KOKIOS PERSPEKTYVOS PREKIAUTI „AMAZON“ DIDELĖMIS PREKĖMIS, TAČIAU SVERIANČIOMIS SANTYKINAI MAŽAI?

Kokios perspektyvos prekiauti „Amazon“ didelėmis prekėmis, tačiau sveriančiomis santykinai mažai?
Kaip ir visais atvejais, išeinant iš įprastų rėmų, didelės apimties (oversize) prekėms konkurencija bus mažesnė. Tik reikia žiūrėti kainodarą ir tiksliai apskaičiuoti visas logistikos, „Amazon“ FBA mokesčių išlaidas. Tikėtina, kad, norint tvaraus verslo, pardavimo kaina turės gerokai viršyti 20 eurų, kitaip pelną suvalgys logistikos ir FBA sandėliavimo išlaidos. Vėlgi produkto gerumo kriterijus yra ne svoris ar tūris, o produkto paklausa – „Amazon“ BSR.
 
Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai