...

Daiva Urbonavičiūtė: realizuoti save ir savo idėjas – tikroji verslo prasmė

Verslas

2013.09.14

Autorius: Vilija Andrulevičiūtė

Temos: .

Daiva Urbonavičiūtė: realizuoti save ir savo idėjas – tikroji verslo prasmė

Daiva Urbonavičiūtė BFL/Kęstučio Vanago nuotr.

Nesvarbu, ar už lango balta žiema, ar jau spėjęs sužaliuoti pavasaris, dizainerės ir dizaino namų „Zoraza“ įkūrėjos Daivos Urbonavičiūtės aplinkoje visuomet pilna spalvų. Rafinuo toje dizaino namų erdvėje su balerina vaikystėje svajojusia tapti kūrėja kalbamės apie verslą ir madą.

– Kas jums yra mada?

– Mada man yra gyvenimo būdas. Sa koma, kad žmonės arba gyvena, kad dirbtų, arba dirba, kad gyventų. Aš dir bu, kad gyvenčiau, ir be savo darbo, be mados negaliu įsivaizduoti gyvenimo. Tai man padeda realizuoti save.

– Ką veikėte prieš atidarydama „Zorazą“, kas paskatino imtis nuo savo verslo?

– Dirbau TV3 televizijoje stiliste, ki tuose salonuose kaip dizainerė. Ben dradarbiaudama su viena įmone, kur dama jai drabužių kolekciją, padėdama apipavidalinti jų atidaromo mados sa lono interjerą ir patarinėdama kolekci jos pardavimo klausimais supratau, kad mano įdirbis jau kur kas didesnis nei tik drabužių kūrimas. Taip kilo mintis labiau įsitraukti į verslą.

– Ar lietuviai vertina savų dizainerių kūrybą?

– Kai atidariau saloną, jau buvau žino ma Lietuvos mados sferoje. Į saloną užsukę pažįstami klientai sakyda vo, kad juos stebina ir žavi min-

tis, jog drabužį, matytą ant podiumo, galima pamatyti iš arti ir įsigyti mados sa lone. Tai ypač paskatino atidaryti parduotuvę, joje reprezentuoti savo kūrybą ir požiūrį į madą.

Palyginti su tais laikais, kai atsirado „Zoraza“, dabar yra kur kas daugiau dizainerių, kuriančių ir realizuojančių savo kolekcijas. Vadinasi, žmonėms tai įdomu, jiems to reikia. Lietuviai vertina savų dizainerių darbus, ne tik garsių pa saulio mados namų. Tai džiugina.

– Kas labiausiai jus motyvuoja?

– Kaip ir kiekviena veikla, maniškė turi ir pliusų, ir minusų. O džiugina galimy bė realizuoti save, parodyti žmonėms, kas gražu, supažindinti su naujomis tendencijomis.

Visuomet kovoju su stereotipu, kad reikia elgtis ir rengtis kaip visi, nes ki taip tavęs nesupras. Tie „visi“ yra tokie patys žmonės. Žinoma, reikia paisyti pasiūlos ir paklausos dėsnių, tačiau pa klausą taip pat galima formuoti. Idėji niai produktai gali tapti paklausūs.

– Nuo ko, jūsų manymu, priklauso verslo sėkmė?

– Verslas yra nuolatinis judėjimas į prie kį. Būtų klaidinga manyti, kad paklau sią drabužių kolekciją ar modelį galima siūlyti metų metus ir iš to pragyventi. Keičiasi laikai, žmonės, poreikiai ir tai svarbu pastebėti, net numatyti, kas bus. Žinoma, gali suklysti bandydamas at spėti, kas gali būti paklausu, tačiau vers las yra rizika ir būtent tuo jis žavi. Juk neįdomu saugiai gaminti visuomet paklausų, reikalingą, bet paprastą produktą.

Realizuoti save ir savo idėjas kartais rizikinga, tačiau tai teikia didžiausią pasitenkinimą ir yra tikroji bet kokios veiklos bei verslo prasmė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.