„RINKODAROJE: PRAKTIKA, IDEOLOGIJA, PRIEMONĖS“ (#)

Detlevas Zwickas ir Julienas Cayla prieš 3 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 22 s.
„Rinkodaroje: praktika, ideologija, priemonės“ (angl. Inside marketing: practises, ideologies, devices) bzn start
Autoriai
Dvidešimties universiteto profesorių ir lektorių mokslinės publikacijos ir atlikti tyrimai, kuriuos redagavo ir pateikė „Schulich“ verslo mokyklos rinkodaros profesorius D. Zwickas ir Australijos verslo mokyklos rinkodaros modulio lektorius J. Cayla.

Aprašymas
Knyga „Rinkodaroje“ pateikia teoriškai informatyvią kritinę perspektyvą, susijusią su šiuolaikine rinkodaros praktika ir jos didėjančia kultūrine, ekonomine bei politine įtaka pasaulyje. 
Šis darbas iškelia kelis svarbius klausimus. Kokią įtaką rinkodara turi tam, ką mąstome apie progresą ir modernumą? Kaip rinkodara pakeitė mūsų mąstymą apie vaikystę? Ir kaip rinkodara pasisavina vartotojų kūrybiškumą dėl pelno? Ši knyga mokslininkams, politikos formuotojams bei specialistams suteikia teorinį ir abstraktų suvokimą to, kaip rinkodara veikia kaip kultūros institucija ir ideologija.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos.