KAIP RASTI KLIENTŲ KILIMŲ VALYMO VERSLE?

Norėčiau sužinoti, kaip ieškoti ir rasti klientų kilimų valymo versle bei užtikrinti lojalumą? Kaip pritraukti akcijomis ir kokybe? Kokios būtų svarbiausios rinkodaros taktikos?
Pirmiausia kyla klausimas, ar tikrai kur nors yra kilimų valymo paklausa, nes būtent nuo jos viskas ir prasideda. Paklausą formuoja vartotojų poreikiai. Jeigu kažkur yra vartotojų grupės, kurios turi poreikį valyti kilimus, tuomet reikia suprasti, iš ko kyla šis poreikis, kiek jis stiprus ir naudingas toms auditorijoms. Jeigu poreikis yra, bus ir paklausa. Nustačius auditorijas ir poreikį, galima būtų dairytis ir priemonių, padedančių pasiekti atitinkamas auditorijas. Svarbiausios rinkodaros taktikos ir yra surasti, nustatyti grupes, kurios turi rūpesčių su kilimų valymu, tiksliai išsiaiškinti, kokie tie rūpesčiai, ir sukurti paslaugą, leidžiančią tuos rūpesčius išspręsti geriau, naudingiau negu alternatyvūs egzistuojantys variantai rinkoje. Lojalumas, akcijos yra vėlesni veiksmai. Jeigu pirmą kartą išvalysite klientui kilimą nemokamai, o antram kilimui jis vis tiek nepirks jūsų paslaugos, tai nei lojalumas, nei akcijos nepadės. Akcijos naudojamos skatinti naudoti daugiau paslaugų arba didesniais kiekiais. Lojalumas yra susijęs su jūsų verslo vertinimu. Jeigu klientas manys, kad jūs jam geriausi, tai jis ir bus lojalus klientas, pas kitus nelakstys.

Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai