SOCIALINIŲ TINKLŲ BIUDŽETO PLANAVIMAS 2020

Verslumas / Entrepreneurship 2019/12/10 - 2019/12/10 25

Turinys:

Kaip efektyviai suplanuoti metinį marketingo biudžetą?
Kaip jį paskirstyti per skirtingus socialinius tinklus?


Artėjant biudžetinių metų pradžiai marketingo skyriai aktyviai planuoja būsimų metų marketingo biudžetą ir jo paskirstymą tarp skirtingų kanalų. Socialiniams tinklams užimant vis didesnę marketingo išlaidų dalį, būtina kalbėti ne apie atskirų socialinių tinklų kaip marketingo kanalų biudžetavimą, o vieną bendrą intregruotą marketingo biudžetą.

Šio seminaro metu bus kalbama apie:
- Ką būtina žinoti planuojant metinius biudžetus socialiniams tinklams Facebook, Instagram, Linkedin;
- Kaip efektyviai integruoti visų soc. tinklų biudžetus į vieną;
- Kokios reklamos ir turinio kūrimo kainos skirtinguose soc.tinkluose;
- Kokios yra socialinių tinklų tendencijos ir papildomos aktyvacijos – influencer‘iai, chatbot‘ai ir kampanijos;
- Ką daryti ir ko vengti planuojant marketingo biudžetus;
- Pavyzdžius iš praktikos.

Seminaro lektorė: Laura Domarkė, kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama” bendraįkūrėja, rinkodaros projektų vadovė ir lektorė. Laura su socialiniais tinklais dirba dar nuo 2009m., prisidėjo prie daugiau nei 90 lokalių ir tarptautinių prekės ženklų kuriant ne vien socialinių tinklų, bet ir rinkodaros strategijas.

Daugiau informacijos: http://renginiai.lima.lt/

Kam?
Marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams, įmonių vadovams.

Vieta
Socialinių mokslų kolegija Kalvarijų g. 137E, Vilnius

Kada?
2019-12-10 17:00 val.

Kaina:
25

Registracija:
http://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view889

© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai