Ar galima išsireikalauti žalos atlygio dėl netinkamai suteiktų paslaugų?
2019.11.24
Sveiki,
vienas klientas reikalauja atlyginti žalą, t. y. grąžinti pinigus už suteiktas baldų gaminimo paslaugas. Buvo suderintas projektas, medžiagos, tačiau klientas sako, kad tos medžiagos nekokybiškos ir neatitinka susitarimo. Labai subjektyvu. Spalva šiek tiek gal neatitinka, tačiau neįmanoma, kad ji 100 proc. atitiktų. Kaip spręsti ir kokios įmanomos pasekmės?
Į klausimą atsakė:
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Giedrius Čiurinskas
Generalinis direktorius / „Colemont“
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Generalinis direktorius / „Colemont“
Premium
Publikavimo data: 2019-11-22 20:59
Šią riziką patariame valdyti sutartimis, kuriose būtų aiškiai apibrėžtos šalių teisės, pareigos ir ginčų dėl nekokybiškai atliktų darbų nagrinėjimo procedūra....
Publikavimo data: 2019-11-22 20:59