...

Paryžiaus mados pasaulis šiltai sutiko Lietuvos vaikiškos mados kūrėjus

Verslas

2015.02.04

Autorius: BZN start

Temos: .

Paryžiaus mados pasaulis šiltai sutiko Lietuvos vaikiškos mados kūrėjus

Penkios vaikiškus drabužius kuriančios kompanijos savo kolekcijas pristatė tarptautinei visuomenei. Asmeninio archyvo nuotr.

Savaitgalį, sausio 30 – vasario 2 d., Paryžiuje vykusioje prestižinėje vaikiškų drabužių ir aksesuarų parodoje “Play Time Paris” pirmą kartą sužibo vaikiškos mados kūrėjai iš Lietuvos. Penkios vaikiškus drabužius kuriančios kompanijos savo ypatingai mielas ir jaukias kolekcijas pristatė tarptautinei visuomenei mados sostinėje Paryžiuje.

„Play Time Paris“ paroda yra viena didžiausių ir svarbiausių vaikiškų ir drabužių parodų Europoje, turinti atšakas Tokijuje bei Niujorke. Praėjusių metų liepos 5-7 d. Paryžiuje vykusią parodą, kuri yra skirta rinkos profesionalams, aplankė virš 7 1000 dalyvių iš kurių beveik pusę sudarė tarptautiniai lankytojai iš Japonijos, JAV, P.Korėjos, Honkongo ir pan. Šios parodos metu taip buvo pristatyta daugiau kaip 400 tarptautinių prekių ženklų

Nors parodoje dalyvaujančios Lietuvos įmonės yra dar santykinai nedidelės, tačiau tinkamas pasiruošimas, atkaklumas ir brandžios bei su didžiule meile kurtos kolekcijos neliko nepastebėtos lankytojų ir potencialių klientų. Vienas iš svarbiausių aspektų šioms įmonėms – galimybė dalyvauti prestižinėse parodose, pasitikrinti save tarptautiniame kontekste ir išlaikyti tęstinumą, bei įrodyti, kad lietuviai yra patikimi, kryptingai dirbantys partneriai. Kurdami aukštos kokybės gaminius Lietuvos vaikiškų drabužių kūrėjai ir gamintojai tampa pasaulinės rinkos žaidėjais, o stabili verslo plėtra galima tik eksporto rinkų dėka.

 

Europos vartotojai jau pavargo nuo pigių, didžiųjų prekės ženklų diktuojamų madų ir vartotojiškumo skatinimo, todėl ši natūraliai kilusi nauja tendencija labai palanki Lietuvos kūrėjams ir gamintojams.

Vėjūnė Unikauskienė

 

Pavasario – vasaros sezono tendencijas pristatančioje erdvėje „Trend zone“ buvo pasirinkti lietuvių kompanijų „Mummymoon“, „Nikolia“ bei „atelier djm“ kurti gaminiai. „Be galo smagu, kad lietuvių kurti vaikiški drabužiai pozicionuojami kaip prabrangūs, ypatingai kokybiški, patogūs ir šiuolaikines mados tendencijas atspindintys gaminiai. Mūsų kompanijų išskirtinumas jaučiamas iš klientų reakcijos. Emocija- pagrindinis dalykas, pagaunantis vaikiškų drabužių klientus, todėl parodos metu stenduose visada matome susižavėjusius japonų veidus, Amerikos, Kanados pirkėjus bei Prancūzijos ar Italijos vaikiškų darbužių distributorius. Lietuviški prekės ženklai niekuo nenusileidžia savo konkurentams“- įspūdžiais dalijasi Jurgita Butkevičienė, Versli Lietuva Eksporto departamento direktorė.

Išskirtinis lietuviškų gaminių bruožas – drabužių dizainerės – savo vaikus auginančios moterys, kurios visus sukurtus modelius pirmiausia įvertina per patogumo ir praktiškumo prizmę, tačiau išlaikant juos madingus bei išskirtinius. „Mūsų kūrybą įkvepia labai aiškus supratimas, kad motinos nori su meile lauktą bei išnešiotą kūdikį aprengti tik pačiais mieliausiais drabužėliais, o augančiai mergaitei ar berniukui nuo mažumės formuoti estetikos ir stiliaus pajautimą“- sako Unlabel prekinio ženklo vadovė Ina Gaižauskienė.

Parodoje pristatytus „Mummymoon“ vaikiškus drabužėlius norėtų turėti ir ne viena mama. „Mūsų kompanija orientuojais į „demi couture“ kryptį – tai nauja tendencija mados pasaulyje, kuri atsirado iš noro dėvėti ne masinės gamybos bet ir ne vienetinių prabangių prekės ženklų gaminius, tačiau unikalius, turinčius savo išskirtinumą ir stilių gaminius, kurie pabrėžtų individualumą. Europos vartotojai jau pavargo nuo pigių, didžiųjų prekės ženklų diktuojamų madų ir vartotojiškumo skatinimo, todėl ši natūraliai kilusi nauja tendencija labai palanki Lietuvos kūrėjams ir gamintojams“- savo įžvalgomis dalinasi „Mummymoon“ direktorė Vėjūnė Unikauskienė. Tokia „demi couture“ mados tendencija jau pastebima ir vaikų madoje, todėl su savo kolekcija prisistatanti kompanija parodos metu sulaukė išskirtinio dėmesio.

Atelier djm“ pristatydami išskirtinai iš lietuviškų medžiagų sukurtą vaikišką kolekciją parodos metu traukė japonų ir korėjiečių dėmesį, kurie jau žino ir vertina lietuvišką namų tekstilę, džiaugiasi ir natūraliais lietuviškais lininiais bei vilnoniais vaikiškais gaminiais. Subtilūs, išgryninti, laisvi modeliai tobulai atitinka Tolimųjų Rytų estetikos suvokimą. „Mūsų drabužių kolekcija papildyta ir vaikiškų batukų linija – džiaugiasi dizainerė Dainora Jankauskaitė- Miežienė. Esame bene vieninteliai ir lietuviškos vaikiškos avalynės kūrėjai“.

„Grožis slypi paprastume“- tokia mintimi prisistatė ir Lietuvoje gerai žinoma vaikiškų drabužių kompanija „Happeak“, kurios paprasti ir lengvi laisvalaikio drabužėliai buvo sėkmingai pristatyti parodoje.

Nikolia“ prekės ženklo atstovai, kurių pagrindinė produkcija yra vaikiški džinsai bei juos papildantys viršutiniai drabužėliai akcentuoja madą, stilių ir patogumą. „Džinsai – tai ne tik padaužų rūbai, jie puikiausiai tinka intelektualiems, kūrybiškiems vaikams“- tokia mintimi vadovaujasi šiuos drabužius kurianti dizainerė Rūta Elkimavičiūtė. Ir tai atsispindi įvairiose detalėse, net ir jų pakuotėje, kuri išpakavus drabužius, gali virsti žaidmu.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.