KAIP PRITRAUKTI VARTOTOJŲ Į SAVO GREITAI ATSIDARANČIOS PARDUOTUVĖS FB PUSLAPĮ?

Planuoju už kelių mėnesių paleisti parduotuvę, vaikiškų drabužių krautuvėlė Ogmios mieste. Kaip man pasirengti, kad jau iš anksto pritraukti kuo daugiau like’ų, ar užtenka postinti tik rūbelius? Patarkite.
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas
Visų pirmą, reikia suvokti kam yra skirti soc. tinklai. Soc. tinkluose yra gerai dalintis istorijomis, praktine informacija, įrodyti įmonės kompetencijas, nušviesti apie šios rinkos tendencijas ir geranoriškai konsultuoti žmones. Nelaikykite soc. tinklų kaip tiesioginio pardavimo kanalo, nes iš principo reikia atsakyti į klausimą Ką žmonės veikia FB?", o jie ten bendrauja su draugais, skaito informaciją, tačiau aktyviems pardavimams nėra pasirengę. Todėl facebookas gali būti išnaudojamas kaip tarpinė stotelė apsisprendimo link, kur žmogus įvertina įmonės patikimumą, gauna informacijos ir pradeda atpažinti patį brandą.

Būtų logiška, kad informacija, kuria dalinatės vestų į jūsų tinklapyje esantį blogą, taip galite surinkti auditoriją ir eigoje pvz. vykdyti pakartotinę reklamą jau AdWords ar AdForm platformų pagalba. Taip žinosite, kad žmogus apie jus jau žino, todėl galėsite pasiūlyti tikslesnius produktus. Vertėtų pagalvoti ir apie Dinaminį Remarketingą, jeigu jūsų asortimentas platus. Žmones, kurie lankėsi jūsų tinklapyje pasiektų vizualūs baneriai, kuriuose būtų atvaizduojamos prekės, kurias žmogus jau spėjo peržiūrėti jūsų tinklapyje.

Apskritai, įtraukite daugiau socialinių tinklų, būtinai įkurkite Instagramą, kuriame galbūt, plačiau parodytumėte savo asortimentą. Bendraukite su influenceriais, pvz. Unboxed įmonė Lietuvoje tikrai turėtų ką Jums pasiūlyti.

Aišku, nepamirškite, kad turinys gali būti įvairių formatų ir stenkitės neapsiriboti vien statiniu turiniu, o investuokite į video, linksmus gifus ir pan. Nepabijokite dalintis ir kitų jau sukurtu turiniu, kuris gali būti aktualus jūsų auditorijai.

Faktas tas, kad pradžioje nesistenkite susipirkti Facebook Like aklai pirkdami reklamą. Jeigu jau ją planuojate vykdyti nuo pat pradžios, tai atkreipkite dėmėsį formuodami auditorijos segmentą, nes Facebookas jau iš kart turi paruošęs tėvelių segmentą, t.y. kad jūs jau iškarto taikote į tėvus su vaikais. Visada darykite A/B testingą, nes iš praktikos esame pastebėję, kad moterys yra labiau linkusios priimti sprendimą pirkti, todėl pradžioje taupant biudžetą būtų logiškas vyrišką segmentą apriboti, kad pirminės investicijos į reklamą greičiau atsipirktų.

Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai