KOKS BŪTŲ ĮTRAUKIANTIS ĮRAŠAS APIE MEDICININES PASLAUGAS SOCIALINIAME TINKLE?

Jei paslauga žmogui iš esmės nemiela, pavyzdžiui, odontologija. Kokį turinį, be patarimų ar gydytojo pasakojimo, skelbtumėte? Juk dėti iš proto vedančius ar operacijų vaizdus būtų nekas...
Kūrybos agentūra „bigNow“ Skaitmeninės komunikacijos specialistė
Iš tikrųjų žmogaus nereikėtų gąsdinti vaizdais tiesiai iš tokių nemalonių įvykių vietos. Paprasčiausias būdas – patarimai, gydytojo atsakymai į klausimus per „Instagram Stories“ arba trumpi filmukai su patarimais, taip pat gydytojų pristatymas. Tai dažna komunikacijos linija odontologijos klinikose, tad pagalvočiau apie labiau išskirtines komunikacijos linijas iš vartotojo perspektyvos: kas jam įdomiausia, ko jis ieško tokios klinikos komunikacijoje. Pavyzdžiui, kaip prižiūrėti savo dantis, ką reiškia tinkama burnos higiena, ypač ką ji reiškia vaikams. Situacijomis papasakoti, kas nutinka, kai laiku neateinama pas gydytoją. Tarkime, vizuale rodyti susiraukusį ir obuolį kandantį žmogų. Žinutė – ne rūgštus obuolys, o jautrūs dantys, nes pamiršai apsilankyti pas gydytoją. Tokių situacijų galima sukurti daug, kad vartotojui primintų jį patį. Rinkčiausi kuo šiltesnį toną, kuo daugiau šmaikščių situacijų, pavyzdžiui, palyginimus, kaip žmogus jaučiasi prieš vizitą pas odontologą (košmarai, baimė ir mintys, kad viskas dantims blogai, skaudės) ir tai, kokia yra realybė (užtruko 10 minučių, pasirodo, gydytojas klausosi geros muzikos ir buvo net malonu atsipalaiduoti jo kėdėje).

Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai