KADA VEIKIA KONKURSAI?

Marketingas ir pardavimai Atsakė: Justinas Mikulskis 2018-03-22
Noriu daugiau informacijos paie tai, kada veikia konkursai ir kada juos verta organizuoti? Kaip tai daryti ir į ką atkreipti dėmesį? Gal galima būtų pateikti ir pavyzdžių iš socialinių tinklų? Ir kokiuose socialiniuose tinkluose apie juos komunikuoti, viešintis: Facebook, Instagram ar kt.?
Justinas Mikulskis
UAB "Impartner" Projektų vadovas
Konkursas - momentinis reiškinys, kuris, pripažinsiu, dabartyje gali sukelti daugiau sumaišties jūsų prekiniam ženklui, nei realios naudos. Daug kas priklauso ir nuo to, kokiame etape yra jūsų prekinis ženklas. Jeigu, tai ką tik į rinka įvesta prekė ir jai reikalinga optimali sklaida, taip - konkursas gali padėti pritraukti daugiau akių, bet gal vertėtų pagalvoti apie influencer'ius ir jų paslaugas konkursams. Jeigu esate įsitvirtinusi įmonė, kelčiau klausimą ar jums išvis to reikia, nes yra kitų būdų sukelti dėmėsį, o tuo pačiu ir pakelti įmonės įvaizdį.

Visgi, grįžtu prie konkursų ir atsakau kur geriausia daryti. Soc. tinklai tam tikrai tinka, bet tame turi būti šiokia tokia logika ir suvokimas kokio atoveiksmio tikimasi. Siūlau konkurso sąlygas aprašyti savo web puslapyje ir srautą iš soc. tinklų vesti į jį. Taip jūs 1) galėsite visiems besidomėjusiems konkursu vykdyti Remarketingą 2) Realiai įsivertinsite ar jūsų publikai iš tiesų konkursai įdomūs 3) galėsite prie to paties pasiūlyti su konkursu nesusijųsias paslaugas/prekes/užregistruoti naujienlaiškį ir t.t.

Turėdamas daugiau informacijos - pakomentuočiau plačiau, o šiam kartui kviečiu pažiūrėti linksmą kolegų video apie Facebook konkursų čempioną - https://www.youtube.com/watch?v=-g_Y-Ngkcy8

Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai