KAS VYKSTA SU PER FBA PIRKTU PRODUKTU, KAI PIRKĖJAS GRĄŽINA JĮ ATGAL? (AMAZON)

Kas vyksta su per FBA pirktu produktu, kai pirkėjas grąžina jį atgal? Jei jis ne taip supakuoja, kaip gavo, ar „Amazon“ vėl paruošia produktą?
Galima rinktis, kur prekės grąžinamos – į FBA sandėlius ar į jūsų sandėlį („prep“ centrą ar 3PL sandėlį). Jei pirkėjas grąžina prekę į FBA, ją patikrina, ar nėra vizualių pažeidimų, ir prireikus perpakuoja: pakeičia maišelį, dėžutę į paprastą ir grąžina į jūsų „Inventory“. Jei prekė sugadinta, įtraukia į „Unfulfillable Inventory“ (tada galite sunaikinti arba atsisiųsti į savo sandėlį). Pasitaiko, kad sugadintą prekę (pvz., megztinis su skyle kišenėje) perpakuoja ir grąžina į „Inventory“ kaip „Sellable“. Ir jis vėl grąžinamas, tuomet vėl gali perpakuoti ir grąžinti į apyvartą. Tokių atvejų būna su 2–3 proc. grąžintų prekių. Tuomet parsiunčiu visą kiekį į savo sandėlį, kad detaliai patikrintų kiekvienos prekės būklę ir geras prekes išsiųstų atgal į FBA sandėlius.
Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai