KAIP PASIRENGTI „FACEBOOK” VERSLO PROFILIO PALEIDIMUI?

Marketingas ir pardavimai Atsakė: Justinas Mikulskis 2017-12-18
Pradėsiu netrukus versliuką. Planuoju sukurti Facebook'e profilį. Suprantu, kad reikia "postinti", kaip dažnai tai reikia daryti kad išlaikyti ir pritraukti klientų dėmesį ir koks tai turinys, jei planuoju pardavinėti šlepetes visai šeimai.
Justinas Mikulskis
UAB "Impartner" Projektų vadovas
Visų pirmą, sveikinu priemus ryžtingą žingsnį savo verslo link.

Dažnumas: Teorijų ir tyrimų šiuo klausimu per paskutinius metus buvo geras šimtas. Todėl vadovautis vieno ar kito tyrimo skaičiais nesinorėtų, nes ir pats facebook'as yra kintanti platforma, todėl logiška būtų pamąstyti apie pranešimų žmonėms talpinimo automatizaciją, naudojantis trečių šalių įrankiu. Vienas jų kaip pavyzdys Requeue (https://coschedule.com/requeue), kuris leidžia apimti kur kas daugiau socialinių tinklų vienu metu, todėl bendrai imtis bus ir didesnė ir tikslingesnė, juolab nuo pat pradžių pradėtumėte auginti savo prekės socialinę aplinką ne vien Facebooke. Įrankio algoritmas pagal jau esamus istorinius duomenis parinks geriausią laiką pranešimo įkelimui, jums tereikės nurodyti kokius pranešimus ir kaip greit norite parodyti savo auditorijai. Aišku, įrankio kaina nėra maža, 40 EUR mėn., bet jeigu vykdote savarankiškai, tai Jūs nusimesit daug galvos skausmo, pakaks kad ir sekmadienį prisėsti ir sudėti skelbimus ką rodyti savaitei ir programa jau tvarkysis toliau savarankiškai.

Kiti įrankiai, kuriuos galite išsibandyti - Sprout Social, HubSpot, Buffer ar AgoraPulse.

Turinys: Viskas priklauso nuo kūrybingumo ir resursų. Jeigu gebate kurti video turinį, jis šiuo metu puikiai tarnauja tiek įvaizdžiui, tiek pardavimams. Svarbu, kad tema vienu ar kitu atveju privalo būti paruošta apie šlepetes, bet koks gretutinis, nesusijęs turinys gali būti kiek žalingas. Jeigu, tarkime, norite kelti penkis pranešimus, tai galite susigalvoti strategiją: 1. Nuoroda į Konkrečią Prekę, jos pristatymą 2. Nuotrauka + Nuoroda Į Konkrečią Savaitės Akciją (taip, akcija masina žmones, juolab žinome, kad 2016-tais 41% parduotų prekių offline/online buvo akcijinės) 3. Nuotrauka + Antraštė apie Jūsų prekės panaudojimą (Pvz. kalėdų medis, arbata ir fokusas į kojines, su prierašu, "Metas įsitaisyti į krėslą ir atsipalaiduoti po darbo dienos") 4. Nuotrauka, ant kurios parašytas realaus pirkėjo komentaras apie jūsų produktą 5. Interaktyvus klausimas, su galimais atsakymais.

Svarbu nepamiršti, kad tech. galimybės tokios : a) pranešimas tik tekstas b) nuoroda c) nuotrauka d) nuotraukų galerija e) klausimas, su galimais atsakymais f) renginys

Savo turiniu galite tapti ir socialūs, ta prasme, kad galite į viešumą, gražia forma kelti įvairius klausimus, su kuriais susiduria kiekvienas, na pvz. "Kiek dažnai keičiate kojines?", "Ar dažnai užuodžiate nemalonų kojinių kvapą?" ir t.t., t.y. kiek leidžia Jūsų kūrybingumas. Aišku, augant pardavimams ir auditorijai, siūlau šiuo klausimu pasikonsultuoti su pasirinktina PR agentūra, kuri padėtų nubrėžti aiškesnę jūsų prekės vystimo strategiją ir suvienodintų pranešimų toną.

Klausimai
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai