...

Kada įžymybė veiksminga socialiniame tinkle „Instagram“?

Žinių bazė

2017.11.20

Svarstau apie pardavimų didinimą. Ir galvoju, kada veikia „Instagram“ su populiaria asmenybe (angl. celebrity). Kaip žinoti, ar verta ir kokią asmenybę tuomet pasirinkti, kuri pareklamuos mano paslaugas? Aš parduodu žiemines padangas. Kiek tai gali kainuoti?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Publikavimo data: 2017-11-20 22:31

„Instagram“ – tinkamiausias organizacijoms su stipriu vizualiniu turiniu. Sritys, kuriose jis naudojamas, yra: meno muziejai, kirpyklos, makiažo ir manikiūro salonai,...

Publikavimo data: 2017-11-20 22:31

„Instagram“ – tinkamiausias organizacijoms su stipriu vizualiniu turiniu. Sritys, kuriose jis naudojamas, yra: meno muziejai, kirpyklos, makiažo ir manikiūro salonai, maistas, sportas, meno dirbiniai. Tinka vizualiniam įkvėpimui, istorijų pasakojimui per vizualiką. Naudojamas plačiai per visas auditorijos grupes, išskyrus vyresnius kaip 65 metų vartotojus.

Ar manote, kad vartotojai pirks iš jūsų padangas, nes įžymybės perka pas jus? Ar galite papasakoti įdomią istoriją per vizualiką apie tai, kaip jūs parduodate padangas? Jūs negaminate padangų, bet jas parduodate, tad reikėtų iškomunikuoti motyvą, argumentą vartotojams pirkti būtent pas jus. Jeigu galite, valio! Pabandykite. Aš sunkiai įsivaizduoju, kaip įžymybė galėtų jus pareklamuoti, bet kas žino, sprendimai įvairūs galimi. Nors kokia kurioziška, juokinga arba įdomi istorija, atvaizduota nuotraukoje, gali sulaukti daug dėmesio ir sukurti didelį jūsų žinomumą. Aš asmeniškai tikiu ir manau, kad yra geresnių, paprastesnių ir lengviau įgyvendinamų priemonių bei būdų reklamuoti jus kaip padangų parduotuvę. Kiekviena įžymybė turi savo kainas, gal teisingiau būtų sakyti, norą gauti atitinkamą atlygį. Paprastai kiekvienu atveju bus kita suma ir tai priklauso nuo įžymybės ir nuo užsakovo, nuo to, kuria koja tą dieną įžymybė išlipo iš lovos arba koks tą dieną oras lauke. Įžymybes greičiau rinksitės ne jūs, o jos rinksis jus arba ne. Rekomenduočiau tiesiogiai su įžymybėmis ir kalbėtis.

Ar verta? Nepabandę nesužinosime. Pabandykite bent nedidelį eksperimentą, pasitarkite su pačia įžymybe ir vėliau pasižiūrėkite, ar padidėjo aktyvumas jūsų parduotuvėje (-se), socialiniuose profiliuose, tinklalapyje. Manau, kad tikrai suprasite, ar buvo verta. O veiksminga būna, kai teisingai prie to prieinama ir padaroma. Tiesiai pas įžymybę ir paklauskite, ką ji mano, kaip reikėtų daryti, ką reikėtų daryti ir kiek tai turėtų suveikti.

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.