KAIP VEIKIA „GOOGLE“ PAIEŠKA?

Ar „Google“ paieškai turi įtakos straipsniai, publikuoti kitose svetainėse su nuoroda? Ar tokiu būdu mano verslą ir paslaugas ras greičiau? Kiek reikia tokių straipsnių, kad būtų bent kažkoks efektas? Gal yra dar kokių būdų priversti „Google“ greičiau surasti mano verslo nuorodą?
Taip, straipsniai, publikuoti kituose tinklalapiuose, portaluose su nuorodomis į jūsų tinklalapį, turi didelę reikšmę ir tinklalapio randamumui, ir jo pozicijoms „Google“ paieškos sistemoje. Jeigu tinklalapis visiškai naujas, pirmiausia turėtumėte atsidaryti „Google Search Console“ ir jai pateikti savo tinklalapio turinio struktūros failą, dar vadinamą „Sitemap.xml“. Šis failas paieškos sistemai nurodo, kiek ir kokių puslapių, kokie jų adresai yra jūsų tinklalapyje. Tai palengvina ir pagreitina tinklalapio indeksavimą paieškos sistemoje. Šis tinklalapio struktūros failas turi atsinaujinti automatiškai atsinaujinant, keičiantis tinklalapio turiniui, turinio struktūrai.

Norite pasitikrinti, ar tinklalapis jau indeksuojamas paieškos sistemoje? Į URL adreso laukelį įveskite tokią užklausą: site:domenoadresas.lt. Vietoj „domenoadresas.lt“ įveskite savo tinklalapio domeno adresą. Tuomet „Google“ parodys visus jūsų tinklalapio jai žinomus ir suindeksuotus puslapis.

Visi internete esantys išoriniai šaltiniai, kuriuose minimas jūsų prekių ženklas, pavadinimas, yra nuoroda į jūsų tinklalapį, tikrai turi reikšmės tinklalapio randamumui ir pozicijoms „Google“ paieškos sistemoje. Turima reikšmė gali būti teigiama arba neigiama ir tai jau priklauso nuo tam tikrų veiksnių. Supraskite, kad per nuorodas ir jūsų tinklalapio paminėjimą kituose šaltiniuose yra kuriama jūsų tinklalapio reputacija internete. Atitinkamai pagal turinį ir turimą reputaciją, ryšius su kitais tinklalapiais paieškos sistemos ir vertina jūsų tinklalapio reikšmingumą pagal atitinkamus raktažodžius, atspindinčius jūsų tinklalapio turinį. Kuo labiau žinomas, dažniau minimas jūsų tinklalapis internete, tuo didesnė reputacija kuriama. Jeigu tinklalapis, jūsų verslas minimas patikimuose šaltiniuose, turiniu susijusiuose su jūsų verslu, tuomet reputacija geresnė ir pozicijos paieškoje aukštesnės. Jeigu tinklalapis minimas abejotinos reputacijos ir patikimumo tinklalapiuose, nesusijusiame su jūsų produktais turinyje, tinklalapio reputacija prastėja ir atitinkamai pozicijos paieškoje krenta.

Kad tinklalapis būtų greičiau randamas tokiose paieškos sistemose kaip „Google“, pasirūpinkite šiais klausimais:
  • tinklalapio kodas turi būti optimizuotas ir lengvai suprantamas paieškos sistemoms;
  • informacija pateikiama tvarkingai struktūruota ir daugiau tekstiniu pavidalu. Atminkite, kad tekstų paveikslėliuose sistemos kol kas nesupranta;
  • paveikslėliai tinklalapyje turi turėti „Alt“ žymes, aprašymus, kas juose yra;
  • per „Google Web Master Tool“ pateikite „Sitemap.xml“ failą tinklalapio turiniui indeksuoti „Google“ sistemai;
  • publikuodami straipsnius kituose interneto šaltiniuose, pateikite nuorodas į savo tinklalapį. Tam puikiai tinka „YouTube“ kanalas, „Google My Business“ paskyra, socialiniai tinklai, kuriuose skelbiamas turinys turi nuorodas į jūsų tinklalapį;
  • nepersistenkite su nuorodų talpinimu bet kur ir bet kokiais kiekiais, tai gali atsiliepti bloguoju;
  • jeigu norite naudos iš publikuojamų nuorodų į jūsų tinklalapį, tokias nuorodas reikėtų dėti į tinklalapius, kurie turi aukštesnį reitingą nei jūsų tinklalapis. Kaip pasitikrinti, atskirti ir suprasti, kokie tinklalapiai turi aukštesnį reitingą, galite sužinoti RAIBEC tinklaraščio straipsnyje „SEO vertė: 5 pagrindiniai svetainės rodikliai“.

Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai