VERSLO PAŽINČIŲ IEŠKOJO MIŠKO TAKELIUOSE (#)

Loreta Lileikienė prieš metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 44 s.
„Verslo pažinčių BBQ'16“ dalyviai. BFL/Vyginto Skaraičio nuotr.

Apniūkusi sekmadienio popietė ir lietus nesumažino jau kasmetiniu tapusio jauno verslo platformos lyderės „BZN start“ rengiamo „Verslo pažinčių BBQ 2016“ dalyvių skaičiaus. Jų registravosi net ir paskutinės dienos rytą. Į renginio vietą miške, sostinės Tapelių ežero pakrantėje, atvyko beveik 200 dalyvių. Trasa su pramogomis nusidriekė miško takeliais su devyniomis stotelėmis. Kiekvienoje jų susibūrusios dalyvių grupelės kaupėsi komandinėms užduotims, jas stengėsi atlikti geriausiai ir greičiausiai, tuo pat metu susipažindamos ir bičiuliškai pabendraudamos. 

Pasak portalo įkūrėjos Živilės Baubonienės, tokia ir yra šio renginio idėja – padėti susirasti naudingų ir tikslingų verslo pažinčių ar rasti potencialių klientų. Jos nuomone: „Gyvi verslo susitikimai gali būti kur kas tinkamesnė erdvė prisistatyti ir pabendrauti su verslo atstovais nei tradicinės naujų verslo kontaktų paieškos erdvės, verslo kontaktų duomenų bazės ar socialiniai tinklai.“ 

Kaip verslus verslų pažino

Šventę atidarę renginio vedėjai Antanas Kanopkinas ir Domantas Bugailiškis, ant scenos skambant diskžokėjų parinktai muzikai, pakvietė ryto mankštai, po ritmingo apšilimo sveikinimo žodį tarė improvizuotų Versliškių meras Benas Startupleckis, o tuomet buvo paskelbta rungčių pradžia. Šioms prireikė strateginės taktikos, greičio, budrumo ir miklumo – visai kaip versle! 

Užteko laiko asmenukėms, joms įkelti į „Instagram“ su unikaliu saitažodžiu „#BZNversloBBQ“, o jas iškart išspausdindavo vienas iš renginio dalyvių fotobudele.lt.

Profesionalus šaržų bei karikatūrų meistras Ramūnas Vaitkus buvo apgultas per visą renginį ir dirbo, jeigu galima taip pasakyti, nepakeldamas akių – tiek daug buvo norinčiųjų turėti savo šaržą. Eilėje prie šaržų kūrėjo lūkuriuojantis Mantas Daugintis iš bendrovės „Supakuota“ sakė tokiame didžiausiame verslo pažinčių BBQ atvykstantis jau antrą kartą. Visos rungtys, kuriose dalyvavo, buvo įdomios ir kitokios nei prieš metus. „Tiesiog smagu: linksmos užduotys, atviri, bendrauti nusiteikę žmonės, lengvai galima užmegzti kontaktą“, – sakė pakalbintas vaikinas. Kartu su juo atvykusi kolegė Greta pritarė: „Kadangi mano darbas yra naujų kontaktų paieška, tai nusprendžiau sudalyvauti ir padidinti klientų būrį. Bendravimas čia paprastas ir neoficialus, lengva pakalbinti kiekvieną. Tai, kas čia vyksta, įdomu. Puikus būdas praleisti sekmadienio popietę.“ 

Patenkinti ir renginio partneriai

Padėjusiųjų įgyvendinti šio renginio idėją – per dešimt. Vienos iš jų – akcinės bendrovės „SwedbankSmulkių verslo klientų ir rinkodaros departamento direktorius Aivaras Janušauskas,  sakė verslo pažinčių renginyje dalyvaujantis jau trečią kartą. „Šis renginys kaskart maloniai nustebina. Nors, atrodytų, kad jau daug kas išbandyta, daug kas matyta – dažnai dalyvauju korporatyviniuose renginiuose, o čia vis atrandu kažką nauja. Ir dabar ką tik išbandžiau porą naujų rungčių. Patiko komandinis tinklinio žaidimas. Smagu, kad galima žaisti nelenktyniaujant, o kas daugiau išmuš. Be to, su mašina pavėžino – priminė jaunystę, kai mėgdavau tokius kovinius automobilius (renginyje buvo galima išbandyti galingąjį „Ford Focus RS“ – aut. past.) ir pabėgimų kambarys („ReThinkRoom“) suteikė gerą adrenalino dozę“, – teigiamų emocijų nestokojo Aivaras. Pasak jo, toks tiesioginis santykis – gerai. „Jaunam verslui rūpimus dalykus galime aptarti paprastai, nestandartiškai. Ar sekmadienį tokiu oru namuose sėdėti, ar kažką smagaus nuveikti? Man tai labai patinka. Svarbiausia, ko galėčiau palinkėti rengėjams, – išlaikyti energiją ir polėkį, kuriant naujus iššūkius ar pokyčius. Šis renginys yra periodinis, jis jau turi savo vardą. Kai į jį ateini, vis kažkas nauja būna. Linkiu taip ir toliau“, – džiaugėsi „Swedbank“ atstovas.

Kitos šventės rėmėjos – advokatų kontoros „Primus“ vyresnioji teisininkė Odeta Maksvytytė renginyje dalyvavo ir pernai – su kolege vykdė visas užduotis ir sakė, kad buvo labai smagu. Šįmet Odeta dalyvavo jau kaip renginio dalyvė ir kartu su kolege kvietė visus norinčiuosius į komandinę rungtį: „Mūsų pristatoma rungtis tikrai žaisminga: komandos labai užsidega, entuziazmas tiesiog trykšta. Tarpusavyje varžosi dvi komandos po tris žmones – kas greičiau užriš batelių raištelius. Dalyviai čia susipažįsta ir smagiai tarpusavyje pabendrauja. Taip pasiekiamas ir renginio tikslas – vieni prieina prie kitų. Tokio renginio, mano nuomone, tikrai reikia. Liko labai geras įspūdis po praėjusio karto. Visi dalyvauja entuziastingai ir džiaugiasi. Ši iniciatyva itin vertinga, labai gera. Žmonėms, kurie tik pradeda verslą, reikalingi kontaktai, jie nori sužinoti, ką daro kiti, kaip jie bendrauja. Galbūt ateityje taip užmegztos pažintys pravers, o per žaidimą, žaismingumą lengviau pradėti kalbą. Komandinis bendravimas suartina žmones, užkrečia bendra dvasia. Mums, kaip dalyviams, taip pat gerai, nes galime save pristatyti. Esame gana jauna advokatų kontora, mūsų darbuotojų metų vidurkis – maždaug 28 metai, mūsų partneriai taip pat jauni, todėl ir patys mėgstame pažaisti. Čia galime pasirodyti kitu amplua – taip pat esame žmonės, galime su visais bendrauti. Palaikome ir padrąsiname dalyvaujančias komandas. Tai kuria šiek tiek kitokį mūsų įvaizdį, o jauniems žmonėms, verslininkams, svarbu, kad jų teisininkai būtų į juos panašūs. Atsiranda savotiškas bendrumas.“ 

Verslo receptą turi parašyti pats 

Tokiu patarimu su jaunu kolega pasidalijo jau savąjį verslą sukūręs pramogos „GoSup“ įkūrėjas Karolis Pigaga. Teko nugirsti ir daugiau jau kažką savo verslo labui nuveikusių pašnekovų minčių. Apniūkusi diena nenustelbė visų geros nuotaikos ir entuziazmo, noro skleisti savo patirtį. Renginio pabaigoje paskelbti rungčių laimėtojai gavo ir apčiuopiamų renginio partnerių dovanų: Lietuvos darbo biržos prizus, AB „Swedbank“ sėkmę nešančius aitvarus, „GoSup“ pasiplaukiojimo turą aplink Trakų pilį dviem, „ReThinkRoom“ dovanų kuponus, „DJpaslaugos.lt“ šokių muzikos kompaktines plokšteles, „Eurospaudo“ išskirtinius laisvalaikio marškinėlius, advokatų kontoros „Primus“ verslo knygas. 

„Verslo pažinčių BBQ 2016“ rengėjai taip pat dėkingi pramogų ir sporto renginių įmonei „Emovents“, renginių techninės priežiūros įmonei „Forzacas“, Spaudos departamentui, gigantiškų žaidimų nuomos įmonei „Pas Domą“, „Uber“, automobilių „Ford“ ir „Mazda“ atstovams, taip pat informaciniams rėmėjams: naujienų portalui „Delfi“ ir Žinių radijui bei renginyje talkinusiems savanoriams.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai