Sėkmingo „Google“ verslo paskyros užkūrimo receptas
Jeigu apie „Google“ verslo paskyrą girdite pirmą kartą, patikinsiu, kad tikrai ne. Neabejotinai matėte jos rezultatus dešimtis ar net šimtus kartų, tačiau nežinojote, kad toks jos vardas. Kai mano kolegė paprastai paaiškino: „Tai, kuomet per „Google“ paiešką šone išmeta visą informaciją su darbo laiku, vadovu, telefonų numeriais ir t. t.“, iš karto tapo aiškiau. Remigijus Kuliešius, vadovaujant…
Plačiau prieš 5 valandas
Lietuvių įkurta „blockchain“ įmonė – tarp geriausių Europoje
Rugsėjį bendrovės „Cofound.it“ atliktas tyrimas parodė, kad lietuvių projektas „Edgeless“ pateko tarp 57 perspektyviausių Europos „blockchain“ projektų. Tai vienintelis projektas iš Lietuvos, patekęs į šį sąrašą. Tyrimą „Cofound.it“ atliko remdamasi „Coinmarketcap.com“ pateiktu 250 geriausių „blockchain“ projektų pasaulyje sąrašu, taip pat atsižvelgta į papildomus kriterijus. Vienas…
Plačiau prieš 9 valandas
Darbuotojų medžioklės sezonas niekada nesibaigia
Sparčiai iš Lietuvos besitraukianti darbingo amžiaus žmonių grupė neišvengiamai didina spaudimą darbdaviams, tad jiems tenka vis labiau pasukti galvą dėl specialistų pritraukimo. Apie tai, kaip atrasti norimą darbuotoją ir jį prisivilioti nepažeidžiant etikos normų, pasakoja lietuviško kapitalo kibernetinio saugumo ir didžiųjų duomenų bendrovės „Tesonet“ mokslinių tyrimų ir plėtros skyriaus per…
Plačiau prieš vieną dieną
Fizikas sukūrė akinius odontologams
Su įprastais korekciniais akiniais sujungiami vaizdą didinantys optiniai elementai keičia požiūrį į odontologijoje ir chirurgijoje naudojamus akinius. Šis optinis prietaisas ne tik padeda įžiūrėti pačius mažiausius elementus paciento burnoje, bet ir neleidžia specialistų akims įsitempti bei pervargti. Tokius akinius projektuoja fizikas Aivaras Daukontas, įkūręs startuolį „Axicone“ Kauno mokslo …
Plačiau prieš vieną dieną
Kaip pritraukti ir išlaikyti klientus?
„Kliento lojalumas visais laikais buvo viena pagrindinių verslo siekiamybių. Šiuo metu beveik kiekviena įmonė viešai komunikuoja apie savo skiriamą dėmesį klientų lojalumui skatinti. Bet viena yra komunikuoti, o visai kas kita tai vykdyti. Neretai pasitaiko atvejų, kai, priimant sprendimus apie produktus ar paslaugas, būtent kliento interesai yra pamirštami. Taip pat jeigu ir pačioje įmonėje nė…
Plačiau prieš 2 dienas
Į verslo kūrimą pažvelgė su šypsena
Jauno verslo „Happy Print LT“ kūrėja Vita Staniulytė jau pačiame pavadinime užkodavo idėją, kad darbai čia atliekami su šypsena, o kiekvieną sunkumą galima išgyventi atviru bendravimu bei pozityviu požiūriu. Moters sukurtas verslas jau antrus metus dirba su Vokietijos rinka, kuria įmonių ir fizinių asmenų užsakytas pakuotes bei etikečių dizainą ir organizuoja gamybos procesus. Reikli…
Plačiau prieš 2 dienas
Neišnaudotos „blockchain“ pritaikymo galimybės
Technologijos „blockchain“ atnešami pokyčiai neretai vadinami tikra revoliucija ir lyginami su tais, kuriuos 1994 m. sukėlė interneto atsiradimas. Tas pats pasakytina ir apie šios technologijos turimą potencialą. Nors jos pritaikomumu neabejojama, „blockchain“ panaudojimas įvairiose srityse tebėra tiriamas ir analizuojamas. Šios technologijos esmę perprasti ne taip ir paprasta, tad r…
Plačiau prieš 3 dienas
Kurdama verslą taikėsi į užsienio rinką
Daugiau nei du dešimtmečius Panevėžio rajone gyvenanti moteris kaupėsi, kad grįžtų prie veiklos, kuri nepaprastai džiugino ir kadaise buvo net pragyvenimo šaltinis. Studijuodama Romualda Galeckienė įgijo odos dizainerės specialybę, padėjusią jai sukurti produktą, kuris užsienyje sulaukė nemažo dėmesio. „Anuomet, pasikeitus laikams ir natūralios odos rankų darbo gaminiams netekus savo popu…
Plačiau prieš 3 dienas
Pradėti verslą niekada nevėlu
Šiais laikais jaunam žmogui gali atrodyti, kad sukūrus šeimą tampa sunkiau įsilieti į darbo rinką ar įgyvendinti nuosavo verslo idėjas. Tačiau pradėti ir vystyti verslą būnant mama ar tėčiu yra įmanoma misija. Taip teigia penkių vaikų mama, verslininkė ir mokslų daktarė Alisa Miniotaitė, rugsėjo 17-tą dieną SEB Inovacijų centre pasidalinsianti žiniomis su esamais ir būsimais tėvais apie tai, ka…
Plačiau prieš 4 dienas
Kartu su jaunėlės gimimu atidarė privatų vaikų darželį
Prieš metus iš emigracijos į Lietuvą sugrįžusi kaunietė Asta Jagelo (35) per porą mėnesių kartu su vyru parengė verslo planą. Sostinėje, Baltupių ir Pašilaičių mikrorajonuose, atidaryti privatų tarptautinį vaikų darželį „Katino dienelės“ neužtruko, nes idėjai įgyvendinti skyrė savo asmenines lėšas. Privačios ikimokyklinės įstaigos ugdymas orientuotas į anglų kalbos mokymąsi nuo ankstyvosios vai…
Plačiau prieš vieną savaitę
Kokie turėtų būti vadovų įrašai socialiniuose tinkluose?
Remiantis konsultacijų įmonės „Brandfog“ tyrimo duomenimis, net 82 proc. žmonių labiau pasitiki įmone, kurios vadovai socialiniame tinkle „Facebook“ dalinasi savo įžvalgomis ir komentarais. Deja, Lietuvoje dar ne visi vadovai į šį soc. tinklus žiūri kaip į būtinybę ir rimčiau vertina tik „LinkedIn“. Vis dėlto trumpi, dėmesį patraukiantys ar savo nuomonę reikšti skatinantys komentarai – iti…
Plačiau prieš 2 savaites
Reklamiškai reklamai metas ištarti „ne“
Žodinė, rašytinė ir vizualinė istorija dėmesį nepertraukiamai prikausto jau tūkstančius metų. Tačiau dabar, kapitalizmo amžiuje, kai kelrodėmis žvaigždėmis tampa ne kas kitas, o prekių ženklai, sukurti siūlomo produkto ar paslaugos vartotojams patrauklų naratyvą – viena didžiausių siekiamybių. Atrodytų, to siekia visi, bet toli gražu ne visiems pavyksta. Pasakodami savo istoriją, prekių ženklai…
Plačiau prieš 2 savaites
Neeilinė kavinė jaunimo verslumui ugdyti
„Mokslo kavinė – tai platforma jaunam verslui, kurioje galima drauge dirbti ir realizuoti savo idėjas“, – pasakoja verslo įkūrėja Irena Vedeikienė (55). Jos tikslas – padėti jauniems žmonėms pigiausiu būdu, su mažiausiomis sąnaudomis, kurti ir įgyvendinti svajones. Mokslo kavinės vystymosi istorija – sudėtinga ir ilga, verslo kelyje susidūrusi su ne vienu iššūkiu. Idėja jaunimo …
Plačiau prieš 2 savaites
9 patikimi būdai padidinti prenumeratorių skaičių
Nors nemažai rinkodaros specialistų skeptiškai vertina el. laiškų rinkodarą, tačiau tyrimai rodo, kad investicijų pelningumo rodiklis iš tokios rinkodaros duoda didžiausią grąžą. „Remiantis vieno žinomiausių pasaulio rinkodaros specialistų Neilo Patelo duomenimis, vienas išleistas doleris gali sugeneruoti pardavimų už 40 dolerių“, – sako el. pašto rinkodaros sistemos „Omnisend“ įkūrėjas Rytis L…
Plačiau prieš 2 savaites
Pasiūlė pardavimus auginti iššūkiais
Vilniečiai verslininkai Sergejus Opara, Aleksandras Portenkovas, Aleksejus Loskutovas ir Ilja Polivanovas, kurį laiką pasauliniu mastu plėtoję platformą „Challenger“, nusprendė padėti įmonėms išspręsti paslaugų pažinimo bei žinomumo stokos problemą ir sukūrė iššūkių sistemą „Aimera“. „Pastaraisiais metais mūsų komanda dirbo su stambiomis bendrovėmis (bankais, telekomunikacijų bendrov…
Plačiau prieš 2 savaites
Nuomonės formuotojai, ruoškitės drąsiam vaidmeniui!
Šiuolaikinėje rinkodaroje nuomonės formuotojų (angl. influencers) tema yra neišsemiama ir labai populiari. Juk galimybė už savo išsakytas mintis ir gražias nuotraukas uždirbti daug pinigų vilioja kiekvieną. Vis dėlto, kaip ir visuose darbuose, taip ir būnant nuomonės formuotoju, yra užkulisių, kurių nemato sekėjai, aktyviai spaudžiantys „Patinka“ po gražiomis ir įtaigiomis nuotraukomis.  …
Plačiau prieš 2 savaites
Paveldėtos bitės neša ne tik medų, bet ir papildomų pajamų
Vilnietė Daiva Minkevičienė (41) motinystės atostogas puikiai derina su nauja, šeimos pomėgiu tapusia veikla – bitininkyste, teikiančia ir papildomų pajamų. Iš vyro močiutės paveldėję sodybą su aviliais ir juose gyvenančiomis bitėmis, sutuoktiniai nesugalvojo nieko kita, kaip tik tęsti šeimos tradicijas – taip prieš porą metų atsirado „Meškinų medus“, nors iš pradžių, sako, baimių buvo daug. Ju…
Plačiau prieš 2 savaites
Rinkodara, kurioje nėra vietos nuolaidoms
Prabangos sektoriuje dominuojantys prekių ženklai savo rinkodaros strategija gerokai skiriasi nuo įprastų prekių ženklų. Jų klientai siekia pademonstruoti savo statusą, yra ne tokie jautrūs kainų pokyčiams, todėl ir prekių ženklų komunikacija atspindi šiuos bruožus. Vis dėlto rinkodaros ir komunikacijos specialistė Kamilė Kaselytė, konsultuojanti tarptautinių prekių ženklų atstovus, teigia, kad…
Plačiau prieš 2 savaites
Nesėkmingos darbo paieškos baigėsi originalių papuošalų verslu
„Mano papuošalai skirti asmenybėms“, – sako juvelyrė Dalia Jucikaitė (33), „Katės akies“ įkūrėja. Jos kuriami papuošalai išsiskiria originalumu, neįprastais medžiagų derinimo būdais ir išraiškingu dizainu. Nelengva verslo pradžia papuošalų kūrėjos neatbaidė, o šiandien ji vos spėja meistrauti papuošalus visiems norintiesiems. Situacija darbo rinkoje vertė ieškoti išeičių D. Juci…
Plačiau prieš 2 savaites
Atsiskaitymas kriptovaliutomis padėjo pritraukti naujų klientų
Tyli blokų grandinės technologijos revoliucija sparčiai plečiasi į naujas teritorijas ir pramonės sektorius. Svarbus vaidmuo čia tenka atsiskaitymui kriptovaliutomis, kuris palengvina šios technologijos taikymą, todėl daugybė pažangių įmonių trokšta pasinaudoti tokiu pranašumu. Naujai į logistikos rinką pažvelgusi ir sparčiai auganti tarptautinių siuntų pristatymo platforma „ParcelABC“ turi did…
Plačiau prieš 2 savaites
Įrodė, kad sveikas maistas gali būti skanus
Klaipėdietė asmeninė trenerė - dietistė Roberta Mišeikienė (52) du dešimtmečius kauptą patirtį, konsultuojant žmones mitybos klausimais, nutarė perkelti į elektroninę erdvę. Taip, drauge su projekto varomaja jėga Arvydu Mišeikiu (52) bei vadybininku Mindaugu Vaišiu (36) buvo sukurta platforma emityba.lt Pašnekovė neslepia, tik suderintas komandinis darbas ir veiklos pasidalijimas pad…
Plačiau prieš 2 savaites
Finansinių paslaugų verslui prireikė drąsos
Išėjimas iš samdomo darbo ir nuosavos veiklos pradžia visuomet kelia šiek tiek nerimo. Visgi daug patirties sukaupęs Robertas Giedraitis ryžosi tokiam žingsniui ir įkūrė finansinių paslaugų įmonę „Finway“. „Finway“ siūlo savo klientams finansines paslaugas, mokestines ir buhalterinės apskaitos konsultacijas. Pašnekovo teigimu, kiekvienas verslo atvejis yra individualus, todėl, neatsižvelgiant į…
Plačiau prieš 3 savaites
Socialiniai tinklai padeda daug greičiau pasiekti verslo naujokus ir patyrusius vilkus
Beveik 40 proc. Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo įmonių apie verslo finansavimo galimybes sužino socialiniuose tinkluose, o pagal informacijos šaltinių svarbą socialinė medija jau prilygsta draugų ir pažįstamų rekomendacijoms, rodo naujausia reprezentatyvi šalies įmonių apklausa. Tokios tendencijos verslą konsultuojančių ekspertų nestebina – socialiniai tinklai yra patogi platforma įvairi…
Plačiau prieš 3 savaites
Verslo idėja gimė rengiant disertaciją
Kaunietis dr. Mantas Venslauskas – pažangaus, apdovanojimų pelniusio startuolio „Fidens“ kūrėjas. Startuolio sukurti prietaisai vos per kelias minutes palengvina gyvenimą žmonėms, kuriuos vargina rankų drebėjimas ar artrito keliami skausmai. Nevalingas rankų drebėjimas kamuoja apie 1 proc. pasaulio gyventojų ir, nors medikai tai laiko nesudėtingu sveikatos sutrikimu, jis gali stipria…
Plačiau prieš 3 savaites
Kaip uždirbti iš įrašų socialiniuose tinkluose?
Ar įsivaizduojate, kad vos už vieną įrašą socialiniame tinkle galite gauti daugiau nei 1 tūkst. eurų? Šiuolaikinėje įtakos rinkodaroje tai yra labai realu. Lengvi pinigai ir neblėstanti šlovė – taip dauguma vis dar įsivaizduoja sėkmingo nuomonės formuotojo (angl. influencer) gyvenimą. Vis dėlto rinkodaros ekspertė ir agentūros „Influenceriai.lt“ įkūrėja Laura Aleksandravičė tikina, kad tai tik …
Plačiau prieš 3 savaites
Sostinėje įkūrė didžiausią problemų centrą
UAB Problemų centras – taip vadinasi prieš nepilnus metus Rūtos Juozapaitytės įgyvendinta svajonė, įkurta didžiausia Vilniuje laipiojimo uolomis salė „Rock On“. Ryžosi po rinkos tyrimo R. Juozapaitytė ilgą laiką dirbo su verslo konsultavimo projektais, tačiau realios patirties versle turėjo nedaug. Darbo reikalais dažnai vykdama į Didžiąją Britaniją, pašnekovė pastebėjo, kad lai…
Plačiau prieš 3 savaites
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai