...

Kaip priversti lankytojus svetainėje pasilikti ilgiau?

Žinių bazė

2018.07.02

Noriu prailginti kliento buvimo laiką savo svetainėje. Užsiimu plaukų aksesuarų verslu. Į ką turėčiau atkreipti dėmesį?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Publikavimo data: 2018-07-02 21:48

Noriu prailginti kliento buvimo laiką savo svetainėje. Užsiimu plaukų aksesuarų verslu. Į ką turėčiau atkreipti dėmesį? Pirmiausiai, jeigu Jūs versite...

Publikavimo data: 2018-07-02 21:48

Noriu prailginti kliento buvimo laiką savo svetainėje. Užsiimu plaukų aksesuarų verslu. Į ką turėčiau atkreipti dėmesį?

Pirmiausiai, jeigu Jūs versite klientus ar lankytojus ką nors daryti tai jie dar greičiau išsilakstys. Versti nereikia, reikia jiems padėti. Tai ir padėkite jiems mielai, įdomiai ir naudingai praleisti laiką savo tinklalapyje. O antra, tinklalapyje fiksuotas lankytojų praleidžiamas laikas priklauso nuo trijų dalykų:

1. Turinio.
Pateikite lankytojams įdomų, skaitomą, naudingą turinį ir jis ilgiau praleis laiko tinklalapyje. Turinio gali būti daug, bet jeigu jis nebus įdomus ar naudingas jo neskaitys ir atitinkamai praleistas laikas bus trumpesnis. Jeigu turinio bus mažai, žinoma vartotojas praleis mažiau laiko. Turinį pateikite įvairiomis formomis, piešiniais, video. Ilgi tekstai ne visuomet yra skaitomi ir nebūtinai pailgins praleistą laiką tinklalapyje. Langviau vartojamas turinys yra populiaresnis.

2. Lankytojų auditorijos
Kokia auditorija lankosi Jūsų tinklalapyje. Atsivedant į tinklalapį auditoriją kurios interesai nekoreliuoja su tinklalapio turiniu reikš, kad auditorija nevartos turinio ir neužsibus tinklalapyje. Auditorijos kokybė labai priklauso nuo reklamos kokybės ir komunikuojamos žinutės reklamoje. Jeigu atsivesite didelį srautą greitai paliekančių tinklalpį lankytojų mažės ir vidutinis tinklalapyje praleidžiamas laikas. Kuo tikslesnis atitikimas tarp ateinančios auditorijos interesų ir tinklalapio turinio bus tuo ilgiau vartotojai užsiliks.

3. Tinklalapio krovimosi greičio
Kuo greičiau užsikrauna tinklalapis tuo mažiau auditorijos jį greitai palieka, o tai atitinkamai kelia praleidžiamo laiko vidurkį.

Šie trys faktoriai yra reikšmingiausi tik ką norite pasiekti prailginus vartotojų buvimo laiką tinklalapyje? Ką tai turėtų duoti Jūsų verslui? Kaip praleistas vartotojų laikas atsispindės Jūsų banko sąskaitoje? Ar tikrai vartotojai praleidą daugiau laiko Jūsų tinklalapyje padidins Jūsų banko sąskaitos likutį? Prailginti vartotojų praleidžiamą laiką prailginsite, bet tai ne būtinai koreliuos su Jūsų pajamų padidėjimu. 

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.