DĖL GOOGLE ANALYTICS KATEGORIJŲ

Sveiki, analizuojame su „Google analytics" savo auditoriją. Paaiškinkite prašau, koks skirtumas tarp šių trijų kategorijų. T.y., kai žiūrime „Interests” (domėjimos sritis) pateikia tris blokus: „Affinity category" (reach), „In Market Segment” ir „Other Category”.
„Google“ apibrėžia „Affinity“ kategorijas kaip plačias turinio kategorijas, kurios identifikuoja vartotojus pagal jų gyvenimo būdą. Tai dalykai, kurie traukia žmogų ilgąjį jo gyvenimo laikotarpį, tai yra pomegiai, hobis, gyvenimo būdas.

„In Market" - tai trumpojo laikotarpio vartotojų susidomėjimas ir paklausa tam tikrais dalykais. Artėjant vasaros sezonui yra natūralu, kad žmonės pradeda ieškoti kur ir kaip praleis atostogas. Šiuo laikotarpiu auga žmonių susidomėjimas kelionėmis. Prieš šventes žmonės ieško dovanų ir taip išreiškia savo susidomėjimą apsipirkimui. Tai labiau kintantis ir dažniau momentinis susidomėjimas priklausomai nuo aplinkos ir rinkos faktorių. Tai vartotojai, kurie einamuoju metu aktyviai ieško informacijos ir domisi tam tikromis sritimis.

„Other" - visi kiti vartotojai kurie nebuvo priskirti Affinity arba In Market grupėms. 

Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai