IŠSKIRTINĖS IDĖJOS GROŽIO SALONAS! (#)

Jana Saifulinaitė prieš 3 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 3 min. 55 s.
Vilniaus centre atidaryto grožio salono "FRESH Blow Dry Bar" įkūrėjos – Orinta Jurkevičiūtė ir Giedrė Juršienė BFL/Vyginto Skaraičio nuotr.
„Patys kirpėjai bandė mus atkalbėti nuo įprasto grožio salono atidarymo, tikindami, kad vien iš šukuosenų darymo neišgyvensime“, - sakė prieš tris mėnesius Vilniaus centre atidaryto grožio salono "FRESH Blow Dry Bar" įkūrėjos – 25-erių Orinta Jurkevičiūtė ir 29-erių Giedrė Juršienė.  Verslininkės džiaugėsi, kad pirmasis sušukavimo salonas – baras Lietuvoje, siūlantis greitas ir kokybiškas ne tik plaukų plovimo, džiovinimo, sušukavimo, bet ir renginių organizavio paslaugas, kasdien sulaukia vis daugiau dėmesio. Kaip kilo ši netradicinė verslo idėja ir kaip sekasi žengti į rinką?

Nebijojo rizikuoti

Iš Šiaulių kilusi ir Šiaulių universitete dizainą studijavusi G. Juršienė, prieš imdamasi verslo, pasakojo, ėjusi marketingo pareigas avalynės ir galanterijos parduotuvių tinkle. Pasak jos, prieš pradedant verslą kiekvienas turi sau atsakyti, ar tikrai to nori. „Be to, svarbu suprasti, kad jei pradėsi verslą nemėgiamoje srityje ir vien tik galvodamas apie uždarbį, tai įklimpsi į didelių nemalonumų liūną“, - tikino ji ir pažymėjo, kad prieš verslo pradžią teko konsultuotis ir su tais, kurie jau yra įkūrę verslus. Jos partnerė O. Jurkevičiūtė kilusi iš Molėtų. Psichologijos bakalaurą Mykolo Riomerio universitete įgijusi mergina atviravo, kad verslo pradžioje sunkumų būta, bet juos įveikti pavyko, mat laikytasi požiūrio, kad jei nori – viskas įmanoma. „Taip, tikrai buvo žmonių, kurie bandė atkalbėti nuo minties pradėti šį verslą, bet mes nusprendėme rizikuoti. Stipriai tikėjome idėja ir nenorėjome jos paleisti iš rankų“, - sakė verslininkė, prieš tai darbo duonos ragavusi ir Lietuvos, ir užsienio kompanijose. Ji pažymėjo, kad kuriant verslą labai svarbu atsakyti į klausimą: ar turi reikiamų savybių veiklai, kuria ketini užsiimti? "FRESH Blow Dry Bar" įkūrėjos pažymėjo, kad tokio tipo grožio salono idėja apskritai nėra unikali. Pasak verslininkių, nors jos ir yra šios idėjos pradininkės Lietuvoje, bet panaršius internete galima rasti tokių „Blow Dry Bar“ salonų ir Amerikoje, ir Australijoje. „Mes su Giedre buvome draugės, dažnai dalindavomės verslo idėjomis  (jų buvo ir daugiau), tačiau vieną dieną nusprendėme, kad atėjo laikas įgyvendinti šią idėją Lietuvoje“, - verslo idėjos užuomazgas atskleidė O. Jurkevičiūtė.

Įmonės įkūrimo rūpesčiai

„Verslo idėja mums kilo praėjusių metų gruodžio mėnesį, o grožio salono atidarymas įvyko 2013 m. birželio 27 d. Viskas pradėta nuo skaičiavimų ir tyrimų bei patalpų grožio salonui paieškos. Įsikūrėme pačiame Vilniaus centre, Karaliaus Mindaugo apartamentuose“, - sakė G. Juršienė. Įmonei patalpas verslininkės, sako, radusios per skelbimus ir dabar nuomoja. „Mes iš tikrųjų nesitikėjome, kad patalpų teks ieškoti taip ilgai. Paieškos truko apie 3-4 mėnesius. Tiesa, dabar džiaugiamės supratingais ir rūpestingais patalpų savininkais“, - sakė jos. G. Juršienė atviravo, kad rastos patalpos buvo visiškai netinkamo išplanavimo, tad teko griauti sienas ir statyti viską iš naujo pagal savo poreikius. „Visą tam reikalingą įrangą pirkome specializuotose parduotuvėse. Visada stengiamės atitikti sau išskeltus itin didelius reikalavimus“, - sakė ji.

Mes siūlome išskirtines vakarėlių organizavimopaslaugas. Didelio populiarumo sulaukė mergvakarių šventės. Taip pat čia organizuojami, gimtadieniai ir kt.
Taip pat įdomus dalykas klientams tas, kad visos plaukų paslaugos atliekamos prie baro. Stengiamės nustebinti klientus neįprastu baro interjeru.
G. Juršienė


„Grožio salono pavadinimas kilo nuo mūsų įmonės pavadinimo UAB „Fresh ideas group“. Žodis „Fresh“ tiesiog papildė terminą „Blow Dry Bar“, kuris apibūdina tokio tipo saloną. Mes norėjome pasakyti savo klientams: „Refresh your hair“ (atgaivink savo plaukus). Be to, norime parodyti, kad svečiai iš užsienio taip pat yra laukiami klientai mūsų grožio salone. Taip pat neatmetame galimybės, kad ateityje plėsimės už Lietuvos ribų“, - aiškindamos angliško pavadinimo pasirinkimo motyvus sakė verslininkės. Anot jų, dar per anksti kalbėti apie uždarbį ir įsitvirtinimą rinkoje, tačiau jau dabar matyti, kad klientų daugėja ir domėjimas grožio salone teikiamomis paslaugomis auga. „Matyt, kaip ir visi pradedantys verslą, tikėjomės geresnės pradžios. Investicijos buvo reikalingos didesnės nei buvo planuota iš pradžių, ir žinoma didesnės nei mes buvome numačiusios. Nėra lengva, bet pesimistiškai sau mąstyti tiesiog neleidžiame, mat žinome – visada galima rasti išeitį“, - pozityviai kalbėjo O. Jurkevičiūtė.

Išskirtinių paslaugų asortimentas

Verslininkės pažymėjo, kad dabar svarbiausias tikslas – įgyvendinti idėją ir pritraukti klientų. Grožio salono unikalumas, anot įkūrėjų, tas, kad klientams yra siūlomos išskirtinės paslaugos, kokių jie negali gauti kituose salonuose. „Mes siūlome išskirtines vakarėlių organizavimopaslaugas. Didelio populiarumo sulaukė mergvakarių šventės. Taip pat čia organizuojami, gimtadieniai ir kt. Taip pat įdomus dalykas klientams tas, kad visos plaukų paslaugos atliekamos prie baro. Stengiamės nustebinti klientus neįprastu baro interjeru“, - apie salono išskirtinumą kalbėjo verslininkės bei išsakė viltį, jog tikimasi, kad sušukavimo paslauga taps kiekvienos moters įpročiu. G. Juršienė akcentavo, kad pagrindinė grožio salono „Fresh Blow Dry Bar“ paslauga yra plaukų plovimas ir sušukavimas. „Turime savo šukuosenų katalogą, iš kurio klientės gali išsirinkti sau šukuoseną už vieną kainą (45 Lt) nepriklausomai nuo plaukų ilgio ar storio. Dar vienas įdomus dalykas – salone prekiaujame dizainerių papuošalais. Klientes gali vietoje įsigytą galvos lankelį įkomponuoti į šukuoseną“, - sakė G. Juršienė.
Rūpesčius stengiasi palikti už durų!

O. Jurkevičiūtė pasakojo, kad grožio salone dirba 7 darbuotojai: „Dirba plaukų stilistai, vizažistė, manikiūro meistrė, bei, žinoma, dažnai mus pačias galite sutikti salone pasitinkant klientus. Darbuotojus rinkomės pagal gebėjimus. Taip pat buvo labai svarbu darbuotojo asmeninės savybės, sugebėjimas bendrauti, optimizmas“. G. Juršienė akcentavo, kad grožio paslaugos yra tokia sritis, kur darbuotojų kaita yra ypatingai didelė. „ Priimdami į darbą naują komandos narį, žinoma, žiūrėjome, kad mokėtų atlikti savo pareigas, t.y. mokėtų dirbti su plaukais. Svarbu ir kad būtų noras mokytis bei tobulėti, geri bendravimo įgūdžiai ir optimizmas, kurio ypatingai trūksta visose aptarnavimo srityse“, - sakė ji.

„Būna visokių dienų, bet optimizmas ir tikėjimas padeda palaikyti gerą nuotaiką“. G. Juršienė atviravo: „Aš pati strese gyvenu nuo tada, kai mes su Orinta apsisprendėme ir sutarėme įkurti tokį saloną. Ko gero atsipalaiduoti dar ilgai neteks, nes kiekvieną dieną iškyla nenumatytų rūpesčių. Bet visus rūpesčius stengiamės palikti už salono ribų. Įėjusios į saloną stengiamės būti malonios su klientėmis, nuolat šypsotis ir nešti gerą nuotaiką aplinkiniams. Stengiamės, jog tie nemalonūs įmonės rūpesčiai ir liktų tik tarp mūsų su Orinta.

Reiklūs klientai lemia verslo plano pakoregavimus

G. Juršienė pažymėjo, kad stengiamasi orientuotis į ofiso žmogų, kuris nuolat skuba. „Būtent tokioms moterims ir skirta sušukavimo paslauga. Moterys prieš svarbius susitikimus ar konferencijas užsuka pas mus į saloną pasigražinti. Joms profesionaliai išplaunami ir sušukuojami plaukai - taip, kaip jos pageidauja“, - sakė verslininkės.  O. Jurkevičiūtė pridūrė: „Dar idėjos pradžioje mąstėme apie savo klientus bei jų poreikius. Mes turėjome verslo planą. Manau, kad jis yra būtinas. Tiesa, jis koreguojamas, mat versle retai kada viskas būna pagal planą“. Pasak G. Juršienės, kol įmonė formuojasi ir auga, neretai tenka planą pakoreguoti siekiant prisitaikyti prie klientų ir jų poreikių. Verslininkės pažymėjo, kad svarbiausia, jog dienos užduotys būtų atliktos laiku ir kokybiškai. „Mano, kaip direktorės, darbo diena trunka ko gero visas 24 val. Net naktį sapnuose sprendžiu problemas ir bandau priimti sprendimus. Aišku, kad jie ne visada atitinka realybe“, - pasakojo G. Juršienė.

Konkurentų pėdomis sekti neverta

O. Jurkevičiūtės nuomone, konkurentų sekimas gali tapti energijos eikvojimu. „Mes tiesioginių konkurentų, kurie būtų įkūrę lygiai tokios pačios koncepcijos saloną, neturime. Tiesa, kiekvienas grožio salonas mums savotiškai konkurentas. Mums be galo daug reiškia, kai kitų salonų įkūrėjai stengiasi mus palaikyti!“, - sakė G. Juršienė ir tikino, kad artimiausiu metu plėsti savo veiklos nežada, bet svajonės didelės. Pasak jos, dabar stengiamasi ne tik užsidirbti pinigų iš įkurto verslo, bet ir turėti sau įdomią veiklą. „Norime sukurti kažką tokio ką kiti įvertintų! „Tiesa, labai daug oganizacijų skelbiasi padedantys jauniesiems verslininkams: teikia įvairias paskolas ar kreditus jaunam verslui, bet iš tikro, kai pradedi tuo domėtis ir ieškoti pagalbos, atsitrenki į didelių reikalavimų kalną, ir supranti, kad daugelį jų neįstengsi įvykdyti. Arba užsinersi sau tokią kilpą, kurios smaugiamas, kaži ar ilgai galėsi dirbti. Per daug pas mus Lietuvoje visi nori vieni iš kitų pelnytis“, - tikino G. Juršienė. Anos O. Jurkevičiūtės pinigai kiekviename versle yra reikalingi, bet daug svarbiau pagarba ir įvertinimas. Ji tikino: „Svarbiausia džiaugtis tuo ką darai, tada, tikiu, ir aplanko visapusiška sėkmė! Jaunieji verslininkai, būkite atkaklūs ir savo idėją pradėkite įgyvendinti jau šiandien!“. G. Juršienė taip pat linkėjo: „Begalinės kantrybės ir tikėjimo tuo ką darai!“

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai