Kada geriausias laikas „facebook” postintis?
2017.11.20
Kada geriausias laikas Facebook’e postintis smulkiam verslui ir kokio pobūdžio reklama efektyviausia?
Temos: Marketingas.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Remigijus Kuliešius
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Publikavimo data: 2017-11-20 22:26
Vienareikšmiškai geriausias laikas postinti Facebook tai yra darbo diena – pietų metas, nuo 12 iki 14h. Ne kartą įsitikinau su...
Publikavimo data: 2017-11-20 22:26
Vienareikšmiškai geriausias laikas postinti Facebook tai yra darbo diena – pietų metas, nuo 12 iki 14h. Ne kartą įsitikinau su skirtingais prekiniais ženklais, kad būtent tokiu metu būna didžiausias tiek reach’as, tiek engagementas. Ir tai yra ganėtinai logiška. Tai darbo laikas, kai žmonės tikrai būna visgi prisijungę prie socialinių tiklų ir dažniausiai pietauja, darosi pertraukėles.
Blogiausias laikas – vakaras apie 18-20val – kai po darbų skubama namo tvarkytis, ar į įv. kitus užsiėmimus po darbų. Savaitgalis – na, dar priklauso matyt nuo auditorijos, bet tai vis tiek laikas, kai būna mažiau žmonių prisijungusių, kažkur išvažiuojama, ilsimasi ir etc.
Tai galioja ir smulkiam ir ne tik verslui.
Efektyviausia reklama, tai be abejo reklama su įtraukiančiu ir vertingu turiniu, pvz:
– reklamuojant kažkiek paliečiama tuo metu aktuali auditorijai vystoma socialinė tema. (Pvz: įvestas euras, kainos padidėjusios, tai reklamuojant produktą akcentuojame jo nepakitusią išites žemą kainą)
– video reklama (reklama pateikiama video forma visada sugeneruos geresnius rezultatus);
– reklama, kurios informacija yra pateikiama paprastai, aiškiai, trumpai ir šmaikščiai (niekas neskaito ilgų tekstų, todėl svarbiausia vizualika)
– reklama, kuri turi aiškų call-to-action. Svarbu nurodyti auditorijai ką aiškiai daryti, kur kreiptis, kad nebūtų jokių “painumų”.
– reklama, kuri jau iš pirmos žinutės komunikuoja vertę. Nuolaida? gera kaina? Ypatinga medžiaga?
– reklama, kurios turinys yra naudingas/reikalingas vartotojui;
– tačiau svarbiausia čia – reklamos vizualika.