...

Kaip teisingai pasirinkti raktinį žodį „Google” paieškai?

Žinių bazė

2017.11.20

Noriu suprasti kaip teisingai pasirinkti raktinį žodį savo plėtojamams verslui, kad paieška „Google” būtų efektyvesnė? Kaip sužinoti kokie raktiniai žodžiai labiausiai ieškomi? Ir ką man rinktis? Gal galite kokių pavyzdžių pateikti?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Publikavimo data: 2017-11-20 22:29

Pažinkite savo klientus – raktiniai žodžiai turi atitikti terminus, kuriuos vartotojai naudoja ieškodami jūsų (ar panašių) paslaugų. Pasirinkite su Jūsų...

Publikavimo data: 2017-11-20 22:29

Pažinkite savo klientus – raktiniai žodžiai turi atitikti terminus, kuriuos vartotojai naudoja ieškodami jūsų (ar panašių) paslaugų. Pasirinkite su Jūsų verslu susijusius terminus, frazes, pridėkite ir variantus be lietuviškų raidžių.
Raktinių žodžių paieškai gali padėti Google Adwords įrankis Keyword planner, kuris, pagal Jūsų teikiamą paslaugą ar parduodamas prekes, svetainės turinį, pateiks galimų raktažodžių siūlymus, čia pateikiama informacija ir apie vidutines raktažodžių paspaudimų kainas, paieškų apimtis per mėnesį, konkurenciją.

Atsirinkę raktinius žodžius, įvertinkite, į kokį klientų segmentą taikote. Pavyzdžiui, tarkime, kad parduodate spausdintuvus, juos galite reklamuoti trims auditorijoms:

1. ,,spausdintuvas”. Raktažodis labai platus, bendrinis. Tikėtina, kad vartotojas dar toli nuo pirkimo stadijos, ieško informacijos. Tokie raktažodžiai įprastai sunaudoja daugiausia biudžeto.
2. ,,lazerinis spausdintuvas”. Vartotojas susipažinęs su prekių grupėmis, tiksliau žino, ko ieško.
3. ,,lazerinis spausdintuvas hp laserjet p1102″. Vartotojas tiksliai žino, kokią prekę planuoja įsigyti.
4. “lazerinis spausdintuvas hp laserjet p1102 kaina” tikėtina, ieško geriausios kainos ir jau pasirenges pirkti.

Ketvirta stadija yra ta kai vartotojas jau žino ko nori ir einamuoju metu yra pasirenges pirkti. Tokie raktažodžiai dažnai yra pelningiausi. Kuo arčiau pirkimo momente pataikote su reklama ir pasiūlote konkurencingiausią pranašumą tuo daugiau parduodate. Šiame momente reklama yra pati pelningiausia.

Aktyvavę skelbimus, nepamirškite po kurio laiko peržiūrėti raktažodžių, įvertinkite jų efektyvumą, galbūt pasirodys, kad didelę biudžeto dalį ,,suvalgo” per platūs raktažodžiai, arba pagal vartotojų paieškas bus galima papildyti esamus raktažodžius naujais.

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.