KAS GERIAU VEIKIA PER „GOOGLE ADS"?

Kas geriau veikia per „Google Ads“ su raktažodžiu: „Upsell“ ar „Crossell“? Ar galima iš anksto patikrinti, kas labiau domina vartotojus?
Nežinau šiuo atveju, ką turite omenyje, bet jeigu norite patikrinti raktažodžių populiarumą „Google“ paieškoje ir palyginti juos tarpusavyje, pasinaudokite „Google Trends“ įrankiu: https://trends.google.com/trends/. Matysite netgi pagal šalis, kuriose kokios apimties yra mėnesinės paieškos. Be to, galite matyti paieškų dinamiką pagal laiką ir pažiūrėti, kaip jos kito, palyginti su kitais raktažodžiais.

Kitas variantas yra „Google Ads“ paskyroje. Jeigu turite veikiančius „Google Ads“ https://ads.google.com, paskyroje po meniu „Tools“ rasite „Keywords Planner“. Pasinaudodami šiuo įrankiu, galėsite atrasti ir daugiau raktažodžių, kuriais vartotojai ieško, ir sužinoti paieškų apimtis.

Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai