...

Kokios 2014 metų verslo vakarėlių temos buvo populiariausios?

Verslas

2014.12.22

Autorius: Rūta Varneckaitė

Temos: .

Kokios 2014 metų verslo vakarėlių temos buvo populiariausios?

Linas Zareckas - agentūros „MadeMyDay“ steigėjas ir direktorius. Asmeninio archyvo nuotr.

Jei švęsti – švęsti taip, kad būtų, ką prisiminti. Nelengva užduotis gula ant pečių vakarėlio rengėjams, nes šventinio vakaro užsakovai iš jų tikisi įdomių idėjų ir geros nuotaikos garantijos. „Susiduriame su problema, kai žmonės nori būti linksminami, o ne patys linksmintis. Tad turime uoliai sukti galvas, kaip įtraukti ir vakarėlio svečius, kad jie pagauti šėlionių dvasios, patys kurtų gerą atmosferą“, – sako ilgametę pramoginių ir verslo renginių organizavimo patirtį turintis Linas Zareckas, agentūros „MadeMyDay“ steigėjas ir direktorius. Pašnekovo biografijoje tokių renginių kaip „Sidabrinių gervių“ įteikimo, didžiųjų televizijos apdovanojimų ir kitų ceremonijų organizavimas. Per 2014-uosius „MadeMyDay“ teko surengti ir ne vieną verslo vakarėlį, tad įdomu, kaip pavyko nustebinti vakarėlių svečius. Koks populiariausių temų penketukas buvo šiais metais? Ką turėtų žinoti renginių užsakovai, norėdami savo kolegoms padovanoti neišdildomų įspūdžių vakarą? Galų gale – kaip reikia tinkamai pasirengti vakaro svečiams, kad jie būtų pastebėti, bet nepalaikyti renginio balta varna?

„Dažniausiai įmonių šventės rengiamos vasarą ir per kalėdinį periodą. Stengdamiesi taupyti įmonės lėšas, verslininkai oficialiąją dalį (kai pateikiamos metinės ataskaitos, apžvelgiami nuveikti darbai ir aptariami ateities planai) derina su neformaliomis linksmybėmis. Tad dažna situacija, kai apskritai atsisakoma teminių vakarų. Tokiu atveju atmosfera priklauso nuo bendro kolegų ūpo. Dienos metu vyksta oficialioji dalis, o vakaras paliekamas šventinei programai. Apranga paprastai būna kiek šventiškesnė nei paprastą darbo dieną“, – trumpai situaciją nušviečia „MadeMyDay“ įkūrėjas L. Zareckas. Pasak pašnekovo, aptartu atveju retai jaučiama iš tiesų pakili šventinė nuotaika. „Neįdėjęs pastangų į pasirengimą vakarui, neįsijautęs į tam tikrą vaidmenį, dažnas vakaro svečias nori būti labiau linksminamas, užuot pats nuoširdžiai šėliotų.“ Tad, renginių organizatoriaus manymu, pasirinkus teminį vakarą įpareigojama dalyvį šiek tiek pasiruošti ir pabėgti nuo rutinos. Vis dėlto L. Zareckas, remdamasis ilgamete praktika, pastebi, kad penkiasdešimt ir daugiau darbuotojų turinčių įmonių kolegos dažniausiai mažiau vieni kitus pažįsta. Tai lemia jų drovumą pasirinkti provokuojamą išvaizdą. Pagrindinis klausimas: „Kas bus, jei vienintelis ateisiu su karnavaliniu kostiumu?“

Įmonės šventė yra vieta, kur galima parodyti kitus savo bruožus – rafinuotą skonį, stilių, eleganciją ir kitas puikias savybes, nematomas biure.

L. Zareckas

Apranga

„Dėl šios priežasties linkstama rengti ne mokyklinio tipo karnavalus, o vakarėlius, kurių aplinka ir tema atrodo solidžiai, tačiau turi žaismingumo elementų. Tad dažniausiai orientuojamasi į iškilmingą stilių ir aprangos kodą „Black Tie“ (vakarinė apranga). Reikia temos, kuri leistų pasirinkti stilingą aprangą, alsuotų atitinkama laikotarpio dvasia, primintų personažą ar turėtų tam tikros kultūros dvelksmą. „Tokio pobūdžio renginiuose tinkamiausiai pasielgsite, jei pasirinksite prie vakarėlio temos derančias detales, tačiau savo asmenybės nepaslėpsite po kauke“, – subtilumą išlaikyti skatina renginių organizatorius. „Dalyvio išvaizda yra labai svarbi, nes tai šventė. Žmogus su megztiniu nėra pasiruošęs linksmintis. Įmonės šventė yra vieta, kur galima parodyti kitus savo bruožus – rafinuotą skonį, stilių, eleganciją ir kitas puikias savybes, nematomas biure“, – L. Zareckas skatina išlaisvinti savo kūrybiškumą ir rinktis aprangą, kuri atspindėtų asmenybę.

Penkios populiariausios vakarėlių temos

2014-aisiais vakarėlių favorite tapo filmo „The Great Gatsby“ tema. Trečiojo dešimtmečio stilius, puošnūs kostiumai, linksma muzika ir vakarėlis vakarėlyje buvo labiausiai pageidaujama šių metų verslininkų šventėse. Tai puiki tema, nes kuria šventinę atmosferą. Kiekvienais metais, pasirodžius išskirtiniam kino filmui, pageidaujama vakarėlių, atkartojančių jo stilių. Holivudas ir jo produkcija daro vieną didžiausių įtakų Lietuvos teminių vakarėlių tendencijoms.

Rengiant vakarėlius vasaros sezono metu, kai labiau orientuojamasi į aktyvią sportinę veiklą ar edukacinius užsiėmimus, – populiariausia šiais metais buvo festivalio tema, apimanti daug įvairių veiklų renginio metu. Moterys domėjosi natūraliomis grožio ir sveikatos priemonėmis, o vyrams teko įveikti sportines rungtis, tarp kurių ir daugybę metų populiariausias yra krepšinis.

Visada populiaru gręžtis į tam tikrą kultūrą. Šiais metais dominavo meksikietiško vakaro su kokteiliais „Margarita“ tema.

Viena originaliausių temų, labiausiai susijusi su aprangos pasirinkimu, – ne mada / klastotės (feikai). Žmonės turėjo fantazijos ir įvairų pasirinkimą, kaip nustebinti kolegas keisčiausiais apdarais.

Kaip ir kiekvienais metais, atsiranda norinčiųjų adrenalino. Šiemet buvo populiariu įsijausti į kazino atmosferą. Lošimų pramogos kėlė azartą, o netikėti kazino plėšikai iš „Oušeno vienuoliktuko“ nepaliko abejingų.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.