KAIP SUSIDOROTI SU AMAZON KLIENTŲ KLAUSIMAIS?

Robertai, daugiau mažiau vienas užsiimate savo veikla. Kiek suprantu, pardavimų daug. Kaip susidorojate su klientų klausimais?
Parduodant prekes per FBA, visą klientų aptarnavimą atlieka Amazon (užsakymo paruošimas, pinigų nuskaičiavimas, siuntos numerio pateikimas, klausimų atsakymas, prekių grąžinimai ir pinigų grąžinimai ir t.t.). Klientai tiesiogiai klausia manęs kaip pardavėjo, pvz: dėl dydžio patikslinimo ar kada vėl prekę turėsime. Tai būna labai retai 3-4 užklausos per mėn. Siunčiu klientams laiškus apie tai, kad buvo jų prekė pristatyta ir prašau pardavėjo atsiliepim. Tačiau vietoj to, kad paliktų atsiliepimą jie atrašo man tiesiogiai į tą patį laišką ir taip gaunasi papildomos „klientų užklausos“, kurias uždarau, padėkodamas klientui už atsiliepimą.
Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai