pasižymėtų aukštu pristatomumo koeficientu,“ – apie „Sender.net“ pradžią pasakoja kompanijos įkūrėjas ir programos kūrėjas Edgaras Vaitkevičius.
 
Užmojai nebuvo paprasti: užimti ne tuščią nišą, bet įsibrauti į labai intensyvią rinką, kurioje konkurencija didelė ir aktyvi – tokių ir panašių sistemų pasaulyje yra tūkstančiai. Tarp jų – ir tokie milijoninių apyvartų gigantai kaip „Mailchimp.com“, veikiantys jau daugiau nei šešiolika metų ir turintys kelis šimtus darbuotojų.
 
Pasirengimui prireikė ketverių metų
 
Iki tarptautinio pripažinimo prireikė beveik ketverių metų nuoseklaus darbo, kol ištobulinta „Sender.net“ paslauga buvo pasiūlyta ir itin teigiamai priimta užsienio rinkose. Šiandien nedidelė, bet efektyvi penkių žmonių komanda aptarnauja sistemą, kasdien išsiunčiančią keliasdešimt milijonų laiškų. Pagrindiniai šios sistemos naudotojai – elektroninės komercijos įmonės, naudojančios „Sender.net“ savo klientų informavimui apie naujas prekes, akcijas ir pan.
 
Šuolis buvo toks žymus, kad debiutantai iš Lietuvos prestižiniuose „Capterra.com“ metų geriausiųjų reitinguose pateko tarp lyderių, toli už nugarų palikdami senbuvius konkurentus – milijonines, pasaulyje puikiai žinomas kompanijas.
 
„Capterra.com“ reitingus sudaro kiekvienais metais. Šiame didžiausiame pasaulio įvairių programų palyginimo puslapyje, kurį kas mėnesį aplanko per 5 milijonus lankytojų, galima rasti visų tipų, kategorijų, paskirčių programinių įrangų sąrašus ir aprašymus, klientų atsiliepimus. Šių metų TOP’uose iš visų pasaulio el. pašto rinkodaros programinės įrangos kūrėjų kompanijų lietuvių „Sender.net“ pateko tarp geriausiųjų net dviejose kategorijose: užimta antroji vieta pagal kainos ir pagal naudojimo patogumo kriterijus ("Most Affordable Email Marketing Service" ir "Most User-Friendly Email marketing Service"). Sudarant reitingus vertintos sistemų teikiamos galimybės, standartinių paslaugų kaina, vartotojų atsiliepimai, pateikiami „Capterra.com“, „GetApp“ ir „Software Advice“ kompanijų puslapiuose.
 
„Mums šis įvertinimas – visų pirma įrodymas, kad einame teisingu keliu. Kaip rodo „Capterra.com“ surinkti duomenys ir mūsų pačių patirtis, sistemos funkcionalumas ir kaina yra du esminiai kriterijai, nulemiantys klientų pasirinkimą – todėl pirmavimas šiose kategorijose mums yra milžiniškas pripažinimas, “ – sako kompanijos vadovas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai