Lietuvos startuolių ekosistema pereina į kitą brandos etapą
Lietuvos startuolių bendruomenės profesionalai ir pradedantys jungiasi į platformą „Startups for Startups“, kad dalintųsi gerąja patirtimi ir nekartotų kitų startuolių jau padarytų klaidų. „Norint užauginti sėkmingus startuolius turime dalintis informacija ir padėti vieni kitiems suprasti vyraujančias tendencijas tiek Lietuvos, tiek globaliu mastu. Lietuvoje jau turime sėkmingų startuolių, kuri…
Plačiau prieš 3 valandas
Moterys startuoliuose: kodėl jų mažiau, nors veikla sėkmingesnė?
Apie moterų reprezentaciją versle pastaraisiais metais diskutuojama daug ir aktyviai. Šioje srityje vis dar dominuoja vyrai. Būtent jie įkuria didžiąją dalį verslų, daug dažniau užima vadovaujamas pozicijas. Ne išimtis ir startuolių pasaulis. Daugiausia jų vis dar sukuria vyriškos komandos, o moteriški startuoliai sulaukia kur kas mažiau investuotojų dėmesio. Vis dėlto statistika rodo, kad būte…
Plačiau prieš 2 dienas
Lietuviškas pardavimų valdymo įrankis „Teamgate“ pritraukė 400 000 eurų investiciją
Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“ kartu su lietuviška technologijų įmone „Blue Bridge Baltic“ į Lietuvos startuolį „Teamgate“ investavo po 200 000 eurų. Gautą finansinę injekciją, kuri iš viso siekia 400 000 eurų, „Teamgate“ komanda panaudos savo pardavimų ir santykių su klientais valdymo (angl. CRM) sistemos plėtrai užsienio rinkose. Veikia JAV ir Vakarų Europoje „Siek…
Plačiau prieš 2 dienas
Sėkmingo „Google“ verslo paskyros užkūrimo receptas
Jeigu apie „Google“ verslo paskyrą girdite pirmą kartą, patikinsiu, kad tikrai ne. Neabejotinai matėte jos rezultatus dešimtis ar net šimtus kartų, tačiau nežinojote, kad toks jos vardas. Kai mano kolegė paprastai paaiškino: „Tai, kuomet per „Google“ paiešką šone išmeta visą informaciją su darbo laiku, vadovu, telefonų numeriais ir t. t.“, iš karto tapo aiškiau. Remigijus Kuliešius, vadovaujant…
Plačiau prieš 3 dienas
Lietuvių įkurta „blockchain“ įmonė – tarp geriausių Europoje
Rugsėjį bendrovės „Cofound.it“ atliktas tyrimas parodė, kad lietuvių projektas „Edgeless“ pateko tarp 57 perspektyviausių Europos „blockchain“ projektų. Tai vienintelis projektas iš Lietuvos, patekęs į šį sąrašą. Tyrimą „Cofound.it“ atliko remdamasi „Coinmarketcap.com“ pateiktu 250 geriausių „blockchain“ projektų pasaulyje sąrašu, taip pat atsižvelgta į papildomus kriterijus. Vienas…
Plačiau prieš 3 dienas
Darbuotojų medžioklės sezonas niekada nesibaigia
Sparčiai iš Lietuvos besitraukianti darbingo amžiaus žmonių grupė neišvengiamai didina spaudimą darbdaviams, tad jiems tenka vis labiau pasukti galvą dėl specialistų pritraukimo. Apie tai, kaip atrasti norimą darbuotoją ir jį prisivilioti nepažeidžiant etikos normų, pasakoja lietuviško kapitalo kibernetinio saugumo ir didžiųjų duomenų bendrovės „Tesonet“ mokslinių tyrimų ir plėtros skyriaus per…
Plačiau prieš 4 dienas
Fizikas sukūrė akinius odontologams
Su įprastais korekciniais akiniais sujungiami vaizdą didinantys optiniai elementai keičia požiūrį į odontologijoje ir chirurgijoje naudojamus akinius. Šis optinis prietaisas ne tik padeda įžiūrėti pačius mažiausius elementus paciento burnoje, bet ir neleidžia specialistų akims įsitempti bei pervargti. Tokius akinius projektuoja fizikas Aivaras Daukontas, įkūręs startuolį „Axicone“ Kauno mokslo …
Plačiau prieš 4 dienas
Kaip pritraukti ir išlaikyti klientus?
„Kliento lojalumas visais laikais buvo viena pagrindinių verslo siekiamybių. Šiuo metu beveik kiekviena įmonė viešai komunikuoja apie savo skiriamą dėmesį klientų lojalumui skatinti. Bet viena yra komunikuoti, o visai kas kita tai vykdyti. Neretai pasitaiko atvejų, kai, priimant sprendimus apie produktus ar paslaugas, būtent kliento interesai yra pamirštami. Taip pat jeigu ir pačioje įmonėje nė…
Plačiau prieš 5 dienas
Į verslo kūrimą pažvelgė su šypsena
Jauno verslo „Happy Print LT“ kūrėja Vita Staniulytė jau pačiame pavadinime užkodavo idėją, kad darbai čia atliekami su šypsena, o kiekvieną sunkumą galima išgyventi atviru bendravimu bei pozityviu požiūriu. Moters sukurtas verslas jau antrus metus dirba su Vokietijos rinka, kuria įmonių ir fizinių asmenų užsakytas pakuotes bei etikečių dizainą ir organizuoja gamybos procesus. Reikli…
Plačiau prieš 5 dienas
8 taisyklės kiekvienam nuomonės formuotojui
Jau rugsėjo 13 d. didžiausias jauno verslo portalas „BZN Start“ sukvies pasimokyti, kaip tapti geidžiamu nuomonės formuotoju (influenceriu). Nes ši tema šių dienų rinkodaros srityje – viena karščiausių. Dar iki mokymų savo patirties ir įžvalgų dalį sutiko atskleisti mokymų lektorė, kūrybinės studijos „StoryFounders“ įkūrėja Odeta Valiuškytė. Atraskite savo nišą O. Valiuškytė įsi…
Plačiau prieš 2 savaites
Siekia pakeisti supratimą apie prekių pristatymą
Pirkimas internetu turi daugybę pliusų. Tačiau turi ir kelis rimtus minusus. Vienas jų – prekių pristatymas. Pavyzdžiui: kurjeris jums labai nori pristatyti prekę, o jūsų tuo metu paprasčiausiai nėra namie (kaipgi taip, juk 10 val. ryto dauguma žmonių būna namuose!). Tokiais atvejais tenka tartis dėl kito laiko ir žadėtasis pirkimo internetu patogumas virsta savotišku juoku. Tokią problemą steb…
Plačiau prieš 2 savaites
Tai, kas svarbiausia, kuriant SEO
Šiuolaikinis el. verslas sunkiai funkcionuoja be SEO. Dėl to nelabai kas ir ginčijasi. Bėda tik ta, kad apie šią sritį mes vis dar suprantame mažai. Daugybės žmonių žinios apsiriboja tuo, kad tos trys raidės šifruojamos kaip „Search Engine Optimization“ (paieškos sistemų optimizavimas). Tačiau kas toliau? Kaip sako informacinių technologijų kompanijos „Helis LT“ marketingo projektų vadovas, buv…
Plačiau prieš 2 savaites
Kartu su jaunėlės gimimu atidarė privatų vaikų darželį
Prieš metus iš emigracijos į Lietuvą sugrįžusi kaunietė Asta Jagelo (35) per porą mėnesių kartu su vyru parengė verslo planą. Sostinėje, Baltupių ir Pašilaičių mikrorajonuose, atidaryti privatų tarptautinį vaikų darželį „Katino dienelės“ neužtruko, nes idėjai įgyvendinti skyrė savo asmenines lėšas. Privačios ikimokyklinės įstaigos ugdymas orientuotas į anglų kalbos mokymąsi nuo ankstyvosios vai…
Plačiau prieš 2 savaites
Kokie turėtų būti vadovų įrašai socialiniuose tinkluose?
Remiantis konsultacijų įmonės „Brandfog“ tyrimo duomenimis, net 82 proc. žmonių labiau pasitiki įmone, kurios vadovai socialiniame tinkle „Facebook“ dalinasi savo įžvalgomis ir komentarais. Deja, Lietuvoje dar ne visi vadovai į šį soc. tinklus žiūri kaip į būtinybę ir rimčiau vertina tik „LinkedIn“. Vis dėlto trumpi, dėmesį patraukiantys ar savo nuomonę reikšti skatinantys komentarai – iti…
Plačiau prieš 2 savaites
Reklamiškai reklamai metas ištarti „ne“
Žodinė, rašytinė ir vizualinė istorija dėmesį nepertraukiamai prikausto jau tūkstančius metų. Tačiau dabar, kapitalizmo amžiuje, kai kelrodėmis žvaigždėmis tampa ne kas kitas, o prekių ženklai, sukurti siūlomo produkto ar paslaugos vartotojams patrauklų naratyvą – viena didžiausių siekiamybių. Atrodytų, to siekia visi, bet toli gražu ne visiems pavyksta. Pasakodami savo istoriją, prekių ženklai…
Plačiau prieš 2 savaites
Neeilinė kavinė jaunimo verslumui ugdyti
„Mokslo kavinė – tai platforma jaunam verslui, kurioje galima drauge dirbti ir realizuoti savo idėjas“, – pasakoja verslo įkūrėja Irena Vedeikienė (55). Jos tikslas – padėti jauniems žmonėms pigiausiu būdu, su mažiausiomis sąnaudomis, kurti ir įgyvendinti svajones. Mokslo kavinės vystymosi istorija – sudėtinga ir ilga, verslo kelyje susidūrusi su ne vienu iššūkiu. Idėja jaunimo …
Plačiau prieš 2 savaites
9 patikimi būdai padidinti prenumeratorių skaičių
Nors nemažai rinkodaros specialistų skeptiškai vertina el. laiškų rinkodarą, tačiau tyrimai rodo, kad investicijų pelningumo rodiklis iš tokios rinkodaros duoda didžiausią grąžą. „Remiantis vieno žinomiausių pasaulio rinkodaros specialistų Neilo Patelo duomenimis, vienas išleistas doleris gali sugeneruoti pardavimų už 40 dolerių“, – sako el. pašto rinkodaros sistemos „Omnisend“ įkūrėjas Rytis L…
Plačiau prieš 2 savaites
Pasiūlė pardavimus auginti iššūkiais
Vilniečiai verslininkai Sergejus Opara, Aleksandras Portenkovas, Aleksejus Loskutovas ir Ilja Polivanovas, kurį laiką pasauliniu mastu plėtoję platformą „Challenger“, nusprendė padėti įmonėms išspręsti paslaugų pažinimo bei žinomumo stokos problemą ir sukūrė iššūkių sistemą „Aimera“. „Pastaraisiais metais mūsų komanda dirbo su stambiomis bendrovėmis (bankais, telekomunikacijų bendrov…
Plačiau prieš 2 savaites
Nuomonės formuotojai, ruoškitės drąsiam vaidmeniui!
Šiuolaikinėje rinkodaroje nuomonės formuotojų (angl. influencers) tema yra neišsemiama ir labai populiari. Juk galimybė už savo išsakytas mintis ir gražias nuotraukas uždirbti daug pinigų vilioja kiekvieną. Vis dėlto, kaip ir visuose darbuose, taip ir būnant nuomonės formuotoju, yra užkulisių, kurių nemato sekėjai, aktyviai spaudžiantys „Patinka“ po gražiomis ir įtaigiomis nuotraukomis.  …
Plačiau prieš 3 savaites
Paveldėtos bitės neša ne tik medų, bet ir papildomų pajamų
Vilnietė Daiva Minkevičienė (41) motinystės atostogas puikiai derina su nauja, šeimos pomėgiu tapusia veikla – bitininkyste, teikiančia ir papildomų pajamų. Iš vyro močiutės paveldėję sodybą su aviliais ir juose gyvenančiomis bitėmis, sutuoktiniai nesugalvojo nieko kita, kaip tik tęsti šeimos tradicijas – taip prieš porą metų atsirado „Meškinų medus“, nors iš pradžių, sako, baimių buvo daug. Ju…
Plačiau prieš 3 savaites
Rinkodara, kurioje nėra vietos nuolaidoms
Prabangos sektoriuje dominuojantys prekių ženklai savo rinkodaros strategija gerokai skiriasi nuo įprastų prekių ženklų. Jų klientai siekia pademonstruoti savo statusą, yra ne tokie jautrūs kainų pokyčiams, todėl ir prekių ženklų komunikacija atspindi šiuos bruožus. Vis dėlto rinkodaros ir komunikacijos specialistė Kamilė Kaselytė, konsultuojanti tarptautinių prekių ženklų atstovus, teigia, kad…
Plačiau prieš 3 savaites
Nesėkmingos darbo paieškos baigėsi originalių papuošalų verslu
„Mano papuošalai skirti asmenybėms“, – sako juvelyrė Dalia Jucikaitė (33), „Katės akies“ įkūrėja. Jos kuriami papuošalai išsiskiria originalumu, neįprastais medžiagų derinimo būdais ir išraiškingu dizainu. Nelengva verslo pradžia papuošalų kūrėjos neatbaidė, o šiandien ji vos spėja meistrauti papuošalus visiems norintiesiems. Situacija darbo rinkoje vertė ieškoti išeičių D. Juci…
Plačiau prieš 3 savaites
Atsiskaitymas kriptovaliutomis padėjo pritraukti naujų klientų
Tyli blokų grandinės technologijos revoliucija sparčiai plečiasi į naujas teritorijas ir pramonės sektorius. Svarbus vaidmuo čia tenka atsiskaitymui kriptovaliutomis, kuris palengvina šios technologijos taikymą, todėl daugybė pažangių įmonių trokšta pasinaudoti tokiu pranašumu. Naujai į logistikos rinką pažvelgusi ir sparčiai auganti tarptautinių siuntų pristatymo platforma „ParcelABC“ turi did…
Plačiau prieš 3 savaites
Įrodė, kad sveikas maistas gali būti skanus
Klaipėdietė asmeninė trenerė - dietistė Roberta Mišeikienė (52) du dešimtmečius kauptą patirtį, konsultuojant žmones mitybos klausimais, nutarė perkelti į elektroninę erdvę. Taip, drauge su projekto varomaja jėga Arvydu Mišeikiu (52) bei vadybininku Mindaugu Vaišiu (36) buvo sukurta platforma emityba.lt Pašnekovė neslepia, tik suderintas komandinis darbas ir veiklos pasidalijimas pad…
Plačiau prieš 3 savaites
Finansinių paslaugų verslui prireikė drąsos
Išėjimas iš samdomo darbo ir nuosavos veiklos pradžia visuomet kelia šiek tiek nerimo. Visgi daug patirties sukaupęs Robertas Giedraitis ryžosi tokiam žingsniui ir įkūrė finansinių paslaugų įmonę „Finway“. „Finway“ siūlo savo klientams finansines paslaugas, mokestines ir buhalterinės apskaitos konsultacijas. Pašnekovo teigimu, kiekvienas verslo atvejis yra individualus, todėl, neatsižvelgiant į…
Plačiau prieš 3 savaites
Socialiniai tinklai padeda daug greičiau pasiekti verslo naujokus ir patyrusius vilkus
Beveik 40 proc. Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo įmonių apie verslo finansavimo galimybes sužino socialiniuose tinkluose, o pagal informacijos šaltinių svarbą socialinė medija jau prilygsta draugų ir pažįstamų rekomendacijoms, rodo naujausia reprezentatyvi šalies įmonių apklausa. Tokios tendencijos verslą konsultuojančių ekspertų nestebina – socialiniai tinklai yra patogi platforma įvairi…
Plačiau prieš 3 savaites
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai