„INSTAGRAM“, „PINTEREST“, „SNAPCHAT“. KADA JUOS IŠNAUDOTI?

Kada verta išnaudoti socialinius tinklus „Instagram“, „Pinterest“, „Snapchat“? Kokiam verslui ar pobūdžiui tai tinka? Kuo skiriasi turinys, ką reikėtų apie tai žinoti? Būtų gerai, jei padėliotumėte trumpus žingsnius. Pati užsiimu kosmetikos pardavimu, todėl šie kanalai, atrodo, turėtų būti aktualūs. Bet neturėjau asmeninės patirties, o norisi kažkaip ir pačiai įsivertinti. Dėkinga už atsakymą!
Neatsižvelgiant į kylančias ar krintančias, kitaip sakant, besikeičiančias populiarumo tendencijas, kiekvienas iš šių socialinių tinklų turi savo auditorijas, skirtingai tenkina tų auditorijų poreikius ir atitinkamai gali būti išnaudojamas. Klausimas tikriausiai turėtų būti ne kada verta, bet greičiau kaip išnaudoti ir ar naudoti, nes išnaudoti verta visada, kai iš to yra naudos. Įsivertinti pačiai reiškia, kad yra daug rizikos, jog vertinimas gali būti klaidingas ir jis suformuos klaidingas jūsų nuostatas. Tai yra rizika, kurią reikia pripažinti ir turėti omenyje. Galiu pasakyti lengviausią geros praktikos įsivertinimo būdą. Raskite savo produktui konkurentus. Pažiūrėkite, kuriam geriausiai sekasi, ir tuomet patikrinkite, kaip ir kokius socialinius tinklus jis išnaudoja. Tikimybė, kad ir jūs darysite teisingai, bus daug didesnė.

„Facebook“ labiausiai tinka ne pelno siekiančioms organizacijoms, bet dėl savo auditorijos ir jos kiekio naudojamas ir verslo. Draugystė, šeima, įvykiai, naujienos yra šio tinklo raktiniai žodžiai. Ten, kur jūsų verslas koreliuoja su šiais raktiniais žodžiais, galite atitinkama kryptimi naudoti šį tinklą. Šis tinklas naudojamas santykiams palaikyti. Labiau naudojamas maistui, šeimos, tėvystės, žinomų žmonių, pomėgių tematikomis.

„Instagram“ labiausiai tinka ne pelno siekiančioms organizacijoms su stipriu vizualiniu turiniu. Verslas taip pat naudoja, bet tas, kuris turi arba gali sukurti stiprų vizualinį turinį. Sričių pavyzdžiai: meno muziejai, kirpyklos, makiažo ir manikiūro salonai, maistas, sportas, meno dirbiniai. Tinka vizualiniam įkvėpimui, istorijų pasakojimui per vizualiką. Naudojamas plačiai per visas auditorijos grupes, išskyrus vyresnius kaip 65 metų vartotojus.

„Pinterest“ yra skirtas mokymams, edukacijai, įkvėpimui, instrukcijoms, pateikiant informaciją per vizualinę medžiagą. Jeigu „Instagram“ pasakoja apie tai, kas įvyko, tai „Pinterest“ pasakoja, kaip tai įvyko, kaip pasidaryti, ką padaryti. Dauguma auditorijos šiuo tinklu naudojasi išmaniaisiais įrenginiais. Pomėgiai, stilius, grožis, mada, dekoras, dizainas yra šio tinklo raktiniai žodžiai.

„Snapchat“ didžioji auditorijos dalis yra paaugliai ir jaunimas. Šis tinklas naudojamas pasakoti istorijoms, palaikyti ryšiams tarp draugų ir šeimos narių.

Kiekvienam iš jų yra sava tematika, sava auditorija ir informacijos pateikimo būdas. Žiūrėkite į tai, kokį turinį turite arba galite sukurti, ir pagal tai veikite viename ar kitame tinkle.

Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai