PREKYBA NAUDOTOMIS PREKĖMIS

Mokesčiai Atsakė: Algis Teišerskis 2014-01-14
Noriu prekiauti naudotomis prekėmis, parvežtomis iš Vakarų šalių.
Imant individualios veiklos pažymėjimą, reikia pasirinkti kaip mokėti mokesčius, ar 30% išlaidų, ar pagal faktiškas išlaidas.
Esmė tame, kad aš pvz. noriu pardavinėti dviračius, perku be dokumentų iš pardavėjų (kurie nenori prisisukti sau pajamų), tai patogiau būtų skaičiuoti 30%, o taip pat pardavinėjų dviračių detales naujas, kurias imu iš didmenininku, kai kurios yra brangios, todėl neapsimoka žaisti su tais 30%.

Ką patartumėte tokiu atveju daryti?
UAB „Mokam“ direktorius ir vienas įkūrėjų
Teoriškai galite vykdyti individualią veiklą pagal pažymą (prekybai dviračiais), bei įsteigti juridinį asmenį, pavyzdžiui Mažąją bendriją, prekybai dviračių dalimis.
Nors, remiantis VMI  komentaru, leidžiamais atskaitymais pasirinkus 30% nuo gautų pajamų, nėra privaloma pildyti pajamų-išlaidų žurnalo skilčių, susijusių su išlaidomis bei neprivaloma saugoti apskaitos dokumentų, kuriais pagrindžiamos išlaidos. Tačiau, prekybos prekėmis atveju, įsigijimo dokumentų gali pareikalauti kitos valstybinės institucijos (pavyzdžiui vagysčių prevencijos užtikrinimui ir pan.). Tad vykdant verslą ir  įsigyjant prekes be dokumentų rizikuojate užsitraukti administracinę ar baudžiamąją atsakomybę.

Kai prekes perkate iš fizinių asmenų, prekių įsigijimo dokumentus galite apiforminti pirkimo-pardavimo sutartimi ar kitu laisvos formos dokumentu. Jei už prekes apmokate banko pavedimu, užtektų banko išrašo. Jei turėsite visus įsigijimą patvirtinančius dokumentus, renkantis verslo formą reiktų atsižvelgti į mokesčių dydį (Mažoji bendrija - labai patrauklus variantas), juridinius aspektus (atsakomybės lygis ir pan.).
Klausimai
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai