Pažangesnis būdas atskleisti mikroklimatą darbe
Rūta Klimašauskienė (40) – personalo valdymo ir darbuotojų ugdymo specialistų komandos „Fitin“ vadovė. Įmonė buvo įsteigta prieš aštuonerius metus, tačiau aktyviai jos veiklą R. Klimašauskienė pradėjo plėtoti tik prieš trejus. Šiandien jie yra pirmieji Lietuvoje, pradėję diegti neuromokslo tyrimais paremtą personalo valdymo praktiką. Pakalbinome Rūtą apie šį įrankį ir verslo kelią. Toje pa…
Plačiau prieš 4 valandas
Sukurti suasmenintas lėles įkvėpė motinystė
Iš Klaipėdos kilusi Aleksandra Berlinskaja (31) rado būdą, kaip žaislams suteikti didesnę išliekamąją vertę – moteris sukūrė savo liniją ir gamina stilingas, suasmenintas medines lėles, skirtas ne tik kasdieniams vaikų žaidimams su artimaisiais, bet ir namų interjerui pagražinti. Apie savo idėją nusprendė papasakoti pati „My Mini Fam“ įkūrėja. Nebenorėjo rutinos A. Berlins…
Plačiau prieš vieną dieną
Ezoterika – gyvenimo būdas, tapęs pragyvenimo šaltiniu
Vilnietė Samantha Zachh (29), užaugusi šeimoje, kurioje domėjimasis žmogaus psichologija ir ezoterika buvo neatsiejama gyvenimo būdo dalis, nusprendė ir toliau gilintis į ją dominančias temas. Prieš metus ji pradėjo teikti dvasinę pagalbą žmonėms, o šiais sukūrė savo įmonę ir autorinį puslapį zachh.lt. Ėmėsi to, ką moka geriausiai Po verslo vadybos studijų VGTU, Samantha (…
Plačiau prieš 3 dienas
Nuoseklus pasirengimas garantavo startą „Kickstarter“ platformoje
Meno studijos „Mars&Stars“ idėjos autorė, kretingiškė Agnė Mačiukaitė (25) neslepia džiaugsmo. Birželio 20 dieną jos projektas „Pasaulio žemėlapio pagalvė“ startavo finansavimo platformoje „Kickstarter“. Idėja gimė iš aistros keliauti Prieš metus Agnė paliko darbą edukologijos srityje ir nutarė – pats laikas siekti savo svajonės. O svajonė iš tiesų didelė – sukurti kaž…
Plačiau prieš 4 dienas
Paskatinta vyro, sukūrė užsienio rinkose žinomą kepurių prekių ženklą
,,Nenorėjome būti iš tų, kurie nemato vaikų. Jei važiuojame į muges, pasiimame kelias laisvas dienas. Vaikai užaugs, išeis į universitetus, o mums kas liks – liks prekių ženklas, bet tai ne tas pats“, – šeimos vertybes akcentuoja prekių ženklo ,,Buboo“ kūrėja, vilnietė Erika Puodėnienė (37). Šiandien tai bene įvairiausią kepurių asortimentą turintis prekių ženklas pasau…
Plačiau prieš 5 dienas
Sprendimas skirtas lazerinių elementų kokybei gerinti
„Lidaris“ – aukštųjų technologijų įmonė, teikianti optinio atsparumo testavimo paslaugas ir vystanti inovatyvius sprendimus, skirtus lazerinių elementų kokybei gerinti. Taip savo projektą pristato įkūrėjai jurbarkietis dr. Andrius Melninkaitis (37) ir klaipėdietė dr. Gintarė Batavičiūtė (30). Darbas su lazerių detalėmis „Šiuolaikiniai lazeriai šviečia tiek daug šviesos, kad jie kartai…
Plačiau prieš 6 dienas
Pomėgį rašyti apie interjerą pavertė verslu
Gavusi rinkodaros bakalauro ir magistro diplomus, kaunietė Jūratė Gulko (32) savo įgytą patirtį dabar išnaudoja įkurtam startuoliui „Homy Ideas“. Jos istorija įkvepia nepamiršti savo svajonių ir dar kartą įrodo, kad pomėgis gali virsti perspektyviu verslu. Pradžia be rizikos Dar studijų laikais pašnekovė pradėjo dirbti, norėdama įgyti patirties rinkodaros srityje, tačiau tuomet …
Plačiau prieš 7 dienas
Sukūrė išskirtinio turinio pasakojimų platformą
„Nanook“ – VšĮ „Dokumedija“ pasakojimų platforma, sukurta šiuolaikinės žurnalistikos atstovų: šilališkės Bertos Tilmantaitės (30) ir kauniečio Artūro Morozovo (32). Ši platforma šiuo metu vienija daugiau kaip dešimt įvairių sričių profesionalų. „Savo dėmesį skiriame išskirtinėms istorijoms ir originalioms jų formoms, laikydamiesi tarptautinių žurnalistikos etikos standartų“, – pasakoja įkūrėjai…
Plačiau prieš 2 savaites
Lauko kavinė, kurioje viskas po 1 eurą
Jau antrus metus šiltuoju metų laiku IKEA parduotuvės Vilniuje lankytojai kviečiami į lauko kavinę, kurioje jie gali pailsėti nuo šurmulio ir paskanauti švediškų, tradicinių ar vegetariškų patiekalų. Visi šie gardumynai čia parduodami už ypač patrauklią kainą – tik po 1 eurą. Apie tai, kaip kilo sumanymas įrengti lauko kavinę, kaip pavyksta užtikrinti žemą įvairių gardumynų kainą ir kodėl toks …
Plačiau prieš 2 savaites
Puikiai įgyvendinta geniali idėja. Ką daryti, kad taip būtų visada?
Tinkama ir kokybiška reklama – nuolat daug diskusijų sukeliantis objektas. Neretai idėja, pereidama per kūrybininkus, vadybininkus ar gamybininkus, pasikeičia negrįžtamai ir nepateisina užsakovo lūkesčių. Ką daryti, norint to išvengti, pasakoja UAB „Ink Idea“ direktorė Ugnė Chlynovienė. Svarbiausios kliūtys Anot U. Chlynovienės, pats pirminis nesusikalbėjimo barjeras atsiranda jau tad…
Plačiau prieš 3 savaites
„Skaitmeninės tekstilės namų“ įkūrėja: „Ne viską turite daryti patys“
Nuolat tobulėjant technologijoms, tenka ieškoti naujų būdų nustebinti klientus, pasiūlant ką nors nauja ir dar neįprasta. Iš Skuodo kilusi Simona Kandratavičienė (35) tai daro ant natūralių pluoštų tekstilės perkeldama spaudą. Apie šią naujovę Lietuvoje sutiko papasakoti pati „Skaitmeninės tekstilės namų“ įkūrėja. Rankdarbiai lydi jau seniai S. Kandratavičienė pasakoja, kad siuv…
Plačiau prieš 4 savaites
Prieskoninių žolelių ūkio šeimininkė: „Norėti ir daryti, daryti, daryti“
Eglė Jachimavičienė (26), prieš ketverius metus su vyru įsikūrusi sodyboje netoli Birštono, pagaliau įgyvendino savo svajonę turėti ūkį. Šiuo metu prieskoniniams augalams paruoštas laukas yra nedidelis – apie 12 arų. Visi ūkio darbai, pradedant sėja ir baigiant išdžiovintų prieskonių pakavimu, atliekami rankomis. Kol kas su visais darbais moteris susitvarko pati arba pasikviečia į pagalbą vyrą …
Plačiau prieš 4 savaites
Startuolis, apskaičiuojantis rytojų
Vytautas Matuzas (31) daugeliui gali pasirodyti matytas iš įvairių muzikinių projektų, kuriuose jis sėkmingai pasirodydavo ir stebindavo muzikiniais gebėjimais. Tačiau šiandien su V. Matuzu kalbamės ne apie muziką, o apie kitą jo svarbią veiklą – startuolį „StockInvest.us“, kuris prieš metus įsiliejo į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką. Programavimas – neatsiejama dalis V. Matuz…
Plačiau prieš 4 savaites
Gimtasis miestas arčiau širdies
Prieš šešerius metus kilusią idėją imtis nuosavos veiklos Jūratė Vasiliauskienė (33) iš Pakruojo priėmė kaip naują gyvenimo iššūkį, tačiau net nesitikėjo, kad per gana trumpą laikotarpį jos valdoma įmonė „Jūrūnė“ sulauks pripažinimo ir sėkmės. Šeimos verslas Pašnekovė prisimena, kad pradėjusi studijuoti susirado darbą vasarai ir netrukus suprato, kad pataikė būtent ten, kur jos …
Plačiau prieš 4 savaites
Sėkmės verslui neužtenka – reikia žinių, pinigų ir žmonių
„Šiandien manau, kad man bankrotas buvo didžiausia pamoka, išmokiusi matyti ir mąstyti“, – sako klaipėdietė Snieguolė Kerpienė (51). Ji sukūrė ne vieną mados verslą, išgyveno bankrotą, o dabar sukauptą patirtį ir žinias perduoda verslui. Verslininkė sukūrė prekių ženklą „Verslo reforma“ ir įsteigė verslo konsultavimo įmonę. Patirtį dalija kitiems „Verslo reforma“ – tinklaraštis,…
Plačiau prieš mėnesį
„Purfect“ sumanytojas: „Startuoti reikia kuo anksčiau“
Ilgą laiką dirbdami reklamos srityje, administruodami projektus, o vėliau susitikę bendradarbiavimo erdvėje „Talent Garden Kaunas“, kauniečiai Eglė Šertvyčūtė (29), Artūras Bulota (30), Vidmantas Staniūnas (29) ir Eimantas Kasperiūnas (22) suprato, kad laiko valdymo problema, nors šiuo metu sukurta daugiau nei 10 tūkst. programinės įrangos kaip paslaugos (SaaS) tipo produktų, vis dar neišspręst…
Plačiau prieš mėnesį
Įkvėpti kelionių ir maisto kultūros svetur - atidarė naujos vizijos restoraną
Ketvirtus metus Vilniuje gyvenanti maskviečių pora Svetlana ir Antonas Vaganovai įgyvendino jau antrąjį verslo projektą – prieš mėnesį pačiame sostinės centre, Gedimino prospekte, atidarė restoraną „Habit“. Priešingai nei įsikuriant Naujamiestyje su dabar sėkmingai veikiančia ir lankytojų pamėgta desertine „Atostogos“, kur supo pozityvūs ir vieni kitų iniciatyvas palaikantys naujakuriai, Vilnia…
Plačiau prieš mėnesį
Pirmasis Lietuvoje komunikacijos darbus palengvinantis startuolis
„Mažiau streso kasdieniame darbe, rūpinantis ryšiais su visuomene“, – tokią žinutę siunčia viešinimo darbus palengvinančio startuolio „Zen PR“ įkūrėjai. Žurnalistas, komunikacijos konsultantas vilnietis Gintaras Gimžauskas (32), rinkodaros ir reklamos specialistas kaunietis Arnas Grigaliūnas (39) ir skaitmeninių sprendimų ekspertai, „Tvarkytojai.lt“ kūrėjai: vilnietis Vytenis Škarnulis (28) ir …
Plačiau prieš mėnesį
Vestuvių paslaugų rinkoje mato vietos ir sau
Dvi bendramintės – iš Kelmės kilusi Kristina Nausėdė (32) ir kaunietė Sigita Liatekė (32), išsikėlusios sau tikslą sukurti patogų vestuvių prekių ir paslaugų katalogą, mažiau nei prieš pusmetį pradėjo e. verslą „Pasakiškos vestuvės“. „Siekiame parodyti, kad ir Lietuvoje rengiamos gražios, originalios bei įsimintinos vestuvės, taip pat viešinti verslių lietuvių darbus ir paslaugas ves…
Plačiau prieš mėnesį
Sukūrė vairuotojams skirtą darbo paieškų svetainę
„Cvtransport.lt“ – vairuotojams skirtas darbo skelbimų interneto puslapis, kuriame kiekvienas gali rasti tinkamą darbą pagal savo poreikius ir galimybes“, – taip sukurtą interneto svetainę pristato jos įkūrėjas vilnietis Andrius Pleskačiauskas (35). Asmeninė patirtis padiktavo verslo idėją „Noriu, kad vairuotojas, užėjęs į svetainę, lengvai rastų viską, ko jam reikia, greitai…
Plačiau prieš mėnesį
Kai papuošalas išgelbėja gyvybę
Šiais laikais papuošalas gali būti ne tik stiliaus detalė. Iš Skuodo kilusi Dovilė Butnorienė (32) su vyru Mindaugu Butnoriumi rado išeitį, kaip paprastą aksesuarą paversti naudingu prietaisu, galinčiu atlikti mobiliojo telefono funkciją, kai pastarojo šalia nėra ar negalima juo pasinaudoti. Apie „Amuleto“ idėją pasakoja pati jo kūrėja. Gyvybes gelbstintis papuošalas Viena iš „A…
Plačiau prieš mėnesį
Moterys, atradusios, kad betonas dera su... šampanu
Trys vilnietės: Justina Ulevičienė (30), Giedrė Karaliūtė (29) ir Dalia Zabitė (34), betono masę geba paversti moderniais gaminiais namų interjerui – vazonais, dubenimis. Suvienijusios jėgas, jos sukūrė prekių ženklą „Betondec“. Sunkiausia šioje veikloje, kaip pajuokauja viena jų, – pats betonas. Pasigamino betono vazoną sau, patiko ir kitiems Vilnietės Justina ir Giedrė bei iš A…
Plačiau prieš mėnesį
Sėkmė ateina tada, kai dirbi iš širdies
Besilaukiančios moterys Vilniuje jau gali turėti savo antruosius namus. Iš Šilalės kilusi Indrė Zaveckienė (33) ir alytiškė Eglė Aukškalnienė (31), susipažinusios nėščiųjų kursuose, sukūrė tokią vietą, kurioje atsipalaiduoti ir mėgautis kūdikio laukimu gali ir nėščiosios, ir mažylius jau auginančios moterys. Kaip sako pačios kūrėjos, tai lyg maža moterų bendruomenė, kurioje visada smagu dalytis…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Vokietijoje lietuvių vystomas maitinimo startuolis „Lemoncat“ gavo 6 mln. eurų investiciją
Didžiausias Vokietijos maitinimo paslaugų užsakymo verslui startuolis „Lemoncat“ pritraukė 6 mln. eurų investiciją. Lietuvių „NFQ Technologies“ komanda kuria ir vysto startuolio techninę infrastruktūrą. Į „Lemoncat“ šiame etape investavo vienas ankstyvųjų „Spotify“ investuotojų fondas „Northzone“ bei patys NFQ. Startuoliui atvira 7 mlrd. eurų rinka „Lemoncat“ yra maitinimo paslaugų už…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Lietuvių plaktuvas „Millo“ užsimojo surinkti 80 000 svarų sterlingų per „Kickstarter“
Išmanų, tyliai veikiantį ir lengvai valomą maisto ir gėrimų plaktuvą „Millo“ sukūrę ir užpatentavę lietuviai startavo minios finansavimo platformoje „Kickstarter“, kur per mėnesį išsikėlė tikslą surinkti 80 tūkst. svarų sterlingų. Planuojama, kad „Millo“, kuris pristatomas kaip „išmaniausias pasaulyje kokteilių plaktuvas“, bus didžiausias lietuvių sukurto gaminio sutelktinio finansav…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Vakarietišką kokybiškos mėsos krautuvėlių kultūrą perkelia į Lietuvą
Vilniuje, Šiaurės miestelyje, atidaryta mėsos parduotuvė „The Farm“ – viena iš trijų kūrėjams priklausančių smulkiųjų mėsos krautuvių. „Lietuviai vis labiau rūpinasi tuo, ką deda į skrandį, auga kokybiškų produktų paklausa“, – įsitikinę mažiausios Lietuvoje mėsinės ir specializuotų parduotuvių kūrėjai, vilniečiai Jūratė Valiukaitė (46), Renata Martinkutė-Kirdienė (41) ir Val…
Plačiau prieš 2 mėnesius
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai