...

Atsidariau rankų darbo papuošalų versliuką

Žinių bazė

2017.07.10

Neseniai paleidau versliuką susikūrus per Facebook profilį. Kaip tiksliai žinoti kur ieškoti savo tikslinės auditorijos? Ar reikia boostintinti kažkokią reklamą, ar galima pasiekti kitomis priemonėmis? Esu visiškai “žalia”, žinoma ir kišenėse dar vėjai. Patarkite.

Temos: , , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Premium

Publikavimo data: 2017-07-10 10:49

Pradžioje padarykite įdirbį, kuriam neprireiks mokamos reklamos. Nueikite į Facebook puslapio “Insights” ir išsistudijuokite, kokio tipo įrašai surinko daugiausiai dėmesio....

Publikavimo data: 2017-07-10 10:49

Pradžioje padarykite įdirbį, kuriam neprireiks mokamos reklamos. Nueikite į Facebook puslapio “Insights” ir išsistudijuokite, kokio tipo įrašai surinko daugiausiai dėmesio. Dabar žinodami kokia informacija yra aktuali Jūsų sekėjams, pradėkite formuoti naujus įrašus. Nepamirškite, turinys yra karalius, todėl atsakykite į keletą klausimų, prieš dalindamiesi juo:

Kodėl aš tuo dalinuosi su auditorija?
Kas verčia žmones išreikšti nuomonę ir domėtis turiniu?
Kas šiuo metu “trending” Jūsų nišoje?
Kokiu turiniu dalinasi Jūsų konkurentai?
Kuo Jūs galite būti naudingas savo nišoje?

Visada pasirinkite į ką yra nukreipiamas turinys. Tai galite padaryti pagal lytį, amžių, santykių statusą, išsilavinimą, lokaciją, kalbą ir pomėgius. Tiesiog, pradėję rašyti turinį, žemiau matysite taikinio ikoną, spustelkite ją. Jeigu naudojatės daugiau soc. kanlaų (pvz.: Twitter / Instagram ir t.t.), nenaudokite automatinio turinio įkėlimo vienu kartu į visus tinklus. Kurkite atskirą turinį, kiekvienam tinklui, pagal to soc. tinklo auditoriją. Dalinkitės turiniu aktyviausiomis Jūsų nišos valandomis. Tai įsivertinti galite užsukę į savo puslapį ir apsilankę Insights -> Posts. Matysite, kuriomis valandomis galite sulaukti daugiausiai dėmesio. Pastebiu, kad savaitgaliais yra mažesnis reklamos triukšmas, todėl verta pagalvoti apie turinio viešinimą jais, kada žmonės gali skirti daugiau laiko įsigilinti į Jūsų paslaugą/prekę/pranešimą. Darykite Facebook gyvas vaizdo transliacija ar net webinarus, kurių metu mokytumėte vaikus/mamas rankdarbių gamybos ypatybių. Jeigu turite blogą ar puslapį, įsidiekite Facebook įskiepį, kad lankytojai matytų, kokia naudinga informacija dalinatės ant savo Facebook sienos.

Kalbant, konkrečiai, apie Facebook reklamą siūlyčiau naudoti “Reach” tipo reklamą, kurios pagalba už numatytą sumą galėsite pasiekti maksimalią auditoriją. Svarbu, nustatydami parametrus įrašykite pomėgius, pagal kuriuos Facebookas parinks kam yra rodoma reklama. Parinkau keletą esminių pomėgių, kuriuos įrašius patikslinsite auditoriją: Handmade Jewelry, Jewelry.

Apskritai, pradžioje siūlau atsirasti esminiuose nemokamuose portaluose su savo produkcija: etsy.com, behance.com, artfire.com, artyah.com, bigcartel.com ir kiti panašūs. Taip Jūsų nišinė rinka taps globali, lengviau bus rasti potencialių klientų ir skleisti žinią apie savo naujai sukurtą prekinį ženklą.

Ekspertai

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.