KAIP NETOLIESE ESANTIEMS ŽMONĖMS PRANEŠTI APIE SAVO PASLAUGAS?

Kokie įrankiai geriausi ir kaip padaryti, kad netoliese esantys žmonės internete lengvai surastų mane, t. y. mano paslaugas? Jos aktualiausios gyvenantiesiems šalia, nes atidariau sporto klubą.
Sveiki! Mes RAIBEC visuomet sakome, kad ne rinkodara, o verslas yra svarbiausia. Skaitmeninė rinkodara turi padėti daryti verslą. Jeigu priemonės nepadeda, tai nereikia jų ir imtis.

Jeigu dabar kalbėtume tiesiogiai, pirmiausia pasitikslinčiau, ar klausiate apie geriausią priemonę jūsų verslui ar apie geriausią skaitmeninės rinkodaros priemonę jūsų verslui. Kadangi tai ne dialogas, papasakosiu, kaip daryčiau aš.

Gyvenančiųjų šalia, kurie galėtų būti potencialūs jūsų sporto klubo nariai, nėra labai daug, jų vieta žinoma, žinomos jų lankymosi vietos. Asmeniškai taikyčiau integruotą tradicinės rinkodaros su skaitmenine rinkodara sprendimą. Jūsų atveju įgyti naujiems klientams, manau, pradžiai labiau praverstų tradicinės, neskaitmeninės rinkodaros priemonės, bet abiejų derinys tikrai sustiprins rezultatą.

Geras pasiūlymas: pirmiausia reikalingas geras pasiūlymas. Visiems naujiems lankytojams, užsiregistravusiems tinklalapyje, suteikite nemokamą mėnesinį abonementą. Jeigu klubas mėnesį bus tuščias, šiaip ar taip, patirsite beveik tokias pačias išlaidas ir kitą mėnesį jis greičiausiai vėl bus tuščias. Jeigu vieną mėnesį jis bus pilnas, išlaidos bus tos pačios, o kitą mėnesį jūs greičiausiai jau turėsite pusę visų abonementų išpirktų.

Reklama: pranešti apie savo pasiūlymą pigiausia, manau, būtų plakatais, spausdintomis skrajutėmis aplinkiniuose baruose, kavinėse, maitinimo įstaigose, skelbimų lentose laiptinėse, galbūt ir skrajutėmis į pašto dėžutes.

Procesas: nemokamą mėnesinį klubo lankymą duočiau tik vartotojams, užsiregistravusiems interneto svetainėje. Taip susirinktumėte ir tiesioginę savo potencialių klientų kontaktinę informaciją. Apsilankę, bet neužsiregistravę tinklalapio lankytojai papultų į pakartotinės rinkodaros sąrašą ir tik šiai grupei žmonių galėtumėte vėliau taikyti pakartotinės rinkodaros reklamines kampanijas, skatindami juos užsiregistruoti ir išbandyti klubo paslaugas vėliau. Tai būtų labai tikslus investicijų panaudojimas. Dar vienas dalykas – būtinai susitvarkyčiau „Google“ verslo paskyrą, kad potencialūs klientai rastų klubą „Google“ žemėlapiuose, pridėčiau ten klubo ir kitų gražių nuotraukų.

Palaikymas: sukurčiau „Facebook“ ir „Pinterest“ puslapius. Skelbčiau ir nuolatos atnaujinčiau turinį, nuotraukas, patarimus, įvykius.

Manau, šių priemonių užtektų ir per tris mėnesius arba greičiau jau turėtumėte išparduotus visus turimus abonentus. Jeigu atsitiktų taip, kad dėl kaitos ar kitų priežasčių dar liktų laisvų vietų, pagalvočiau apie „Google Ads“ reklamą, įrašus socialiniame tinkle „Facebook“ ar „Facebook Ads“ reklamą.

Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai