REKLAMOS TESTAVIMAS

Nuo ko pradėti kampanijos testavimą: vartotojo parametrų (demografija, pomėgiai...) ar kūrybinės dalies (reklamos vaizdas, tekstai, raginimas veikti)?
Norint pradėti testuoti, reikia jau turėti tai, ką norite testuoti. Testuojama yra su keliais, keletu arba dauguma variacijų. Jeigu tiksliai žinote savo produkto auditoriją, manau, auditorijos testuoti nebereikia, nebent norite pasitikrinti, ar teisingai galvojate apie savo auditoriją. Į auditorijos apibrėžimą ir įeina demografija, pomėgiai, interesai ir kiti elementai.

Kūrybinė dalis kiekvieno vartotojo suprantama ir interpretuojama savaip. Kas jums yra kūryba? Jeigu kūrybinis sprendimas kainuoja 50 eurų, kažin ar tai galima pavadinti kūryba, gal greičiau eksperimentavimu.

Testavimas be tam tikrų priemonių gali būti labai komplikuotas, bet šiais laikais yra puikių priemonių, kai pats testavimas atliekamas automatiškai. Automatinį testavimą tikrai atlieka platforma „Google Ads“ savo reklaminėse kampanijose. Paieškos reklamose galite suvesti ir paruošti keletą skirtingų tekstinių pranešimų. Sistema automatiškai juos rotuoja, išrenka geriausiai veikiantį skelbimą ir tuomet jį dažniausiai ir rodo. Sistemoje „Google Ads“ yra „Smart Display Campaigns“ reklaminių skydelių kampanijos, turinčios automatizuotą skelbimų kūrimo funkciją. Skelbimai automatiškai generuojami iš jūsų pateiktų elementų, tokių kaip antraštės, aprašymai, logotipai ir vaizdai. Jie automatiškai pritaikomi beveik visose vaizdinės reklamos tinklo skelbimų vietose. Iš pateiktų elementų sistema automatiškai sudarinėja ir testuoja, kaip veikia įvairios variacijos, ir vėliau reklamose naudoja geriausiai veikiančias. Prisidėti prie kūrybiškumo šioje vietoje turėsite ribotas galimybes, bet praktiškai tokia priemonė, paremta dirbtiniu intelektu ir mašinų mokymusi, veikia geriau negu rankiniu būdu daromi eksperimentai.

Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai