CHATBOTAI, KADA JŲ REIKIA? AR JIE PRISIDEDA PRIE PARDAVIMŲ?

Turiu kelis versliukus. Drabužiai ir importuoju keletą sezoniškų prekių skirtų lauko kavinėms. Apšvieksite mane su chatbotais. Ar reikia, kada reikia, kaip pasirinkti. Dirbu su žmona, padeda ir vaikai prie verslo. Bet ašį laikau aš. Miegoti irgi mėgstu. Apskritai ar yra kokių tyrimų, kad jie padididna pardavimus, o ne tik suvalgo verslininko laiką?
Faktas, kad chatbotai tampa kasdienybės dalis. Tyrimai daryti už Lietuvos ribų gali kiek skirtis nuo realios situacijos Lietuvoje. Štai pačio Facebook tyrimai ir skaičiukai: https://www.facebook.com/iq/articles/more-than-a-message-messaging-means-business

Pradžioje pakaktų, kad įgyvendintumėte pirmuosius veiksmus, t.y. nustatytumėte automatines pasisveikino žinutes, kuriomis galite pranešti kiek laiko užtrunka atsakymai, nuorodos kur galima rasti jūsų D.U.K. https://www.facebook.com/business/a/activate-messenger-for-pages

Toliau jau reiktų giliau įsiskaityti į Facebooko pateikiamą dokumentaciją https://messenger.fb.com/

Nepamirškite integruoti Messengerio į savo tinklapį https://developers.facebook.com/docs/messenger-platform/discovery/customer-chat-plugin/

Matote, chatboto esmė jūsų atveju, tai sutrumpinti klausiančiojo laukimo tarpą ir jį informuoti apie eiga, kuria jūs bendrausite, jeigu tuo metu nėra galimybės atsakyti į jo pateiktus klausimus realiu laiku. Taigi, sutrumpintas atsako laikas išlaiko galimo kliento atenciją kuriam laikui. Aišku, atsakymas neturėtų trukti iki paros.

Kiti privalumai, narių duomenų bazės rinkimas su Chatbot yra itin greitas ir paprastas. Apskritai, sukūrus gerą seką, tikrai galima padidinti pardavimus, nes jis suveikia dažnai net ir geriau nei automatizuoti naujienlaiškiai. Lietuvoje chatbotų (priklausomai nuo sudėtingumo) svyruoja 150-500. Suprantama, jeigu jis visiškai unikalus, o jūs turite daug poreikių, tai gali kaina ir kilti.

Klausimai
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai