...

Unikali sistema grįžtamajam ryšiui gauti

Verslas

2014.09.08

Autorius: Marija Rudzevičiūtė

Temos: .

Unikali sistema grįžtamajam ryšiui gauti

Grįžtamojo ryšio sistemos „Beirate“ įkūrėjai - Paulius (kairėje) ir Liutauras (dešinėje). Asmeninio archyvo nuotr.

Apsilankymas restorane įkvėpė verslo idėją – taip sumanymą įkurti unikalią vertinimo sistemą apibūdina idėjos bendraautoriai projektų vadovas Paulius Sriubiškis (29) ir verslo programinės įrangos plėtotojas Liutauras Medžiūnas (28). Kartą sumanę įvertinti puikų aptarnavimą restorane, dabar vaikinai plėtoja perspektyvų verslą.

Idėją įkvėpė aptarnavimas restorane

„Kartu su Liutauru esame plėtoję keletą startuolių projektų, o mintis sukurti šią sistemą gimė vieną dieną po renginio „Startup“ šnekučiuojantis viename iš Vilniaus restoranų, kur buvome maloniai nustebinti puikaus aptarnavimo. Deja, neradome, kur ir kaip galėtume lengvai suteikti grįžtamąjį ryšį. Pradėjome diskutuoti apie paprastą grįžtamojo ryšio sistemą vienu mygtuko paspaudimu, vos pasinaudojus paslauga. Taip ir gimė mūsų idėja! O pavadinimo užuomazgos „Be I Rate“ kilo nuo žodžių junginio „įvertink išmaniai“, – pasakoja vienas sistemos įkūrėjų P. Sriubiškis. – Veiklą pradėjome pamažu kurdami skirtingus sistemos veikimo elementus ir juos iškart tikrindami rinkoje, Taip pat nuo koncepcijos apipavidalinimo ir pokalbių su galimais klientais. Kai pagamintą sistemos prototipą išbandėme keliuose restoranuose, gavome teigiamų atsiliepimų, o tai patvirtino mūsų idėjos koncepciją ir papildomai motyvavo toliau kurti ir tobulinti grįžtamojo ryšio sistemą. Per mažiau nei pusmetį sukūrėme ir bandydami ištobulinome grįžtamojo ryšio sistemą „Beirate“ , kuri šiuo metu veikia išmaniuosiuose telefonuose „Apple“ ir „Android“ bei ypač greitai ir patogiai įvertinti skirtuose liečiamuosiuose ekranuose. Naudodamiesi šiais „Beirate“ sukurtais įrankiais, klientai aptarnavimą gali vertinti ne tik Lietuvoje, bet ir svetur.“

 

Mūsų sistema duomenis apdoroja, todėl klientas gauna išsamią informaciją apie savo klientų aptarnavimo vertinimus, pagal kuriuos gali daryti tolesnius klientų aptarnavimo sprendimus, nustatyti geriausius ar blogiausius darbuotojus, lyginti save su kitais restoranais.

P. Sriubiškis

 

Lengvai įdiegiama unikali sistema

„Beirate“ – tai intuityvi anoniminė vertinimo sistema, leidžianti lengvai, tačiau anonimiškai vienu paspaudimu suteikti grįžtamąjį ryšį apie tai, kaip buvote aptarnauti, kaip vertinate kainos ir kokybės santykį, kaip patiko maistas, atmosfera ir bet kuris kitas klientui svarbus kriterijus. „Beirate“ sistema galima vertinti naudojantis išmaniaisiais telefonais, tiesiog nukreipiant savo telefono kamerą į naudotojui tinkamą vertinimo pasirinkimą, pažymėtą QR kodu, ir jo vertinimas užfiksuojamas automatiškai, – techninius veiklos dalykus atskleidžia L. Medžiūnas. – „Beirate“ išskirtinumas yra paprastumas ir patogumas naudotojui – vieno paspaudimo principas bei sujungiamos dvi technologijos: išmanieji telefonai ir itin greitai bei patogiai įvertinti skirti liečiamieji ekranai, pagrįsti elektroninio popieriaus energiją taupančia technologija, o tai išplečia imtį nuo jaunų inovatyvių naudotojų iki vyresnio amžiaus žmonių. Papildomai naudotojai gali palikti ir komentarą. Mūsų sistema nuosekliai surenka, filtruoja bei sujungia statistiką iš abiejų kanalų. Toks panaudojimas yra unikalus ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje.“

Žengti pirmyn tik išbandžius rinkoje

„Sistemą kartu su ekranu išbandėme ir dideliame finansinių paslaugų tinkle „PayPost“. Kavinės, restorano, prekybininko ar kitos aptarnavimo vietos lankytojas, pamatęs mūsų vertinimo stovelį ant stalo, lankstinuką, sąskaitos dėkliuką, plakatą ar pan., kuriame pateikiamos aptarnavimo kokybės vertinimo alternatyvos, įvertina vienu paspaudimu telefone. Arba tiesiog spusteli mūsų ekrano mygtuką.

Mūsų sistema duomenis apdoroja, todėl klientas gauna išsamią informaciją apie savo klientų aptarnavimo vertinimus, pagal kuriuos gali daryti tolesnius klientų aptarnavimo sprendimus, nustatyti geriausius ar blogiausius darbuotojus, lyginti save su kitais restoranais“, – kodėl verta naudotis jaunuolių sukurta sistema pasakoja verslininkas P. Sriubiškis. Anot jo, visos veiklai reikalingos investicijos skiriamos kol kas iš asmeninio biudžeto. Jokių investuotojų esą dar neprireikė.

Tolesnis sistemos plėtojimas

Nors sistema jau apima daugybę sričių, įkūrėjas pasakoja apie tolesnius jos plėtros planus: „Mūsų klientai yra restoranai, viešbučiai, prekybininkai, finansinės įstaigos ir kitos su klientų pasitenkinimu ir aptarnavimu susijusios įmonės. Savo sistemą esame panaudoję ir toliau planuojame naudoti taip pat ir socialinėms iniciatyvoms, ruošiame ir užsienio rinkai. Sistema jau visiškai veikia lietuvių, anglų, vokiečių kalbomis. „Beirate“ buvo pripažinta Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros organizuojamame projekte „Technostartas“.

Įkūrėjų patarimas startuolių bendruomenei

„Tai labai įdomi veikla. Ji yra mobili, sužadina, verčia labai daug kuo domėtis, išmokti, bendrauti su įvairių sričių atstovais, suprasti jų darbo specifiką. Žinoma, visuomet maloniausia dirbti su tuo, ką pats naudotum, o matyti, kad mūsų darbas dar ir tobulina klientų aptarnavimą bei verslininkų veiklos kokybę, yra stiprus motyvatorius kiekvieną dieną su malonumu dirbti savo darbą, – apie verslo įdomumą jo įkūrėjams dalijasi P. Sriubiškis, o ketinantiesiems imtis panašios veiklos pataria: – Imdamiesi projekto ar idėjos, pirmiausia ją išskaidykite į kuo mažesnius elementus ir parengę mažiausią iškart išbandykite jį rinkoje. Kuo greičiau gausite grįžtamąjį ryšį, tuo aiškesnis bus kelias, kuriuo reikia eiti. Ir tik tada kurkite kitą elementą.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.