PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA IR NUOLAIDŲ KUPONAI. KAIP VALDYTI PATIRTUS NUOSTOLIUS?

Mokesčiai Atsakė: Giedrius Čiurinskas 0000-00-00
Mūsų parduotuvė garantuoja pinigų grąžinimo garantiją ir paskelbė nuolaidų kuponus per nuolaidų portalus. Tačiau vienas klientas nupirko 50 vnt. ir atsisakė prekės po 14 dienų ir mes turėjome grąžinti pinigus. Tuo pačiu laikotarpiu buvo pasinaudota ir nuolaidų kuponais gerokai daugiau, nei mes planavome, kas mums irgi buvo nenaudinga. Patyrėm nuostolių. Kaip valdyti?
„Colemont“ Generalinis direktorius
Patirtus nuostolius galima suvaldyti apsidraudus Pardavimų perviršio draudimu. Draudimo tikslas - apsaugoti ir iš anksto suplanuoti įmonės marketingo biudžetą, jei akcija būtų sėkmingesnė nei planavote. Labiausiai šis draudimas tinka įmonėms, parduodančioms greito vartojimo prekes, t.y. santykinai žemą kainą turinčias prekes, kurios yra realizuojamos dideliais kiekiais.

Draudimo apsaugą galima pritaikyti įvairioms šių prekių pardavimų skatinimo akcijoms tokioms kaip:
Kuponų pateikimas                             
Lipdukų, etikečių, pakuočių surinkimas
Užsiregistravimas išsiuntus SMS žinutę, telefonu
Užsiregistravimas internetu, užpildžius anketą
Pirk 2+1 nemokamai                                                       
Produkto išbandymas nemokamai
Pinigų grąžinimo garantija
Pinigų išsigryninimas ir kt.
Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai