„TUTOTOONS“ MOBILUOSIUS ŽAIDIMUS LEIDŽIA KURTI VISIEMS (#)

Tomas Fedaravičius prieš 6 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 49 s.
„TutoToons“ komanda Asmeninio albumo nuotr.
Išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams skirtų programėlių paklausa ir pasiūla plečiasi geometrine progresija. Imliausia naujoms technologijoms, kaip ir visais laikais, yra jauniausia visuomenės dalis – vaikai, kuriuos domina žaidimai. Būtent šį arkliuką bando pakinkyti prieš aštuonis mėnesius startavusios platformos „TutoToons“ kūrėjai. Įdomu tai, kad pasinaudojant šia platforma, nemokamai galima kurti žaidimus „Android“ ir iOS prietaisams, neturint jokių programavimo žinių. Tiesa, be šiokių tokių piešimo ir animacijos įgūdžių greičiausiai neišsiversite. Kaip teigia „TutoToons“ kūrėjai, žaidimo kūrimo procesas, pasitelkus šį įrankį sutrumpėja dešimteriopai.

„Žmonės, kurie moka piešti, ateina į mūsų svetainę ir visiškai nemokamai sukuria žaidimą, kurį užbaigę gali iškart platinti „Apple“ ir „Google“ programėlių parduotuvėse bei, žinoma, tą darydami, gali uždirbti pinigų. Sukurtas žaidimas turi versijas pritaikytas abiems operacinėms sistemos, taip pat jį galima žaisti interneto naršyklėje“, - paaiškino „TutoToons“ komandos vadovas Mantas Kavaliauskas.

Papildomas iššūkis - interaktyvumas

Platformos, kurios neturintiems programavimo žinių padeda sukurti įvairius elektroninius produktus, veikia jau seniai. Pavyzdžiui, supaprastintas interneto puslapių kūrimas jau spėjo išsivystyti į milijardinį verslą. Panašiai turėtų atsitikti ir su išmaniesiems prietaisams skirtomis programėlėmis.

„Jau yra nemažai platformų, kurios siūlo galimybę sukurti aplikaciją tam tikrai veiklai ar verslui, sudėti kontaktus, paveikslėlius ir panašiai – pristatyti save. Todėl verslo modelis yra panašus, bet pačią platformą mobiliesiems žaidimams sukurti nebuvo paprasta  Žaidimų kūrimas yra sudėtingesnis procesas, nes žaidimai yra interaktyvus produktas. Iš to kyla platformos realizavimo sunkumai ir iššūkiai, kuriuos bandome išspręsti. Norime vartotojui žaidimo konceptą pateikti kuo paprasčiau – ką jis galėtų keisti savo žaidime, ką turėtų sukurti pats ir ką panaudoti iš jau sukurtų žaidimų, kad be didelių laiko sąnaudų tai tinkamai veiktų“, - sakė M.Kavaliauskas.

„TutoToons“ vadovas pažymėjo, kad ši platforma yra ir liks nemokama. Jeigu išleistą žaidimą jo kūrėjai apmokestina, „TutoToons“ tenka 30 proc. nuo gaunamų pajamų. Dar tiek pat atsiriekia „Apple“ ar „Google“, o žaidimo kūrėjams atitenka 40 procentų uždarbio.

Užima 80 procentų rinkos

Šiuo metu „TutoToons“ platformoje yra sukurti 28 žaidimai, kurių dauguma yra skirti jauniausio amžiaus „išmaniosios kartos“ atstovams. 7 žaidimus yra sukūrę ne „TutoToons“ komandos nariai, o platformos naudotojai iš Lietuvos, Graikijos, Kolumbijos ir kitų šalių. „Animal Restaurant“, „Pet Doctor“, „Two Piglets“ ir kiti žaidimai jau spėjo pelnyti „išmaniosios kartos“ jaunųjų žaidėjų simpatijas: kas mėnesį juos įsijungia daugiau nei 300 tūkstančių.

„Dar tik pradžia, nes pirmąjį žaidimą, baigę kurti platformą, patalpinome prieš tris mėnesius. Šių metų pagrindinis tikslas yra platformos tobulinimas ir vartotojų kiekio auginimas. Norime sukurti kuo platesnį žaidimų stilių pasirinkimą, kad jie būtų dar interaktyvesni ir įdomesni. Siekiame turėti kuo daugiau aktyvių žaidėjų. Kiekvienas žaidimas sukurtas su mūsų platforma reklamuoja kitus žaidimus, kurie yra taip pat sukurti „TutoToons“ platformos pagrindu. Taip galime efektyviai įtraukti žaidėjus į naujai išleistus žaidimus“, - teigė M.Kavaliauskas.

Sudėtingų mobiliųjų aplikacijų kūrimui, žinoma, jau reikia visai kitų pajėgumų, didelės programuotojų komandos. Todėl visų pirmiausia „TutoToons“ orientuojasi į mažuosius žaidėjus, kuriuos įtraukti ir sudominti sudėtingų programų ir scenarijų nereikia.

„Šiuo metu apie 80 proc. mobiliųjų programėlių rinkos užima įvairūs žaidimai. Jie ir uždirba pagrindinius pinigus. Išmanieji prietaisai yra labai tinkama platforma žaidimams. Puikiai įgyvendinti el. Parduotuvių sprendimai patogiai ir paprastai už kelis litus leidžia įsigyti naujus žaidimus, jų lygius, papildymus. Šie faktoriai ir įtakoja mobiliųjų programėlių rinkos augimą. Manau, kad artimiausioje ateityje ši rinka tikrai nesustos augusi, nes tai vartojamas produktas, kaip ir knyga ar filmas. Pažaidei vieną žaidimą, perėjai jo lygius – žaidi kitą. Vieno žaidimo visą gyvenimą juk nežaisi“, - tikino M.Kavaliauskas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai