AR „GOOGLE ADS“ RAKTINIUS ŽODŽIUS KURTI NAUDOJANT „PHRASE“, „EXACT MATCH“ AR „DEFAULT“?

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas
Raktinių žodžių atitikties tipai suteikia galimybę kontroliuoti, kurios „Google“ paieškos gali suaktyvinti skelbimą. Galite naudoti plačią (broad) atitiktį, kad skelbimai būtų rodomi plačiai auditorijai, arba tikslią (exact) atitiktį, kad pasiektumėte konkrečias klientų grupes. Kad neprarastumėte potencialių klientų, galima rodyti skelbimus pagal artimus plačios atitikties keitiklio, frazės atitikties (phrase) ir tikslios atitikties raktinių žodžių variantus. Artimi šių atitikties tipų variantai gali apimti netaisyklingai parašytus žodžius, vienaskaitos ar daugiskaitos formas, akronimus, santrumpas, diakritinius ženklus ir tos pačios šaknies žodžius (pavyzdžiui, grindys ir grindinys), o pasirinkus tikslios atitikties raktinius žodžius – ir vienodą reikšmę turinčias užklausas. Siūlyčiau kurti kampaniją, kurią sudarytų trys reklamos grupės („Ad Groups“), kiekviena grupė atstovautų skirtingo tipo raktažodžiams. Taip galėsite efektyviau pamatuoti, kuri raktažodžių tipų grupė jums tinkamesnė.

Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai