AFFILIATE MARKETINGAS. KADA IR SU KUO VALGOMA?

Marketingas ir pardavimai Atsakė: Petras Petkevičius 2015-09-16
Sveiki noriu atidaryti e. parduotuvę, kur pardavinėsiu mokymus ir kursus. Esu skaitęs ir žinau kelis pavyzdžius, kurie taiko „affiliate” (angl. affiliate) marketingą. Gal galite daugiau paaiškinti jo veikimo principą ir kada bei kam (kokiam verslui) ji naudinga, t.y. ši marketingo priemonė. Taip pat kokias kitas marketingo priemones man galėtumėte rekomenduoti.
Petras Petkevičius
ThinkBig ir Sweepest Verslo vystymo vadovas
Affiliate marketingas - arba partnerystės marketingas / rinkodara arba rezultatais grįsta reklama – tai toks reklamos modelis, kai jūs, teikiantis savo paslaugas, mokate affiliate'o mokestį fiziniams asmenims ar įmonėms, kurios reklamuoja Jūsų verslą savo interneto svetainėse, bloguose, forumuose, socialiniuose tinkluose ar e-laiškais tik už konkrečius rezultatus, t.y. affiliate'ų sugeneruotas konversijas, o ne už reklamos rodymą.

Affiliate marketinge dalyvauja du arba trys dalyviai:
1. Jūs, kurio tikslas yra išauginti jūsų teikiamų paslaugų pardavimus ir didinti savo prekės ženklo  / brand'o žinomumą;
2. Affiliate’ai (internetinių svetainių, forumu, blogų ir t.t. savininkai, kitaip dar vadinami partneriais arba reklamuotojais), kurių tikslas yra gauti pajamų iš savo internetinės svetainės reklamuojant jūsų paslaugas;
3. Affiliate agentūra, (galima naudoti papildomai)  kurios tikslas yra suvienyti reklamdavius ir affiliate’us, užtikrinti kokybišką reklamos vykdymą, pasiūlyti technologinius sprendimus. Affiliate agentūra uždirba dalindamasi reklamdavio išmokas su affiliate’ais.

Reklamuojantis pagal affiliate principus, dažniausiai affiliate’ams mokate už pardavimus ar naujai pritrauktus klientus. Kartais gali būti vykdomos ir tokios kampanijos, kai mokate už tik už paspaudimus arba už mišrią reklamą (dviejų ar daugiau veiksmų kombinaciją, pvz., mokestis už naujai pritrauktą klientą + mokestis už pardavimą).

Didžiausias affiliate privalumas - jūs mokate procentą nuo pardavimų tik už konkrečius rezultatus, taigi visiškai nerizikuodami investuoti į galbūt rezultatų neatnešancias kitokio tipo reklamos kampanijas.

Mokymuose, kaip jūsų atveju tai gali būti sėkmingai naudojama.

Pradžioje jums reikia rasti / pasirinkti partnerį(-ius) su didele duomenų baze, atitinkančią jūsų tikslinę paslaugos vartotojų grupę, kuriems bus tai momi jūsų  mokymai. Tada - susiderinti affiliate mokestį, kurį galite skirti už jūsų paslaugos pardavimą ir kuris būtų idomus affiliate paslaugos teikėjui. Affiliate mokestis priklauso nuo eilės faktorių, bet bendruoju atveju tai g.b +- 10% nuo jūsų paslaugos pardavimo sumos.

Paleidžiant affiliate, rekomenduotume pasiruošti savo banerius, statinius ar dinaminius, tokiu būdu affiliate paslaugos teikėjas neiškraipys jūsų parduodamos paslaugos įvaizdžio.


Affiliate pavyzdžiai:
CPL (Cost per Lead) – „Mokestis už potencialaus kliento pritraukimą“, pvz. affiliate paslaugos teikėjas gauna x € dydžio išmoką už gautus potencialaus kliento duomenis
CPS (Cost per Sale) – „Mokestis už pardavimą“, pvz. affiliate’as gauna x % dydžio komisinius, jei jo nukreiptas vartotojas apsiperka jūsų e-parduotuvėje.
CPC (Cost per Click) – „Mokestis už paspaudimą“, pvz. affiliate’as gauna y € išmoką už kiekvieną vartotojo nukreipimą į jūsų  svetainę. CPC atveju y dydis yra gerokai mažsnis nei CPL atveju x.


Dėl kitų galimų marketingo priemonių - galite naudoti Google Adwords, Facebook kampanijas, arba Youtube "teaser'ius" su jūsų mokymų pristatymu.

Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai