...

Kokie pardavimų veiksmai patys efektyviausi e. parduotuvėje?

Žinių bazė

2018.01.03

Parduodu interjero dizaino prekes. Siūlome akcijas, tačiau ne viskas veikia. Gal yra naujos tendencijos ar naudingos šių dienų taisyklės, kuriomis pasinaudoti. Gal galima pateikti ir pavyzdžių?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Premium

Publikavimo data: 2018-01-03 22:05

Tendencija tokia, kad akcija nebėra pardavimo garantas. Pardavimo garantas yra rinkos paklausą atitinkantys produktai/paslaugos ir jų kokybė. Nematydamas jūsų e....

Publikavimo data: 2018-01-03 22:05

Tendencija tokia, kad akcija nebėra pardavimo garantas. Pardavimo garantas yra rinkos paklausą atitinkantys produktai/paslaugos ir jų kokybė. Nematydamas jūsų e. komercijos web puslapio ir neįvertinęs pačio produkto konkurencingumo jūsų operuojamoje nišoje iš esmės negaliu komentuoti į klausimą. Tačiau, bendrai ką galite padaryti dėl didesnio žmonių srauto atvedimo į web puslapį teikite dėmėsį techniniam SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) ir UX (vartotojo kelias), nes tai yra ateitis ir galimybė prieš konkurentus. Apskritai, kalbant apie patį produkto pateikimą svetainėje, pavyzdžiu toli nereiktų ieškoti, užsukite į stambių pardavėjų portalus – open24 / senukai / padangos123 / douglas ir t.t. ir peržvelkite kaip jie pozicionuoja grafinių elementų išsidėstymą. Dideli vardai ugdo vartotojų pirkimo internetu įgūdžius, lai jums tai būna kaip orientyras. Kitas aspektas, pradėkite darbuotis su šios srities specialistais, pvz.: e-lab.lt

Suprantama, vykdykite aktyvius marketingo veiksmus, pradedant Google AdWords / Remarketingu ir baigiant naujienlaiškių siuntimu / vartotojo elgsenos puslapyje analize. Suprantama, automatizuokite visą šį procesą kiek leidžia jūsų galimybės. Nepamirškite, kad mobilūs įrenginiai yra pagrindas, įvertinkite ar tam esate tinkamai optimizavę svetainę. Google išleidęs tam įrankį – https://search.google.com/test/mobile-friendly

Matote, galimybių yra, jas galima būtų vardinti ir vardinti, tačiau šioje vietoje pasakysiu stop ir dar priminsiu – daugiau bendraukite su savo klientais, jie žino geriausiai kas juos motyvuoja pirkti!

Ekspertai

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.