(Ne)mokamų renginių bilietų platinimo perspektyvos, arba kaip parduoti daugiau bilietų?
Sėkmingam bilietų pardavimui ar išplatinimui šiandien nebeužtenka tik gero renginio turinio. Pritraukti dalyvius į nemokamą renginį pasidarė taip pat sunku, kaip ir prikviesti į mokamą. Todėl svarbu įtikti potencialiam pirkėjui, kad jis apsispręstų įsigyti bilietą. O jei dalyvis gavo nemokamą bilietą, svarbu užtikrinti, kad jis tikrai atvyktų į renginį. Kas veikia, kas vartotojui šiandien svarb…
Plačiau prieš 29 minutes
Pažangesnis būdas atskleisti mikroklimatą darbe
Rūta Klimašauskienė (40) – personalo valdymo ir darbuotojų ugdymo specialistų komandos „Fitin“ vadovė. Įmonė buvo įsteigta prieš aštuonerius metus, tačiau aktyviai jos veiklą R. Klimašauskienė pradėjo plėtoti tik prieš trejus. Šiandien jie yra pirmieji Lietuvoje, pradėję diegti neuromokslo tyrimais paremtą personalo valdymo praktiką. Pakalbinome Rūtą apie šį įrankį ir verslo kelią. Toje pa…
Plačiau prieš 4 valandas
Sukurti suasmenintas lėles įkvėpė motinystė
Iš Klaipėdos kilusi Aleksandra Berlinskaja (31) rado būdą, kaip žaislams suteikti didesnę išliekamąją vertę – moteris sukūrė savo liniją ir gamina stilingas, suasmenintas medines lėles, skirtas ne tik kasdieniams vaikų žaidimams su artimaisiais, bet ir namų interjerui pagražinti. Apie savo idėją nusprendė papasakoti pati „My Mini Fam“ įkūrėja. Nebenorėjo rutinos A. Berlins…
Plačiau prieš vieną dieną
Tyrimas: Internetinėje prekyboje karaliauja moterys
Per dešimtmetį e. prekyba pasikeitė iš esmės: internetu parduodamų prekių asortimentas apima visas prekes ir paslaugas, atsirado įvairesnių atsiskaitymo būdų, prekės Lietuvoje jau daugeliu atvejų pristatomos per dieną. Dar po dešimties metų vartotojų laukia daug paprastesni ir prieinamesni verslo modelio pokyčiai. Kitas vartotojas ir kitos prekės „Kad geriau suprastume pokytį, galima …
Plačiau prieš 3 dienas
Ezoterika – gyvenimo būdas, tapęs pragyvenimo šaltiniu
Vilnietė Samantha Zachh (29), užaugusi šeimoje, kurioje domėjimasis žmogaus psichologija ir ezoterika buvo neatsiejama gyvenimo būdo dalis, nusprendė ir toliau gilintis į ją dominančias temas. Prieš metus ji pradėjo teikti dvasinę pagalbą žmonėms, o šiais sukūrė savo įmonę ir autorinį puslapį zachh.lt. Ėmėsi to, ką moka geriausiai Po verslo vadybos studijų VGTU, Samantha (…
Plačiau prieš 3 dienas
Minios finansavimas ne vien rožėmis klotas
Lietuvos startuoliai vis dažniau skinasi kelią minios finansavimo platformose „Kickstarter“ ir „Indiegogo“. Sėkmės pavyzdžių daugėja, o susidomėjimas minios finansavimo projektais auga, todėl „BZN start“ organizuotoje konferencijoje „#LAUNCH 2017“ mokymus vedė ir pranešimus skaitė dviejų sėkmingų projektų vedliai: Raimonda Klimašauskaitė („Spyndi“) ir Emilis Strimaitis („SGS Watches“). Iš…
Plačiau prieš 4 dienas
Nuoseklus pasirengimas garantavo startą „Kickstarter“ platformoje
Meno studijos „Mars&Stars“ idėjos autorė, kretingiškė Agnė Mačiukaitė (25) neslepia džiaugsmo. Birželio 20 dieną jos projektas „Pasaulio žemėlapio pagalvė“ startavo finansavimo platformoje „Kickstarter“. Idėja gimė iš aistros keliauti Prieš metus Agnė paliko darbą edukologijos srityje ir nutarė – pats laikas siekti savo svajonės. O svajonė iš tiesų didelė – sukurti kaž…
Plačiau prieš 4 dienas
Kuo inovatyvūs naujokai pranašesni už milijonines kompanijas
,,Tik darydami kažką kitaip, nei daro visi, pasieksite gerų rezultatų“, – įsitikinęs ,,Nextury Venture“ įkūrėjas, investuotojas Ilja Laursas. Technologiniai startuoliai turi tam visas galimybes. Didžiausiame jauno verslo forume „#LAUNCH 2017“ verslininkas atskleidė jaunų ir inovatyvių verslų stiprybes ir pranašumus, palyginti su didelėmis, milijonus resursų valdančiomis korporacijomis. Did…
Plačiau prieš 5 dienas
Paskatinta vyro, sukūrė užsienio rinkose žinomą kepurių prekių ženklą
,,Nenorėjome būti iš tų, kurie nemato vaikų. Jei važiuojame į muges, pasiimame kelias laisvas dienas. Vaikai užaugs, išeis į universitetus, o mums kas liks – liks prekių ženklas, bet tai ne tas pats“, – šeimos vertybes akcentuoja prekių ženklo ,,Buboo“ kūrėja, vilnietė Erika Puodėnienė (37). Šiandien tai bene įvairiausią kepurių asortimentą turintis prekių ženklas pasau…
Plačiau prieš 5 dienas
Lauko kavinė, kurioje viskas po 1 eurą
Jau antrus metus šiltuoju metų laiku IKEA parduotuvės Vilniuje lankytojai kviečiami į lauko kavinę, kurioje jie gali pailsėti nuo šurmulio ir paskanauti švediškų, tradicinių ar vegetariškų patiekalų. Visi šie gardumynai čia parduodami už ypač patrauklią kainą – tik po 1 eurą. Apie tai, kaip kilo sumanymas įrengti lauko kavinę, kaip pavyksta užtikrinti žemą įvairių gardumynų kainą ir kodėl toks …
Plačiau prieš 2 savaites
Drabužiais iš Europos moteris įkvepia laimei
Iš Tauragės kilusi Agnė Duobienė (25) ilgai nesvarstė ir su šeima spontanišką idėją pavertė realybe – įkūrė stiliaus namus „Be happy“. Kad idėja pasiteisins niekas neabejojo: mažame mieste moterų daug, tačiau tikrai stilingų drabužių parduotuvių trūksta. Dabar rūbais iš Europos džiaugiasi ne tik tauragiškės – stiliaus namai duris atvėrė dar dviejuose Lietuvos miestuose. Įkvėpė mama „B…
Plačiau prieš 2 savaites
Jauno verslo finansavimas. Kada kreiptis, kaip pasinaudoti ir kam sekasi?
Aptardamas verslumo skatinimo priemones, INVEGOS generalinis direktorius Audrius Zabotka, pristatomas kaip žmogus, kuriam rūpi Lietuvos verslo ateitis, jauno verslo forume #LAUNCH apžvelgė mikrokreditavimo, garantijų ir rizikos kapitalo investicijų galimybes jauniems verslams, norintiems plėstis ar pasinaudoti įvairesnėmis finansinėmis galimybėmis. Gerosios praktikos pavyzdžiai …
Plačiau prieš 2 savaites
Lietuviško mokslo pasiekimai virto verslu
„Peonia Lab“ įkūrėja Jūratė Kavaliauskaitė (40), bendradarbiaudama su savo bičiule, biotechnologijų įmonės „Profarma“ vadove dr. Edita Mištiniene, į Lietuvos grožio rinką įvedė naują odos priežiūros priemonių vardą „Peonia“. Apie naują priemonių liniją ir mokslo bei verslo bendradarbiavimą kalbamės su J. Kavaliauskaite. Reikėjo laiko idėjai sukurti Pašnekovė ilgus metus dirbo rinkodar…
Plačiau prieš 2 savaites
Lietuvos startuoliai turės savo asociaciją
Visai neseniai Lietuvos startuolius pasiekė džiugi žinia – nuo šiol jie turės asociaciją, kuri sieks užtikrinti kuo palankesnes startuolių ekosistemos sąlygas Lietuvoje bei jų integraciją į Europos startuolių būrį. Vienas iš asociacijos „Lietuvos startuoliai“ iniciatorių, KTU „Startup Space“ vadovas Donatas Smailys tikina, kad toks žingsnis bus naudingas visai startuolių bendruomenei. …
Plačiau prieš 2 savaites
„D’Lounge“ įkūrėjas: „Visada norėjau būti vadovas su džinsais, nuolat ieškantis geriausių sprendimų“
Klaipėdietis Deividas Kučinskas (22), neseniai sostinėje įkūręs kaljano namus „D’Lounge“, sako, kad kaljano rūkymas jau nebėra išskirtinai rytietiška tradicija, o europiečiai jo paruošimo procedūrą yra taip ištobulinę, kad labai dažnai pralenkia Rytų meistrus. Jaunasis verslininkas džiaugiasi augančiu susidomėjimu ir žada klientams naujovių, tačiau primena, kad kaljanas yra atsakingas pasirinki…
Plačiau prieš 2 savaites
Lietuvių plaktuvas „Millo” pritraukė daugiau nei 94 tūkst. eurų „kickstarer” platformoje
Išmanų, tyliai veikiantį ir lengvai valomą maisto ir gėrimų plaktuvą „Millo” sukūrę ir užpatentavę lietuviai per 30 dienų minios finansavimo (angl. crowdfunding) platformoje „Kickstarter” startavę lietuviai sėkmingai pasiekė užsibrėžtą tikslą ir pritraukė užsakymų už daugiau nei 82 tūkst. svarų sterlingų (94,5 tūkst. eurų). Puiki galimybė pritraukti finansavimą savo idėjai …
Plačiau prieš 2 savaites
7 Alfredo Hitchcocko sėkmės receptai verslininkui
Kino režisierius ir prodiuseris, saspenso technikų meistras, kurį vieni laikė genijumi, o kiti – psichopatu, A. Hitchcockas karjerą kino industrijoje pradėjo kaip elektrikas, o baigė turėdamas žvaigždę Holivudo Šlovės alėjoje. Unikalus jis buvo ne tik kūriniais, bet ir gyvenimu, iš kurio šiuolaikiniai verslininkai galėtų pasimokyti atkaklumo, ryžto, drąsos ir dar daugiau... 1. Kino legenda…
Plačiau prieš 2 savaites
Nori Lietuvoje išpopuliarinti amerikietiškų kemperių idėją
Kai atsibosta ilgi skrydžiai ar įprastos kelionės automobiliu, reikia ieškoti naujų ir įdomių būdų paįvairinti bei supaprastinti savo keliones. Kompaktiškų kemperių „Tiny camper“ kūrėjas, iš Alytaus kilęs Eugenijus Jusas (31) nutarė būtent tai ir padaryti. Idėja gimė JAV „Tiny camper“ kūrėjas pasakoja, kad idėja gaminti kemperius jam kilo suvokus, kad didžioji dalis jo kelionių buvo tie…
Plačiau prieš 2 savaites
Klientą laimės tie, kurie atsiras reikiamu laiku
Technologinių pokyčių laikais sparčiai keičiasi ne tik pirkėjų poreikiai, bet ir jų lūkesčiai bei elgsena. Didžiausioje verslo verslui ir verslo klientui (B2B / B2C) pardavimų konferencijoje „Pardavimų formulė 2017“ skaitmeninę rinkos brandą ir šiuolaikinių pirkėjų elgesio tendencijas vaizdžiai apibendrino tarptautinės pardavimo mokymų ir konsultacijų bendrovės „Mercuri International Lietuva“ k…
Plačiau prieš 3 savaites
Verslui žada informacijos perversmą
Vilnietė Aurelija Urbonavičiūtė (33) kartu su partneriais sukūrė kone informacijos perversmą – komunikacijos įrankį „Tipi“, sujungiantį visą reikiamą įmonės informaciją. Idėja kilo ieškant sprendimų savo darbui efektyvinti, o mintis įgyvendino vienas svarbiausių verslui aspektų – specialistų komanda. Įrankis vienija informaciją „Tipi“ yra komunikacijos įrankis, skirtas mažoms ir vi…
Plačiau prieš 3 savaites
Sukūrė debesų technologijomis paremtą verslo sprendimą
„Profittools“ koncepcija – kurti instrumentus, kurie padėtų verslui optimizuoti procesus, padidinti veiklos efektyvumą ir parduoti daugiau. "Mano idėja yra sukurti verslo instrumentų rinkinį, orientuotą į efektyvumą, našumą, lankstumą, saugumą bei integralumą“ – apie verslo atsargų valdymo startuolį pasakoja jo įkūrėjas kaunietis Andrius Rinkevičius (43). Neseniai rinkai buvo pristatytas pirmas…
Plačiau prieš 3 savaites
Kaip patikrinti verslo idėją ir ją pristatyti investuotojams?
Neretai startuoliai susiduria su dilemomis, kaip patikrinti sugalvotą verslo idėją ir tinkamai pristatyti ją investuotojams. Startuolių investuotojas, patarėjas, akceleratoriaus „StartupHighway“ įkūrėjas Rokas Tamošiūnas tikina, kad pirmiausia apie sugalvotą verslo idėją būtina teirautis informacijos paieškų sistemose, analizuoti jos efektyvumą rinkoje, unikalumą ir tik vėliau imtis realių veik…
Plačiau prieš 3 savaites
Geidžiamiausias šių metų lietuviškas startuolis – „Oberlo”
Startuolių bendruomenei platformos „Oberlo“ pristatinėti nereikia. Kelerius metus sėkmingai savo veiklą vykdantys broliai Andrius ir Tomas Šlimai bei „Oberlo“ bendraįkūrėjai Justas Galaburda, Marius Graužinis ir Donatas Pranckėnas šiemet atkreipė į save ne tik startuolių bendruomenėje besisukančių, bet ir kitų žmonių dėmesį. Pavasario viduryje šį jauną verslą įsigijo Kanados e. prekybos gigan…
Plačiau prieš 3 savaites
Tomas Bartninkas: „Kūrybiškumas – tai drąsa“
Raudonkepuraičiu pramintas žinomas reklamos ekspertas, agentūros „McCann Vilnius“ strategijos vadovas Tomas Bartninkas įsitikinęs, kad Lietuva turi visas galimybes išsprogti kūrybiškai, tereikia atsikratyti senamadiškumo bei bjauraus senovinio korumpuoto užkrato ir daugiau dėmesio skirti tam, kad jauni žmonės pasirinktų mėgstamas profesijas. Tada jie bus laimingesni ir gerokai kūrybiškesni. &…
Plačiau prieš 3 savaites
Į Lietuvą atvežė gurmanišką italų kultūrą
„Visame pasaulyje itališka virtuvė yra viena mėgstamiausių. Lietuvoje taip pat. Ji žavi savo paprastumu. Pagaminti patiekalui pakanka kelių kokybiškų produktų: makaronų, šviežiai nupjauta žole kvepiančio aliejaus, natūraliai saulėje sunokusių luptų pomidorų ir gabalėlio toskaniško pekorino“, – receptais dalijasi „Itališko skonio gurmanų“ įkūrėja Liana Davletšina (33). Viskas prasidėjo nuo …
Plačiau prieš 3 savaites
Tėvystė išmokė: verslą į priekį veda kantrybė
Įmonės „Socialus marketingas“ akcininkas, kūrybos strategas Aidis Dalikas yra ne tik verslininkas. Prieš metus ir kelis mėnesius tapo sūnaus Hario tėčiu. Kaip būti geru tėčiu ir kartu valdyti įmonę? Pasirodo, darbe išmoktas laiko planavimas praverčia tėvystei, o ši jau savaime sudėlioja visus prioritetus ir duoda naudingų pamokų verslui. Svarbiausias prioritetas – šeima A. Dalikas nė …
Plačiau prieš 3 savaites
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai