DĖL PASPAUDIMO KAINOS AMAZON.COM

Dėl paspaudimo kainos Amazon.com (angl. pay per click), kaip nustatyti, kada mes galime mažinti reklamos kainą arba ją šalinti? O gal to nedaryti?

„Amazon” paskyrų administratorius, konsultantas,
Reklamą rekomenduoju palikti aktyvią, net ir po produkto starto. Kąštus mažinkite optimizuodami paspaudimų kainas ir atradę geriausiai konvertuojančius raktinus žodžius galite palikti tik juos. Amazon PPC turi nuolat būti optimizuojama. Per reklamą jūs keliate naturalius pardavimus. Tai yra uždaras ratas. Naturalūs pardavimai yra tiesiogiai proporcingi reklamos pardavimams. PPC pardavimai padeda ,,išlaikyti” prekės kortelės tam tikrų raktinių žodžių reitingą.
Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai