KAIP NUSTATYTI BUHALTERINIŲ PASLAUGŲ TIKSLINĘ RINKĄ?

Marketingas ir pardavimai Atsakė: Inga Nausėdienė 2011-12-12
Dirbu buhalterinių paslaugų įmonėje ir pati norėčiau atidaryti įmonę, kuri teiktų buhalterines paslaugas. Noriu apibrėžti savo tikslinę rinką, bet kyla problemų tai darant. Gal galite man patarti?
Inga Nausėdienė
RAIT valdybos pirmininkė, viena iš įmonės steigėjų
Siūlyčiau atlikti rinkos tyrimą ir išsiaiškinti, kokioms įmonėms reikia buhalterinių paslaugų, kokių konkrečiai paslaugų joms reikia, kiek jos pasirengusios už tai mokėti. Svarbu išsiaiškinti, kokia dalis ir kokios įmonės užsisako tokias paslaugas bei iš ko (konkurentų analizė).

Galima atlikti reprezentatyvią įmonių apklausą telefonu. Optimalu apklausti apie 400 įmonių, tačiau galima ir mažiau. Rekomenduojama apklausti bent 200 įmonių. Tokią apklausą gali atlikti profesionali tyrimų kompanija, tačiau tokios paslaugos kainuotų nuo 5 000 iki 8 000 Lt be PVM. Galima apklausai panaudoti „call centrus“, kurių paslaugos pigesnės (iki 3 000 Lt), ir surinktus duomenis apibendrinti, analizuoti patiems. Analizuojant surinktus duomenis svarbu segmentuoti klientus pagal įmonės dydį, veiklą, paslaugų poreikį. Segmentacija padės apibrėžti tikslinę rinką, klientus, į kuriuos orientuositės savo paslaugomis.

Taip pat svarbu susirinkti informaciją, kiek panašių įmonių jau veikia Lietuvoje, kokias paslaugas teikia, kas yra jų pagridiniai klientai, kokia įmonių apyvarta (šie duomenys prieinami Registrų centre už nedidelius pinigus).
Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai