...

Keleivių pervežimo verslas

Žinių bazė

2018.01.23

Labai norėčiau nerti į keleivių pervežimo verslą. Galiu investuoti iki 15 tūkst. eurų. Galvoju apie 20 vietų mikroautobuso pirkimą ir keleivių vežimą Lietuvoje (vestuvės, ekskursijos, oro uostai ir t. t.). Nuo ko reikėtų pradėti? Kaip save išreklamuoti ir rasti kuo daugiau klientų? Interneto svetainė? „AdWords“? „Skelbiu.lt“? SEO? Kaip išanalizuoti rinką? Būčiau dėkingas už bet kokią informaciją.

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Publikavimo data: 2018-01-23 14:47

Kiekvienas verslas pirmiausia prasideda nuo idėjos. Ją jau turite, sveikinu. Dabar aktualiausi klausimai: „Ar idėja gera? Ar ji pasiteisins? Ko...

Publikavimo data: 2018-01-23 14:47

Kiekvienas verslas pirmiausia prasideda nuo idėjos. Ją jau turite, sveikinu. Dabar aktualiausi klausimai: „Ar idėja gera? Ar ji pasiteisins? Ko reikia, kad ji pasiteisintų?“ Atsakę į šiuos klausimus, jau turėsite pirminį verslo planą.

Prieš ieškant atsakymų į šiuos klausimus, reikėtų atsakyti sau į tokį klausimą: „Kiek noriu uždirbti?“ Jei norite daryti verslą tik todėl, kad jums patinka važinėti, kažin ar tai tinkama priežastis. Veikiausiai norite daugiau uždirbti, o verslo šaką pasirenkate pagal tai, ką mokate daryti. Jeigu aš teisus, geriau pagalvokite, ar šiame versle galite tiek uždirbti, ir pasidomėkite, kiek uždirba šių verslo šakų atstovai. Didžiausia tikimybė yra, kad uždirbsite mažiau nei būsimi jūsų konkurentai arba panašiai. Gal yra kita sritis, kurioje lengviau galima uždirbti daugiau? Paieškokite keleivių pervežimo paslaugų „Google“ paieškoje. Pažiūrėkite, ką siūlo būsimi konkurentai. Pasidomėkite, kokiais automobiliais važinėja verslų savininkai, kaip jie gyvena. Daug informacijos apie tai, ką jie veikia, gali atskleisti ir žmonių socialiniai profiliai. Tuomet galėsite susidaryti nuomonę ir įsivaizduoti, kiek vidutiniškai uždirba tie verslai ir kiek pastangų reikės, kad uždirbtumėte panašias sumas. Jeigu nuspręsite, kad ši veikla yra tai, ko norite, tuomet reikės tiesiog padaryti geriau, negu dauguma daro. Verslas neprasideda nuo to, ką jūs darysite, bet nuo to, kodėl jūsų klientai pirks jūsų, o ne konkurentų paslaugą. Suraskite aiškų savo verslo išskirtinumą, kuris bus kažkam naudingas tiek, kad už tai sutiks sumokėti daugiau. Tai ir bus jūsų pagrindinė pardavimo žinutė, kuri išskirs jus iš kitų konkurentų, ir galėsite parduoti daugiau, jeigu ne brangiau, tai bent jau už tą pačią kainą kaip konkurentai.

Ar išskirtinumas tikrai yra, pasitikrinkite „Google“ paieškoje, įvedę savo paslaugą su išskirtinumo raktiniais žodžiais, pavyzdžiui, „keleivių pervežimas Cadilac limuzinu“ ir patikrinkite, kiek paieškų rezultatų duoda „Google“. Patikrinkite, kas ir kokie konkurentai, kiek jų yra. Taip sužinosite konkurenciją ir galėsite pasitikrinti, kaip gerai gyvena jūsų konkurentai, uždirba pakankamai, kad jums užtektų ar ne.

Su išgryninta žinute jums reikės surasti auditoriją, kuriai ir reikalingas jūsų išskirtinumas. Kai žinosite savo išskirtinumą, galėsite pasitikrinti, kokio dydžio potencialią paslaugos vartotojų auditoriją galite turėti. Suprasite, ar auditorija ne per maža, kad pakankamai uždirbtumėte.

Šioje vietoje gali padėti „Google Ads“ paskyra. Jeigu neturite kolegų, kurie dirba su „Google Ads“, kreipkitės į „Google“ partnerius, teikiančius reklamos „Google“ paieškoje paslaugas kaip mes. „Google Ads“ paskyroje galima patikrinti ir sužinoti, kiek atitinkamais raktažodžiais mėnesinių paieškų daroma konkrečioje rinkoje arba mieste. Taip sužinosite savo potencialios auditorijos tendencijas. Išsiaiškinsite, kada jūsų paslauga būna populiariausia.

Sėkmingai įveikę šiuos etapus, turėsite išskirtinumą, žinutę, savo tikslinę auditoriją ir dabar jau bus galima galvoti ir spręsti, ar galite pasiekti tą auditoriją ir kur ji yra. Tuomet bus aiškiau, kaip ją pasiekti ir kokias priemones pasirinkti. Visos priemonės yra geros, tik turi būti vietoje, laiku, pagal paskirtį ir tinkamai taikomos.

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.